En laittanu otsikkoo ku en keksiny mitään hyvää, kaikenkattavaa luritusta. Kun mä tykkään että otsikosta selviää mahdollisimman hyvin, mistä postauksessa jaaritellaan...

Pääsin päiväkoti Pörriäiseen! Soitin taas aamulla johtajalle kun se oli eilen yrittäny tavotella mua mutta ei sitte enää vastannu ku yritin soittaa takasin. Johtaja pyysi mua käymään päiväkodilla että saadaan tehtyä sopimus. Lupasin mennä käymään.

Heräsin aamulla kymmenen aikaan, puol 12 lähdin Hipan kanssa kävellen käymään tossa lähellä kun joku nainen halus taas lahjottaa yhdistykselle koiranruokaa ja tavaroita. En kyllä muista puhuinko jo tästä eilen tai joskus.... Noo, kahdentoista aikaan oltiin sit jo takasin. Juutuin sohvalle syömään ja kattoon telkkarista Eläinsairaalaa ja sen jälkeen nauhotuksessa olleen tiistain BB-jakson. Vähän ennen puolta kahta sit jo sainkin itteni ylös ja lähdin sinne päiväkodille. Sieltä olin takasin viittä vaille 2. Sen jälkeen taas hiukan söin ja soitin vuokranantajalle ja puol kolme lähdin ajeleen keskustaan. Kävin ensin työkkärissä viemässä sen sopparin ja sit menin töihin. En edes myöhästyny viittä minuuttia enempää ja tästäkin informoin Leenalle ennen kotoota lähtöö.

Vuokranantajaeukolle tosiaan soittelin, kun se sano että soittele sitten mitä tykkäsin kämpästä. Ja tykkäsinhän mä :> Se kyseli tietoja musta, mitä teen, missä asun tällä hetkellä yms. ja lupas, että mä saan sen kämpän kun ne edelliset lähtee pois. Tammikuulla varmaan siis. Nyt ei sitten auta kun kärsiä vaan tää reilu kuukausi. Tai niin no, ei se sopimus välttämättä ensimmäinen päivä ala.. Kärsiä, siis Timon takia. Varmaan otetaan yhteen vielä ihan riittämiin. Tai no riittäis jo.

Joulua oon taas miettiny että mitenköhän sen vietän.. En varmaan enää kyllä pääsis SAKKI:n joululomaleirille Nauvoon, kun en opiskele :< Vaikka jäsen oon kyllä. Mummulaan ei toisaalta huvittais yhtään mennä, on tosi mielenkiintonen joulu sielä Henkan kans "kaksin". Sami sano menevänsä serkuille, Timo ja äitee on kotona. Mua niin harmittaa tää tilanne, jouluna pitäis olla kaikkien yhdessä eikä jokanen eri paikassa. Mutta äiti ei suostu tulee Timon kans mummulaan, hän haluaa viettää ensimmäisen joulunsa kotona. Ei tunnu joululta yhtään, jos mummulassa on vaan mä ja Henkka ja tietysti mummu ja pappa. On sielä kyllä sillain joulunen tunnelma kun haetaan kuusi ja koristellaan se aattona ja mummu pistää taas pöydän koreeks (vai pistääköhän... jos se ei enää jaksa kun sillä on se sairaus...) mutta se ei oo sama asia. Sieltä puuttuu se tärkein asia, perhe. Vaikka muuten riidelläänki ja välillä tuntuu että en halua nähdä ketään näistä enää ikinä, niin silti toivoisin että jouluna kaikki olis yhdessä.
Muita vaihtoehtoja "ei" sitten ole, serkut ei tule kysymykseen, ei kotiinjääminen Timon ja äiteen kanssa enkä iskällekään halua. Kahdesta valiten menee, jos nyt tosiaan edes pääsisin sille joululomaleirille. Millekään kaverillekaan en voi mennä kun kaikki viettää joulua oman perheensä kans. Ahdistaa tämmönen ihan sairaasti :< Mulla ei oo paikkaa mihin mennä.