Vaikka oon unilääkkeitä ottanut nyt joka ilta viikon verran, ei silti henkinen väsymys helpota yhtään. Yöt saan nukuttua hyvin lääkkeiden ansiosta ja aamulla on kutakuinkin levännyt olo, mutta kun lähtee töihin, se levännyt olo kaikkoaa saman tien. Edelleen sama työtahti jatkuu, eli me kokeneemmat saadaan tehdä alottelijoidenkin työt. Onneks oon tällä viikolla ollu vaan yhden aamun töissä ja loput illassa, niin ei oo ollu niin raskasta. Tosin onhan toi iltavuoro kellonaikansa puolesta raskas, ei niinkään työtehtävien puolesta.

Eilen sain vihdostaviimein aikaseks lähtee baariin. Ensin mua ei huvittanu yhtään, mutta hetken tuumailtuani päätin, että nyt se on mentävä eikä meinattava. Ja niin mä päätin, kävin äkkiä suihkussa, vaihdoin vaatteet, meikkasin ja laitoin hiukset. Katottuani peiliin ennen lähtöö, olin IHME KYLLÄ mielestäni ehkä jopa kaunis. Uus musta toppi päällä, hiukset kerranki hyvin, meikitkin ihan kivasti ja kaiken "kruunas" se mun uus laukku  Saappaat jalkaan ja menoksi ;) Pyörällä jouduin menee, koska kumpikaan noista ei lupautunu kuskiks. No ei se kyllä sinänsä haitannu, kun ei satanu enää. Paikan päälle pääsin puol 12. Porukkaa oli ihan kivasti vaikka meno ei päätä huimannut. Kiertelin ympäri baaria, suurimman osan ajasta istuin karaoke-puolella kuuntelemassa kun muut laulo. Mua ei jostain syystä huvittanu, vaikka oikeesti rakastan karaoken laulamista. Yhden maissa siirryin discopuolelle ja hetken tanssilattian reunalla kateltuani mun viereen tuli joku arviolta 23-24 vuotias jätkä. Se oli ihan komee ja mukava. Jutteli niitä näitä ja ilmeisesti yritti saada mua tanssiin, kun se kysy että miksen oo tanssimassa.. Sanoin vaan että en osaa ja että ei huvita yksin tanssia. Ennenku se lähti, niin sanoin sille että en mä täälä enää kauaa ole ja se vastas että juu ei hänkään, aamulla pitäis nousta kuudelta kouluun (Ilmeisesti SAMK:issa) ja että kai tässä vois silti vielä yhden juoman hakee - ja sitte se lähti. En ollu yhtään sillä tuulella että olisin menny tanssiin saatika pokaillu sieltä jotain jätkiä...

Lopuks vielä tän päivän ihana piristys: SLY-pakettini tuli! :) Sieltä tuli paljon kaikkee ihanaa aiheena mokkapalat. Nyt en kuitenkaan jaksa enää tähän aikaan pakettia kuvailla. Huomenna tulee paketista kuva ja selvitykset! Kiitos ihanasta paketista SLY:ni!