Angst. Mua on masentanut koko illan. En tiedä mistä syystä, se vaan tuli. Lähdin koneelta puol ysin maissa ja tulin omaan huoneeseeni kun en keksiny mitään tekemistä vaikka mieli on tosi levoton. Aiemmin tänään teki mieli leipoo, mutta kun en saanu päätettyä mitä leivon, se jäi. Niin istuksin sitte sängylläni ja tuijotin kelloo ja kuinka hitaasti se etenikään. Mietin niitä näitä, mutta kun ajatusten valtaväylä tuli siihen kohtaan, että aloin miettiin lähestyvää muuttoo, aloin itkee. Oon miettiny tätä muutaman kerran aiemminkin, että vaikka haluan muuttaa pois, en silti haluakaan. Vaikka tää aika paskaläävä ajoittain onkin, niin jotenki oon silti jo kiinnittyny tänne enkä varmaa osaa lähtee pois. Ja ajatella sitä tavaroitten pakkausta taas! En oo kun muutaman laatikon huoneeseeni purkanu edellisestä kuormasta, mutta jostain sitä tavaraa on taas kertyny kirjahyllyyn ja muuallekin niin pirun paljon! Enimmäkseen kyllä kaikkee nukkis"krääsää", on massailtuja astioita, on sohvia ja muita kalusteita, printtejä kasattuna ja ilman ja nukkisblogikavereiden lähetyksiä ja tapettejakin vino pino. Todella vino. Ai niin, aiheeseen...

Mulla on jo nyt sellanen olo, että kun se muuttopäivä vihdoin koittaa, alkaa tavaroitten pakkaus hirveellä hädällä koska en oo sitä ennen tikkua ristiin pistäny asian suhteen. Siitäkö taas masennus iskee... Ja sitten olis taas tavaroitten purkua, kyllä äiti ja Timokin niissä varmaan auttaa, mutta silti. Sitten äiti tulee joka päivä kattomaan että montako laatikkoo on tänään hävinny kaappeihin. Mua ei juurikaan ahdista sellanen =)

Kello on jo puol kakstoista ja mua ei väsytä nyt yhtään, vaikka koko päivän väsytti. Nukuin viime yön tosi katkonaisesti, kun toissa-aamuna meinasin myöhästyä töistä kun kello ei soittanu niin nyt sitten heräilin parin tunnin välein ja kyttäsin mitä kello on. En tietoisesti vaan tahtomattani. Ärsytti pikkasen aamulla, kun vasta siinä seittemän aikaan aloin nukkuun kunnolla ja jo tunnin päästä piti nousta. Kumma että unilääkkeen vaikutuksen alaisenakin tollain heräilee  Noh toivottavasti tää yö menee paremmin.

Sekin on muuten tosi kumma juttu, että kun ihminen näkee että jollain on paha olla, niin silti on niin kiire ettei ehdi pysähtyä kuunteleen jos toisella sittenki olis jotain asiaa. Viittaan tässä nyt lähillä äiteeseen, kun tänään siinä puoli kymmenen jälkeen äiti laitto iltapalan ja menin syömään ja se huomas, etten ollu kovin ilonen ja näytin kuulemma surulliselta, se kysy että mikä sulla ny on ja sanoin että ei mikään ja sitten se vastas että no ku näytät noin surulliselta niin en edes ehtiny vastata mitään ku se jo alko paasaan kuinka se on löytäny naamakirjasta jonku vanhan opettajansa vai mikä olikaan ja samassa se unohti tyystin mun surullisuuteni. Teki vaa voileipiä lisää ja painu koneelle ja jotain vieläkin se selitti siitä että se toinen on tosi hidas kirjottaan ja blaa blaa blaa. Vittuako mua kiinnostaa jokku hikiset vanhat opettajat, mulla on murheita aivan tarpeeks!

Mua ahdistaa hetki hetkeltä enemmän uusi vuosi. Kummitukset ja serkku on tulossa meille viettään uutta vuotta ja äiti jo vihjas, että "voisit sä Piankin kanssa baariin mennä" EN vitussa mene! Itellä ei oo paljon varaa puhua, mutta oikeesti Pia on ruma ku paviaanin perse ja vielä lihavampi ku minä! Sillä on kehitysviive ja lukihäiriö ja mitä vielä, eli se tarkottaa sitä, että jos sen kanssa baariin meen, pienimmätki mahikset pokata sieltä joku on mennyttä! Ajattelin todellakin uutena vuotena vetää perseet ja se ei onnistu jos joudun hinaan perässäni _ihanaa_ serkkuani!
Siks toisekseen mä oon nyt vähän sillä fiiliksellä, että ei vois vähempää kiinnostaa joku baari. Siel on niin kallista ja varmana uv:na ihan simona porukkaa että ei siellä mahtuis edes hengittään. Ja se rahapolitiikka. Pitäis yrittää säästää rahaa mahdollisimman paljon muuttoo ajatellen. Joten jos kävis Alkossa ja hakis sieltä vaan pari pulloo ja kaupasta Spraittia niin siinä se!  Mutta se illanviettopaikka......  Ei oleeee  Kotio en siis jää koska ne kummitukset ja serkku on tääl. Muita paikkoja ei tiedossa, että hyvin menee =)
Kai mää johki sillan alle sitte pulloineni....