Oltiin tänään äiteen kans Porissa shoppailemas. Oli ankeeta herätä aamulla taas vaihteeks neljän tunnin unien jälkeen jo klo 7.10 kun piti käydä suihkus ja pestä hiukset, nousin 7.15. Jos olisin jaksanu illalla pestä ne, niin olisin saanu nukkua puoleen asti. Nukahtaminen alkaa mennä vaan myöhemmäks ja myöhemmäks :(

Lähdettiin ajeleen 8.30, Poris varttin yli 9.. Haettiin Timo kotoonsa ja mentiin keskustaan.. Äitee ja Timo plus Hannu ja Tarja, talonomistajat, meni pankkiin, minä suuntasin kaupoille. Piti ettiä uutta tyllaa Hekan rippikakun koristeluun, mutta eipä löytyny mitään :S Täytyy siis käyttää vanhoja..

Mutta tarttu matkaan sit kaikkee muuta kivaa ja hyödyllistä..
- Vaniljakreemijauhetta, oon noita kakkublogeja lukiessani oppinu, et aika monet käyttää sitä siks että kermat pysyis kakuissa kuumallakin ilmalla.. Laitan sitä siis Hekan rippikakkuihin..
- Sinistä marsipaania yhteen rippikakuista
- Lime curd tahnaa, kun Lemon oli loppu, tätä pistetään kakkuun myös :)
- Taloussuklaata, jota aion sulattaa ja käyttää sitä pikeerinä kakuissa
- melkein tollaset 
Haaremihousut, mun ne on vaan ostettu cittarista ja ne on harmaata collegekangasta.. Oon kuolannu noita Elloksella jo pitkään, mutta ku on niin kalliit Päättämätön tosin nyt sais alennuksella 33€ :)
- rintsikat, joista saa olkaimet irti tai vaikka sillain niskan taa.. Tarviin sellaset sen mun vihreen hameen kanssa..

Eipä tainnu sit muuta olla, mulle siis..

Päivä oli ihan järjettömän kuuma, en olis jaksanu kävellä parin kaupan jälkeen enää ollenkaan. Välillä oli pakko käydä piipahtamassa ruokakauppojen kylmähyllyillä viilentymässä Cool Eikä asiaa kyllä auttanu yhtään se, että mua väsytti niin pirusti. Puolen päivän aikaan alko tulla pääkin kipeeks niin siinä sitä sitte vasta kivaa oli olla =) Riitti kyllä shoppailut kesähelteillä taas hetkeks aikaa Kieli ulkona