Mä alotan nyt näistä tuoreimmista tapahtumista ja järkeilen niitä aikasempia sotkuja sitten tosiaan tonne alemmas joku päivä...

Kuten arvata saattaa aiemmista postauksista päätellen siis, Jannen mieli vaihteli tässä juhannuksen vietto-jutussakin monta kertaa ja lopulta päätty mun "tappioksi". Joo eli Janne ilmotti torstaina, ettei ole yöpaikkaa mulla sen luona la-su. No muutaman viestin perästä jätkä ilmottikin, että peruu myös pe-la välisen yön yöpaikan. Jätkällä kovat puheet kuten aina, sano estävänsä mesestä ja facesta ja puhelut ja soitotkin estää ja jos vielä jatkan häiritsemistä niin hänellä on kyllä pokkaa soittaa poliisille. Joopa joo, sen nyt tietää tyhmäkin, että puheluja ja tekstareita EI SAA estettyä!  Ite joskus meinaan Soneralta tätä kyselin ja sieltä sanottiin että ei ole mahdollista :D Noh, facesta sitten kyllä esti mutta edelleen pystyn sen kuviin kommentoimaan ja painamaan "tykkää" jostain syystä (tätä kyllä oikeesti ihmettelen, yleensä kun ei ole lisättynä kaverilistalle ei pysty kommentoimaan toisen kuvia, jos nyt niitä edes näkee, senkin kun pystyy estämään) mutta mesessä on edelleen. Nooralle tätä torstai-iltana nauroin että niin, siellä se vaan istuu koneella eikä mitään ole estäny! :DDD Ei kyllä puhu mitään mutta estäny ei ole :DD Niin pelle jätkä! 

Noniin, torstaina siinä sitten masentelin, että VOI VITTU, MENI JUSSI AIVAN PILALLE koska jää se RMJ väliin, kun ei ole yöpaikkaa, enkä omista telttaa enää eikä ole kyytiä sieltä sitten yöllä pois. Noh, perjantaina heräsin puol yhdeltä äiteen soittoon että "Noh, oletko sä menossa mihinkään? Bussi lähtee 14.15" Vastasin sitte vaan että no joo, kai se on sitten lähdettävä :DD Tosiaan, varttin yli yhdeltä olin jo äiteellä ja syötiin siinä sitten juhannuslounasta pikaseen ennenkuin äiti lähti viemään mua bussille. Neljältä olin sitten jo siellä festarialueella. Siellä ei vielä siihen aikaan ollut yhtään ketään, siis oikeesti se paikka oli ihan tyhjä! :D Vasta kuuden-seittemän aikaan sinne alko lipua enemmän väkee ja siinä yhdeksän aikaan kun katseli ympärilleen niin saatto sanoa, että no joo, onhan täällä ihan kivasti väkee. Mutta ei viittätuhatta henkee millään! Tosin kai se 5000 on koko festareiden lipunmyyntisaldo, eikä pelkästään perjantain. Tänään siellä kyllä olis ne paremmat bänditkin....
Mutta juu, oli kyllä aika kuivat festarit. Tietysti jos olis sen tyylinen ihminen että vois mennä tanssiin yksinäänkin, niin kai siellä hauskaa ois ollu, mutta kun mä en ole, niin istuksin siinä sitten koko illan melkein samassa pöydässä. Pari kertaa siis jouduin vaihtaan pöytää kun vessassakäynnin aikana jotkut oli vallannu sen pöydän missä istuin... Mutta onneks suurimman osan ajasta ei tarvinnu yksin istua, siihen sitten aina tuli porukkaa kysymään että onks tässä tilaa. :)
Bändit ja artistit oli kyllä aivan paskoja, Petri Nygårdin keikkaa jota odotin innolla, oli kaikista pahin pettymys! Ei sitä kirosanaletkaa jaksa kyllä kuunnella montaa kymmentä minuuttia peräjälkeen livenä (esiinty 40min). Juutuubista ne biisit vielä ehkä iskee, mutta livenä - EI TODELLAKAAN! :D Viimesimpänä mutta parhaana esiinty Fintelligens. Ne veti kyllä oikeesti parhaan shown :>
Siinä vaiheessa, eli klo 23, alko sit jo tuleen kylmä ja mä kun olin ajatellu et siel on ihan sikakivaa ettei ainakaan kylmä tule, niin en ottanu farkkuja ja ohutta takkia kummempaa vaihtovaatetta mukaan. Lähdin siis polvipitusella hameella ja topilla.. Mut sit mä keksin, et meen sinne lavan eteen kuuntelee niitä Fintsuja, siel on niin paljo porukkaa et siel on lämmin. Ja se kyllä toimikin :)

