Kyllä nyt on törsätty! Ostoslista jatkuu siis edelleen :) Eilen käytiin Henkan kanssa mun töitten jälkeen mopoilla Euromarketissa. Siellä on loppuunmyynti ja lähes kaikki tavarat oli vähintään -30%. Myöhemmin tulee varmasti kaikki tavarat alennukseen.
Melkein kaikki langat oli jo myyty, ainoastaan Rose Mohairia oli ihan järjettömästi jäljellä monissa eri väreissä, 2,95€ kerä. En viitsinyt vielä ostaa, vaikka halpaahan tuokin jo oli, mutta poikkean vaikka lauantaina tai ensi viikolla katsomaan joko on alennettu hintaa.

Mutta kerrotaanpa nyt ostoksia:

-Koirashampoota 2-in-1
- 2 pss Fani-paloja
- Hupi-muki "Olen vähentänyt juomistani. Jätin lantringin pois ja juon raakana"
- 4:n jouluisen lahjakassin setti
- ja villakangastakki

 

Takista kerron sen verran, että se on punainen, alaspäin levenevä ja siinä on napit vain tissien kohdalle asti. Ja se ei siis ole mikään pitkä takki, vaan jakkumallinen. Voisin ottaa siitä kuvaa vaikkapa huomenna ;) Tuohon sopisi täydellisesti mun musta-harmaa-ruskee pompulahuivini, kun takissa on mustat napit ja hihansuissa mustat "kiristyskoristeet". Siis niissä on kyllä leveät tampit ja valekiristysnapit, mutta niitä ei voi kiristää :) Takin takana on sellanen hieno muotolaskos systeemi, harmi vain se vain näyttää hienolta... Mun päälläni se ei kuitenkaan enää oo hieno, se leventää meikäläistä takaa melkosesti. Vyö olis kiva! ;>

Sain myös kuulla, että Citymarketissa on silikonileivontatarvikkeet -50%, joten sinne porhallan huomenna kun en eilen enkä tänään ehtinyt. Äiti oli jo kuulemma ostanut sieltä mulle joululahjaksi muffinssi"pellin", joten mie katson sit  kakkuvuokia :>

Ei sata euroo riitä mitä oon tässä nyt törsänny alle viikon aikana!  Ja viel olis joululahjatkin hankkimatta...

 

Töissä on ollu tosi kivaa, oon kyllä tykänny. Vaikken tänäänkään juuri mitään vielä osannu tehä, mut jotain sentään. Aamulla kun mentiin ulos niin autoin lapsille hanskat käteen ja kuriksien hihnat kiinni. Ja kun tultiin sisälle niin vedin saappaat pois ja kurikset kans. Kun lapset oli nukkumassa niin siivottiin toisen harjottelijan Karoliinan kans yks askartelutarvikekaappi ja pelihylly. Sitte mä vein lasten juomapullot keittiölle pesuun ja pyyhin ne juomapullohyllyt. Tunnin päästä lasten herättyä nostelin yhden ohjaajan kanssa lasten sängyt takas ylös kaappeihin. Iltapäivällä kattelin kun pari tyttöö piirteli ja tein muutamien tyttöjen ja Karoliinan kans Hama-helmitöitä. Patricia piirsi mulle jo heti eilen ja tänäänkin piirustuksen. Hienosti osaskin, mä en osannu viis vuotiaana piirtää niin hyvin!
Patriciasta tulee ihan mieleen Henkan kummitädin tyttö Elma mieleen. Se on ihan samannäkönen ja äänikin aika samanlainen. Elma tosin oikeesti on kolmannella ja Patricia on viis vee ;P Toisesta tytöstä Briannasta tulee mieleen Elman pikkusisko Hilma. Ei ne kovin samannäkösiä oo, mut jotain sellasta niissä kuitenki on, että Hilma siitä tulee mieleen  Brianna taas on pari vuotta Hilmaa vanhempi :)

 

Joulukorttitehdas avattiin tänään, no loppujen lopuks sain oikein kaks korttia valmiiks!  Mutta lisää on tulossa huomenna : ) En vaan tiiä haluunko sittenkää antaa sitä toista kellekään kun siitä tuli niin hieno!  Kuvia korteistakin voisin järkeillä huomenna :>

Oikeesti vois pikkusen kunnostautua tossa kuvaamisessa, on jääny niin paljon kuvattavaa rästiin! Ei vaan ikinä muka kerkee.
Ja nyt kunnostaudun nukkumaan, notta jaksan aamulla taas nousta! Pikkuusen se on hankalaa kun nytkin meen vasta 12 nukkuun ja herään jo 8:lta, ja kun unilääkkeen vaikutus kestää vielä monta tuntia. Oon aamusin sit ihan unenpöpperössä vielä ekat kaks tuntia.
Tuli tästä mieleeni, kun haluaisin itelleni sellasen Kiroileva Siili yökkärin, jossa lukee että "Eikö ny perskeles saisi nukkua vielä pikkuusen?!!?!?!?!", mutta toistaseks oon nähny sellasen vaan Elloksen vai oliko Anttilan kuvastossa ja ainoastaan miesten yökkärinä  Harmi! :<