Kesä on mennyt vauhdilla ohi, oikein harmittaa kuinka nopeasti se taas meni enkä ole tehnyt yhtään mitään. Vaikka toisaalta heinäkuun alku olikin enemmän kuin kiireistä aikaa, kun piti hääjuhlia järjestellä. Sitten me lähdettiinkin viikoksi mökille Merikarvialle. Bloggaustauko ei ole haitannut yhtään, oikeastaan vasta nyt viime päivinä on tehnyt mieli tulla kirjottamaan, mutta sekin on sitten jäänyt tekemättä jostain syystä.

Raskauden puoliväliä huidellaan eikä yhtään tunnu saatika näytä siltä. Mietittiin just viikonloppuna Kipin kanssa että vastahan mä sen positiivisen raskaustestin tein. Vastahan me ekassa ultrassa oltiin. Mihin tää aika on oikein hukkunu??? Tikillä on ollut tähän asti niin paljon tilaa kasvaa tässä jo olemassa olevassa mahassani, ettei sen ole tarvinnut tuuppia vatsakumpua näkyville. Ja minä niin haluaisin jo sellaisen ihanan ison masun!! <3 Vihdoinkin kaikki saisivat tietää että meille tulee vauva! Enkä tietenkään ole vielä tarvinnut yhtään uusia vaatteitakaan. Sekin harmittaa, kun tykkäisin käyttää resorillisia housuja yms. No mikä estää käyttämästä..? Ei mikään, paitsi se ettei mulle vielä suostuta ostamaan sellasia, kun en tarvitse niitä :D

Tämän viikon torstaina on taas aika ultraan =) Kipi tietysti tulee mun kanssa sinne. Kuunnellaanko ultrassa koskaan sydänääniä? Olin neuvolassa (9.7) viimeksi yksinäni, kun sydänäänet kuunneltiin ensimmäisen kerran ja kyllä harmitti, kun ei Kipi tullut mukaan. Olin ihan unohtanut että viimeinkin saisin kuulla vauvan sydämen ja oltiin vaan sitä mieltä että ihan turhaa Kipi sinne mukaan tulee... :/ 15.8 olisi sitten seuraava neuvola, että jos tuolla ultrassa ei sydänääniä kuunnella niin kai Kipi sitten tulee mukaan tolle käynnille.
Meinaamme kysyä vauvan sukupuolta. Kipi oli aluksi sitä mieltä, ettei välttämättä haluaisi tietää, mutta koska minä haluan niin saa hänkin sen tietää. Ei auta, vaikka hän poistuisikin huoneesta siksi aikaa, en minä millään pystyisi pitämään sitä sisälläni kumpi sieltä on tulossa! :D Tai viimeistään siinä vaiheessahan se kävisi ilmi, kun pyydän Kipiä valitsemaan kanssani sitä kaikista söpöintä prinsessamekkoa tai hienointa auto-asua. :D Äitini sanoi myös, ettei halua tietää, mutta anoppi taas haluaa. En silti tiedä vielä kerrommeko hänelle :D No, saa nyt nähdä saammeko edes tietää sitä itsekään, eihän sitä tiedä jos Tiki ei haluakaan näyttäytyä meille ;)