Äiti oli kiltti ja tuli hakeen mut Raumalta. Ja siis tottakai tää oli sovittu jo sillon päivällä, kun äiti kysy että lähdenkö.... Ne oli sitten Timon kanssa vähän ennen yhtä Raumalla ja ajeltiin Poriin. Soitin matkalta Tiinalle, että missä se menee ja sano olevansa kaverinsa Jennin kanssa Cabaretissa. Sinneppä siis, kello oli jotain varttia vaille kaks kun olin jo baarissa sisällä.
Oli kyllä hyvä, kun kysyin sit Tiinalta että mitä Jenni tykkäs kun tulin sinne niitten kans, niin se oli kuulemma alkanu Tiinalle huutaa että mitä helvettiä mä sinne tuun, Tiinan piti olla sen kans koko jussi ja kaikkee sellasta :D Mut Tiina sano et se on aina kännissä sellanen eikä tarvii mitenkää henk.koht. ottaa. Eikä Jenni varmaan ekaan varttiin puhunu mulle mitään, mut sit ku pyysin Tiinaa tanssiin mun kaa eikä se lähteny, niin Jenni sano oikeen ilosesti et hän tulee. No mä vähä ihmettelin että mitäs vittua :DD mutta lähdin sit tietty :D Jenni alko sit mulle selittää et oon ihan helvetin kaunis ja tiesinkö mä että hän on bisse ja sanoin että no mistä mä sen olisin tienny ja vastasin sit kans samoin :DD Joo siitäpä se sitte innostu, tuli kyllä sellasta tanssia ja alko takamusta kähmiä ja joooo.....  Kolme tanssia siinä tanssittiin kun sit Jenni halus käydä juomista ostamassa ja mä menin sit takas Tiinan seuraan, niin Tiina sano et se on aina kännissä sellanen, nuoleskelee joka toisen vastaantulevan kans mut ei kuulemma oikeesti tarkota sillä mitään, kuhan puhuu ja tekee. No Tiina sitte kysy Jenniltä kun se tuli juomanhakureissultaan että onko se kiinnostunu musta niin sieltä tuli hyvin jyrkästi "No en todellakaan" :DD Hahahah! :DDDD No Jenni kysy multa että oonko mä kiinnostunu Tiinasta ja olin vähän silleen että "MITÄÄÄÄÄHHH??? En todellakaan!!" :DDDD Sitte meni Tiina hakee juomista, niin sillä välin Jenni taas alko kähmii ja suuteli oikeen kunnolla ja mun ilme oikeesti oli vähän tollanen >  Mentiin takas tanssiin ja sama tanssi jatku, en voinu ku nauraa sille :DD Se meni silleen ylhäältä alas ja kädet meni mun vartaloo pitkin mukana :DDD Että jooo-o :DDD Ja taas Tiina sano mulle, että älä välitä siitä, se on aina kännissä tollanen ja huomenna ihan eri mieltä
Valomerkki tuli aikas pian ton jälkeen, käytiin vessassa ja lähdettiin. Tiinan kaverit tuli meitä hakeen onneks, ei tarvinnu taksia maksaa. Ensin vietiin Jenni ja matkalla se taas veteli kielareita mun kaa oikee kunnolla ja Tiina sit sano sille että Jenni lakkaa ny :D mut sit se alko Tiinalle paasaa että mitä vikaa siinä on jos hän suutelee naisen kaa ja jotain tollasta :DD Etupenkkiläiset jätkät, siis ne Tiinan kaverit vaa nauro, kuski kyllä näki peilistä mitä tapahtu mut toinen ei, niin sit se oli silleen et "lisää lisää, hän ei nähny, uudestaaan!" :DDD Jenni olis voinukin mut ei sit ku sanoin silleen puoliks vitsillä että "ehkä ny ei kuitenkaa" ni ei se sit yrittäny ees mitään :D Ihan hyvä vaan kyllä.. :D

Tiina kyseli tänään et pyysikö Jenni mun numeroo, mut ei kyllä pyytäny. Enkä tiiä olisinko antanu jos olis pyytäny :D Ja sitte se sano taas että älä välitä siitä, se on oikeesti aina kännissä tollanen että nuoleskelee joka toisen vastaantulevan kans mut huomena ei kiinnosta enää pätkääkään :DD Tällästä sitten....

Ihan kiva jussi oli sitte kuitenki, vaik RMJ ei putkeen mennykään. Edelleen kyl harmittaa, et jäi Hunksit, Martina Aitolehti&Dazzling Ladies, Yö ja Popeda näkemättä! :( Etenki noi kaks ensinmainittua, olisin niiiiin halunnu nähä ne! Tykkään katella kun jotkut OSAA tanssia