Eipä tullut postausta eilen kun en jaksanut kirjoittaa. En tosin tiedä jaksanko nytkään, mutta yritetään. Masentaa. Ei niin paljon kun eilen mutta kuitenkin ihan tarpeeksi.

En tiedä johtuuko vaan siitä, että tuntuu taas vaan niin tyhjältä kun ensin on muutama päivä kiwaa ja sitten se yhtäkkiä loppuu. Samoinhan kävi sillon tupareiden jälkeen, kun bestis lähti pois.

Mutta fiilis on tällä hetkellä sellanen, että en tiedä mitä tunnen. En tiedä mitä ajatella. Oon ihan sekasin, mutta tällä kertaa en ole ollenkaan varma johtuuko se onnesta vai jostain ihan muusta.

Siis viikonloppu Jannen kanssa oli tosi kiva. Se meni niinkun olin etukäteen ajatellutkin, ei siinä mitään. Perjantaina menin siis Jannee vastaan bussiasemalle mopolla (Henkka kyydis, ajo takas) ja käveltiin sieltä takas. Juteltiin ja maattiin mun sängyllä... Illalla käytiin näyttäytymässä äiteelle, tilattiin ruokaa lähipizzeriasta ja katottiin telkkaria ja sellasta. Mentiin "nukkuun" jo vähän jälkeen kymmenen, siis ei nukuttu mutta maattiin vierekkäin ja juteltiin. Oikeesti nukkuun ruvettiin joskus vähän vaille keskiyön.
Herättiin yöllä ekan kerran joskus neljän-viiden aikaan, mut silloin sanoin että kello taitaa olla kahdeksan tai kuus. Jatkettiin unia ja herättiin sitten oikeesti kuudelta, ekalla kertaa en siis kattonu kelloo mut nyt katoin. Mä olin jo silloin pirtee ku peipponen, olisin voinu lähtee vaikka maailmanympärimatkalle saman tien. Ei kuitenkaan noustu vaan jatkettiin makoilemista, kahdeksan aikaan Jannee alko väsyttää ja se nukku puol 10 asti. Noustiin vähän 10 jälkeen, käytiin suihkussa ja syötiin aamupalaa ja silleen... Lähettiin käymään taas äiteen luona kahden aikaan kun alko tulla nälkä. Piti keittää spagettia, ja keitinkin itelleni mut Jannella ei sit ollukaan enää nälkä kun olis ollu sen annoksen vuoro. Mulla kun on niin pieni kattila että pitää spagetit keittää erikseen :D No söin sitten ja mentiin taas makoileen. Viideltä lähdettiin käymään kaupassa kun Jannen alko tekeen mieli suklaata ja sai mutkin haluamaan sitä ;P Ostettiin kyllä muutakin, limpparia ja jätskiä ja Janne osti itelleen pari pakastepizzaa. Seittemän maissa piti mennä porukoille saunaan, mutta ei Janne sitte halunnukaan. Eli makoiltiin sit vaan koko illan ja katottiin telkkaria. Nukkuun alettiin puol 12.
Sunnuntaina herättiin vähän kahdeksan jälkeen, mut tällä kertaa se meni niin että mun olis tehny mieli jatkaa unia ja Janne oli pirtee :D Makoiltiin tunnin verran ja sit oli pakko nousta, kun Jannen bussi lähti 10.30 ja mun piti mennä Leiskun kanssa mätsäriin. Ensin Jannen piti lähtee vasta illalla, mutta sen isä lähettikin lauantai-iltana viestin että pitäis osallistua pihatalkoisiin aamupäivällä. Vietiin Janne asemalle ja mä lähdin Leiskun kanssa mätsäriin. Ei menny hyvin, mutta siitä en jaksa nyt kertoilla.

Koko sunnuntaipäivän mua siis masensi ja mietin että mitähän sitä tekis. Mulla oli niin kamala olo, että vietin koko päivän Periksellä, olin hiljanen mutta kuitenki ihmisten ympäröimä, en pystyny oleen yksin hiljasessa kämpässäni. (Tänäänki oon ollu koko päivän Periksellä) 
Tykkään Jannesta kuitenkin enkä haluais erota, mutta en tiedä haluanko jatkaakaan. En oo kertonu tuntemuksistani Jannelle sanallakaan, mietin ensin itekseni. Sillä ihmisellä on kuitenkin joku uskomaton vaikutus saada mut paremmalle tuulelle, eli illalla kun juteltiin mesessä, lupasin mennä ens viikonloppuna sen luo Raumalle. Nyt taas tuntemukset on kuitenkin toisinpäin.

No mutta, mietin tän viikon ja selvittelen ajatuksiani, kai mä loppujen lopuks silti oon menossa Jannen luo. En usko että näkemättä sitä nää ajatuksen selkiytyy mihinkään suuntaan.