Viikko on menny rauhallisissa merkeissä. Maanantaina olin taas Tampereella siellä yksityisellä psykiatrilla. Oltiin yhtä mieltä siitä, että oon paranemaan päin ja kuulemma oon ihan silmissä piristyny. No, itestäkin siltä kyllä tuntuu. Toimintaenergia ei oo palautunu joka saralla, tai ehkä on, mutta sanoinkin sille psykiatrille että se taitaa enää olla mun omasta laiskuudesta kiinni etten vaan viitti siivota. Muutoin se kyllä on palautunu, oon tehny koulutehtäviä ja käyny koirien kanssa lenkillä ehkä niin monta kertaa tänä aikana kuin koko syksynä yhteensä. Ahdistus ja kokoajan vallitseva alakulo on lähteny. Ensin ajattelin, etten oo vaan kiinnittäny niihin huomioo tarpeeks, mutta kyllä ne on poissa ja hyvä niin. :))
Psykiatrin jälkeen näin Ahlmankaverin Miran, käytiin syömässä subit ja kaakaolla Coffee Housessa.

Tiistai koulussa ja iltapäivä Pajalla. Keskiviikko koulussa, illalla-yöllä olin ajelemassa yhden kaverin ja sen kavereitten kans, joita en kyllä tuntenu. Ajeltiin tuolla keskustassa ja sit käytiin Ulvilassa, Nakkilassa ja Harjavallassa. Kolarikin meinas tulla kun oltiin kääntymässä ja kuski ei nähny korkeen lumipenkan takaa tulevaa valkosta autoo. Oltiin keskellä tietä eikä se toinenkaan auto missään reunassa ajanu, mutta säikähdyksellä selvittiin, nopeista reflekseistä on hyötyä :))
Torstai koulussa kipeenä ja tänään en menny kouluun. Heräsin siis keskiviikko-aamuna kauheeseen kurkkukipuun ja päivän aikana alko pääkipu. Torstaina olin sitte ihan kunnolla jo kipee mutta oli pakko mennä kouluun kun kuumetta ei ollu. Buranaa söin yhteensä 1200mg eikä mitään vaikutusta. Illalla laitoin viestiä opelle että en tuu tänään kouluun ja päivällä mulla sitten nousiki lämpöö. En mitannu mut selvästi sen tunsin kuitenki ku ensin tuli kylmä ja sitte kuuma.

Mun piti viikonlopuks mennä iskälle, mutta se siirty sitte ens viikonloppuun kun kerran tulin kipeeks. Mennään sitte ens viikonloppuna kaikki kolme sinne, kun äiti on töissä ja Timo laivareissulla. Henkalla on synttärit 22.pv niin kai me sitte jotain ohjelmaakin keksitään... Kakkua Henkalle teen varmaan ens viikolla, on se kivempi syödä etukäteen ku jälkikäteen. :)

Loppuun kuva mun uusista laseista, jotka hain tiistaina! :) No, ei ne nyt kovin hyvin näy mutta.... ruskeet on, V hopeisilla strasseilla :)

Vogue :>
Hiusten väri ei feilaa, ne on "oranssit" nyt hetken :D ...siis oli kaks päivää, väri kuluu pesuissa pois...

 

- Päivitys joulusta lisätty omalle paikalleen -