Tää tyttö on aivan sekaisin ja umpirakastunut! <3

Asiat meni sitten niin, että se nimeltämainitsematon tyyppi peruutti, joten lähdin lauantaina Raumalle tapaamaan Jannea. Ja onneks menin! Heti ekasta minuutista lähtien meillä synkkas tosi hyvin, ihan ku oltain tunnettu aina. Olin ensin Jannen kans vähän reilun puoli tuntia, kun odoteltiin sitä kummitusta, jonka kans menin sitten kuunteleen Janne Tulkkia. Sovittiin, että Janne tulee sitten perästä samaan baariin jossa me oltiin ja tulihan se (klo 00.10). Esittelin sen kummitukselle ja mentiin sitten omaan pöytään istumaan....

Kummitus kun ei ole mikään baarissa viihtyjä, se halus lähtee kotiin heti Jannen (TULKIN) keikan jälkeen. No lisäks sitä kyllä väsyttikin, sillä se oli ollu kaks edellistä yötä valvomassa töissä.. Niin meidän aika jäi sitten reiluun puoleentoista tuntiin, mutta ehkä mä kestän, sillä sovittiin että Janne tulee tänne ens viikonlopuks ;) Ensin sen piti tulla sunnuntaina, mutta koska mä pääsin lähteen serkuilta, kummituksen tyköö, vasta niin myöhään että olin klo 16 jälkeen kotona, niin siirrettiin sit. Kun Jannen olis taas pitäny lähtee takas Raumalle klo 19.45 lähtevällä bussilla - tänään töitä. Ensin se kyllä sano että voi lähtee aamubussillakin kuudelta, mut sanoin että ei todellakaan :D Juu niin sit se tulee tänne perjantaina jo kolmelta lähtevällä bussilla ja lähtee sunnuntaina johonkin aikaan ;) <3

Tää tyttö on kyllä oikeesti aivan sekasin onnesta! Ja Janne sano olevansa myös ;) Sen kyllä näkeekin siitä että on ihan yhtä tosissaan ku minä ;) <3 Niin ja me oltiin siis juteltu mesessä ennen lauantaita viikon! :D Mä oon yrittäny pitää itteni kurissa, siis etten koko ajan kysele mitä toinen tekee ja mitä kuuluu yms., mutta sen sijaan Janne ei siihen pysty ;) Jos ollaan lopetettu mesessä juttelu, niin viimeistään tunnin päästä tulee viestiä ;) Aika söpöö! <3 Eikä se mua haittaa millään tavalla, se on vaan kivaa :> Mutta itte en siihen enää sorru, en ota sitä riskiä että "kontrollifriikin" takia tää juttu kuolis. Jannella saa olla omakin elämä :) Rakastan! <33

Ollaan lauantain jälkeen puhuttu ihan kaikesta maan ja taivaan väliltä, mutta päällimmäisenä ajatuksena on nyt se, että heinäkuussa tapahtuu! ;> Sen voi jokainen päätellä sitten itse että mitä se on.... ;)

100410! <33