Edellisen "parisuhteen" jälkeen ilmeisty melkeinpä heti uus, ja nyt musta oikeesti tuntuu pitkästä aikaa siltä, josko tää vois olla vaikka tässä. Kipin kans tunteet kuumeni sen yhden illan jälkeen, ku oltiin iltaa viettämäs Tonin kaverin tykönä. Ja nyt meitsit on sitte ollu tänään tasan kaks viikkoo yhdessä :D On se niin ihana! <3 En nyt jaksa alkaa kaikkee selostaa mitä ollaan täs parin viikon aikana tehty, mutta lähinnä oltu mun tykönä ja vietetty vaan koti-iltoja leffojen parissa.

Oon muuten tosi yllättyny, oon aina sanonu etten mä mitään ruokaa osaa tehdä enkä ainakaan viitti, mutta nyt oon melkein joka päivä tehny Kipille ruokaa. Eilenki tein kinkkupastaa. Joka päivä en oo tehny siitä syystä kun sillä ei oo ollu nälkä ja eilenkin se söi vasta tultuaan treeneistä puol 11 aikaan illalla.

Kipi siis ihan normi suomalainen työssäkäyvä nuorimies, ikää karvan vajaa 28. Treenaa kolme kertaa viikossa, sähläystä ja futista. Kaljaa ehkä menee enemmän kun olis tarvis, mutta pääasia että työt tulee tehtyä ja kunnostaan huolehtii eikä oo mikään sohvalla lorvija. Niinku mä :D Mutta juu....

Tänään mennään iltasella leffaan ja lauantaina kattoon Porin raviradalle Ässät-Blues peliä. :) Keskiviikolle 6.4 varattu laivareissu ihan kaksistaan! :) <3 (Kipi sai ilmaisristeilyn viime reissulla) Niin ja lupas se tulla meidän mummun 70w-syntsille 2.4. Lauantaina käytiin esittäytymässä Kipin porukoille ja sunnuntaina äitille ja mummu ja pappakin oli samaan aikaan kylässä. Viel olis iskä ja Timo työn alla, mutta ne luultavasti esittäytyy vasta sitte juhlissa. :D

Nyt murunen on tulossa töistä joten täytyy alkaa tekeen ruokaa. Hyvää loppuviikkoo kaikille!