Aika on menny niin nopeeta, että tänään meille tuli jo 9 kuukautta täyteen! Ei ikinä uskois. Justhan me vasta alettiin seurustella! Onpa tähän aikaan silti mahtunutkin kaikenlaista, niin iloa kuin suruakin, arkea ja juhlaa. Päivääkään en vaihtais pois, vaikka välillä onkin meinannu usko loppua ja tuntunu siltä että mä en jaksa enää.

Huomenna me lähdetään juhlistaan tätä 9kk päivää ja 3kk hääpäivää laivalle. Vähän irtiottoo arjesta, tosin enemmän se on sitä kyllä Kipille kuin mulle, kun mähän oon nyt taas vaan kotona. :D Mutta eipä siinä, mä tykkään olla kotona ja nukkua piiiiitkäään.
Ja laivalla esiintyy; kukapas muukaan kuin Charles Plogman!! ;D Se on niin hyvä laulaja ja sillä on niin äärimmäisen ihania lauluja, varsinkin nää uusimmat on oikein huippuhyviä! Tosin jos Kipiltä kysyttäis niin se olis eri mieltä asiasta.... :D Kipi myöskään ei ole kovin innoissaan siitä, että joutuu tanssimaan mun kanssa. :DD Plogmanilla nyt vaan sattuu olemaan sellasta "melko hyvää" tanssimusiikkia ;)