Niinpä niin, kohta se on jo loppusuoralla.. vai oliskohan jo? Autotalli ja varasto on vielä kokonaan koskematta, talosta lähti jo tänään melkonen kasa kamaa, kun Timo tuli pyörähtään iltapäivästä peräkärryn kanssa :) Mun huoneessa on vielä jokunen jätesäkillinen vaatteita ja joitain erinäisiä rojuja mitä en viel keksiny mihkään laittaa.. Olkkarissa on jotain kolme isoo pahvilaatikollista tavaraa, kirjoja, juhlaastioita ja ylimäärästä roinaa kans.. Poikien huoneessa taitaa olla eniten taravaa, Ankkoja, leegoja, autoja, ja muita melko lapsellisia leluja... Sekä joka huoneessa on viel nää isot kalusteet, sängyt, kirjahyllyt, pöydät yms.. Empä olis arvannu et munki huoneessa on noin paljon pölyä YllättynytNauru Vaikka aina välillä siivoilin tota kirjahyllyäkin, ku muuttelin järjestystä ja muuten vaan pyyhin pölyjä ku alko oleen lasihyllyillä harmaa kerros.. Kieli ulkona Mut kyllä tää tästä varmaan =)

Koirat on ollu ihan poikki nyt pari päivää, kun ne tietysti ihmettelee että mitä tapahtuu kun kaikki painaa tukka putkella ja pakkaa tavaroita.. Ne on juossu kaikkien peräs vuoronperään ja etenkin mun touhuja ne seuraa erittäin tarkasti Nauru Jos meen vaan pikasesti käymään jossain muussa huoneessa, ja sanon koirille että ei tarvii tulla, niin eiku ne pomppaa saman tien lattialle ! Nauru Aattelee varmaan että heitä ei ainakaan jätetä kyytistä Silmänisku Tän hässäkän takia on koirien lenkki jääny ny eilen ja tänään väliin, mutta ompa ne onneks pihalla saanu juosta niin paljo ku tykkää.. vaikka ei se tietenkään oo sama asia..

Tänäänkään ei oo muuten selvitty riidoitta ja huudotta :/ En ymmärrä miks mua sorretaan koko ajan! Kukaan ei kuuntele mua, ärsyttää ja kiusaa vaan. Ja näin muuttaessa heitetään kaikkia mun tavaroita roskiin joita viel tarttisin ja haluaisin säilyttää. Ymmärrän kyllä että kaikkee ei voi säilyttää, mutta oon jo aikaa sitte kattonu ne mitä heitän pois, ja kyllä sitä on tänäänki tullu matkan varrella eteen.. Mutta että kysymättä heitetään mun juttuja pois. Viimesin oli mun tussit ja muut kynät, joita säilytin poikien huonees ton koulupöydän lähdön jälkeen.. Kuulin tänään Samilta, et äiti oli heittäny mun kynät roskiin jo EILEN! Äiti vaan sano että ku ne oli muka niin vanhoja. Ja paskat! No olihan siel vanhoja tussejaki, joista ei liiemmin enää väriä irronnu, mut ei äiti niitä oo testannu joten se ei voi tietää. Siel oli paljo sellasiaki kyniä, jotka toimi ihan hyvin. Todella toivon ettei sinne joukkoon oo eksyny yhtään stabiloo! Sillon mulla kilahti! Otin avaimet, kypärän ja lähdin ajaan mopolla kylälle. Mutta empä päässy pitkälle, rakas veljeni Henkka on tällä viikkoo lainannu mun mopoo kolmesti ja saanu noilla reissuillaan tankillisen käytettyä! Todella ihanaa =) Vaadin siltä kyl sen bensarahan takas. Heitin pienen kiesin kylällä, tulin takas mut ajoin meidän kadun ohi tolle meidän kadun takana olevalle asuinalueelle, kiersin sen ympäri ja tulin sit kotiin. Koko reissuun meni aikaa tuskin puolta tuntia.

Mun huono tuuleni on jatkunu siitä asti koko päivän. Välillä oli kyllä ihan ilosiakin minuutteja, mutta tosiaan se jäi siihen pariin minuuttiin. Että mua ärsyttää!! Mua ärsyttää nyt ihan kaikki! Mikään ei oo hyvin. Väsymys painaa päälle, mutta ku en saa nukuttua. Kaks edellistä yötä valvoin taas neljään asti. Mä en ymmärrä, miks se helvetin lekuri ei voinu kirjottaa mulle niitä unilääkkeitä, että saisin nukuttua! "Katotaan nyt vielä" Joo kato keskenäs.
Oon kärsiny huonoista unista koko ikäni, mutta erottuani Santusta, siis ei Santeri the kusipäästä vaan siitä ekasta Santusta, se unettomuus paheni. Ja siitä on nyt öö.. puoltoista vuotta. Oho, ompa aika menny nopeeta Yllättynyt Viime kesänä paheni entisestään, ku olin siä heppatallilla kesätöis ja paloin ihan loppuun. Viime syksykään ei ollu helppo koulussa. Navettatöitä oli ihan liikaa, siä olis saanu hypätä vaikka joka päivä jos olis halunnu. Perkuleen allergiatestit ku ei näyttäny viime keväänä että oon oikeesti homeelle ja turpeelle allerginen. En voi mennä navettaan, koska mulle tulee sielä kuumetta ja flunssanen olo, viime keväänä jopa turpos silmät sillain että ne oli melkein kiinni ja iho niin rutikuiva ku vaan voi olla, siis muualtakin ku vaan silmistä.. Oikein kivasti kirveli, varsinki naamasta ku rasvaili sitä aina aamu- ja iltanavettojen jälkeen.  Oho, aihe vähän karkas NauruNauru

Empäs muuten laitakaan vielä kuvia siitä kaakusta, kun kameran piuha eksy vahingossa pahvilaatikkoon siinä tohinassa Cool Ens viikolla varmaan sit Nauru

Nyt en keksi kyllä enempää kirjotettavaa, meen nukkuun ku huomenna herätys jo klo 8! Yritän päästä jollain konstilla koneelle lauantaina kertoon arvonnan voittajan ja kyseleen tietysti yhteystietoja =) VIELÄ PÄIVÄ AIKAA OSALLISTUA ARVONTAAN!! Silmänisku  Toivottavasti jossain koneella pelais viä lauantaina netti..