Nonniin, tänään se sitten vihdoin oli se kauan odotettu eka ultra!! Oli ihan sikajännää, mä en aamulla meinannu pystyä edes syömään kun jännitti niin paljon. Ja sehän kostautu sitten kyllä, oli koko sen käynnin ajan vähän sellanen hoippuva ja huonovointinen olo, onneks sentään oksettanu ei. Kotona äkkiä maaten ja Kipi toi mulle syötävää. :)

Mutta siihen aiheeseen. :) Se oli siis ihan käsittämätön tunne kun siihen ruudulle alko ilmestyä meidän vauvan piirteet. Siis ihan oikeesti, meidän vauva!! Ei sitä osannu sillain ajatella ennen tätä ultrausta, on vaan ajatellu että joo oon raskaana ja kyl sielä mahassa jotain on. Mutta siinä ruutua kattellessa mä ainakin tajusin että ihan oikee vauvahan siellä on! Vilkasin Kipiä monta kertaa mutta sillä ei ilmekään tuntunu värähtävän, tiedä sitte mitä se mietti :D Vauva liikku ihan hirveesti, Kipi sanokin että isäänsä taitaa tulla, ADHD:n voi diagnosoida heti. :D Siis ei Kipillä oikeesti mitään ADHD:ta ole... =) Kätilö oli tosi mukava, tarkkaan selitti moneen kertaan kun kuvakulma vaihtu että tossa on käsi ja tossa on taas se jalka ja tossa näkyy selkäranka. Onneks meille osu tollanen tosi ystävällinen kätilö, mä pelkäsin että meitä odottaa sielä joku tosi mulkku, niinku äiti mulle sano aiemmin että ne on aika mulkkuja kaikki sielä äitiyspolin puolella. Äiti on siis ollu harjottelussa sieläkin.. :)

Yks tosi iso yllätyskin saatiin kuulla, mä tosiaan luulin että meidän vauva olis tosi alamittanen joku pieni sintti vaan, mutta kas kummaa - se olikin odotettua isompi! Raskausviikkoja piti olla 12+5, mutta sen koneen mukaan niitä oliskin 13+5. Mä hiukan ihmettelen sitä edelleen että miten se on muka mahdollista, koska eihän se mun kuukautiskiertoni siitä mihinkään muutu. Hedelmöittymispäivä toki voi olla jotain ihan muuta kun mitä netissä laskurit sanoo, mutta ei kai sekään nyt voi yli viikolla heittää, viimeisten menkkojen alkamispäivä kun ei muutu miksikään, se on 4.3. Tai sit mä vaan oon ollu tosi hedelmällinen heti menkkojen jälkeen ettei siihen oo menny kahta viikkoo ennenku on tärpänny :DD Noh, en tiiä, näillä mennään nyt ja uusi laskettu aika on sitten 3.12! =)

Rakenneultra varattiin toiseen päivään elokuuta. Jospa silloin sit sais tietää vauvelin sukupuolenkin. :))