Uus vuos ei menny kehuttavasti. Mutta koska tapahtumasta on jo pari päivää aikaa ja vitutus laantumassa, en sitä suuremmin jaksa alkaa selostamaan. Ehkä myöhemmin jos niikseen tulee, että joku muukin vois pysyy perässä mun ajatuksenjuoksussa - tai itseasiassa Arina mun ajatukset taitaa nyt paremmin tietää ku minä itte, se sano että oon muka rakastunu!  Enkä oo! Vai oonko muka?? :D

No okei tapasin torstaina baarissa yhden tosi ihanan jätkän, tai ainaki vielä toistaseks tosi ihanan. Nyt oon odottanu joka päivä ku kuuta nousevaa sitä hetkee, kun se ilmestyy naamakirjaan! :D Numeroo mulla ei sille vielä ole, kun meidän ilta päätty sattumusten takia liian lyhyeen, mutta ehkäpä saan sen tällä viikolla ;)
Samaan aikaan omatunto kolkuttelee tuolla jossain, nimittäin tää jätkä on Nooran ex. Siis siskopuoli-Nooran. Vaikka niiden erosta on jo reilu puol vuotta, niin silti mulla on jotenki sellanen tunne, että oon viemässä siskopuolen jätkää. No Arina kyllä sano ettei siitä tunteesta sais välittää, mutta toistaseks en oo onnistunu siinä.

Tosiaan me mentiin Nooran kans torstaina baariin ja Juha oli siellä. Juha oli Nooran kimpussa aina ku kohdattiin, me ei siis oltu koko aikaa yhdessä. Silti se aina välillä katteli muakin ja kun ilta oli lopuillaan ja oltiin viimesillä sauhuilla tupakkakopissa, Juha alko iskeen mua (Noora ei ollu siellä kun ei polta ja inhoo tupakansavua, vaan seiso kopin ulkopuolella). En enää muista mitä se ensin sano, mut vastasin sille et "Toihan kuulostaa ihan siltä ku oisit iskemässä mua" No Juha kysy että haittaisko se mua vaikka iskiskin ja sanoin että ei tietenkään ;) Sitte juteltiin taas jotain mitä en muista, mut sit sanoin Juhalle jotain että "et sä tälläsestä läskistä tykkäis", niin se näytti mahaansa ja vastas että "kato tätä" ja että enkä oo läski vaan sopiva ja tosi kaunis. Koska Noora näki kopin ovensuulta meidät koko ajan, en voinu tehä lähempää tuttavuutta vaikka olisin halunnu ja Juhakin näytti siltä. Se sano vähän väliä että älä sit kerro Nooralle, se ei tykkäis ja vastasin että joo en tietenkään. Juha myös ehdotteli moneen kertaan että mentäis sen luo jatkoille, mut vastasin että se ei oo yksin mun päätettävissä.. Juha kuitenkin kutsu mut sen luo joku päivä kahville.

Noora sitte ilmeisesti huomas meidän lähentyneen ehkä hänen mielestään liikaa, koska ton jälkeen se roikku koko ajan kiinni Juhassa ja tanssi sen kans oikeen kiihkeesti yms. Kai se halus näyttää että tää on mun Juhani enkä mä siihen saa koskea.

Tästä johtuen Noora teki myös sellasen ikävän tempun, että kun oltiin lähdetty baarista ja mentiin syömään, niin se alko höpöttää että Juha on niin kännissä ettei se pääse yksin kotiin että hän saattaa sen sinne. En ensin sitä tajunnu että se tarkottaa vaa itteensä, mut pikkuhiljaa se alko selvitä. Kysyin että no mitä me sitte tehään ku se on kotonansa, mä en ainakaan kävele takas keskustaan taksijonoon ja taas sieltä kauempaa maksais taksi vielä enemmän ku tästä keskustasta. Noora vastas että joo ei hänkään, hän vie sen sinne ja jää sinne yöks. Siinä vaihees tajusin sen, että tais alkaa pikkusen vanha suola janottaa. Kysyin että jaa mäkö en sitte mahdu sinne. "No et kun varmaan se sen kaveriki on siellä yötä ja nukkuu aina sohvalla" "Sun tarvii mennä kävellen kotio tai ottaa tästä taksi" Olin sitte silleen vähän monttu auki että MITÄ VITTUA, meinaako se tosiaan niinku jättää mut tähän näin vaan oman onnensa nojaan ja lähtee itte paneskeleen Juhansa kans?!?! Meinas. En kyllä sanonu mitään eikä sekää sanonu, lähettiin hakeen Juhalle pitsaa kun se ei halunnu syödä meidän kaa hesemättöö.
Musta tuli Nooran naulakko, se anto mulle ruokapussinsa ja kaikki kamppeensa ja sano: "Mee sä tonne istuun, mä jään tähä Juhan kaa jonottaan ku se ei varmaan selvii yksin" Menin sitte sinne peränurkkaan istuun ja odotin varmana varttin verran ennenku ne jonosta pääsi. No oli sielä populaakin.... Noora tuli mun vieree istuu, Juha meni vessaan ja sitte ku Juha tuli, ilmotin vaan Nooralle että "Joo mä lähen nyt" Se oli vaan että okei.  Juha ihmetteli että mihin mä nyt lähden ja sanoin että kotiin, niin sitte se taas halas mua ja sano että nähtäillään tällä viikolla vielä. Sanoin että joo ja kysyin että tulisko se vielä antaan mulle tulta. Tuli se :) Noorasta en tiiä eikä kyllä jaksa kiinnostaakaan mitä se siitä ajatteli ku lähdin Juhan kaa vaan pihalle eikä kukaan sanonu sille mitään, mutta kuten sanoin ihan sama. Eipä siinä sitte kummempia, se anto mulle tulta ja kyseli että tykkäänkö kahvista, tykkäänkö teestä ja sano taas että nähdään vielä tällä viikolla. Sit se kysy et onks mun pakko lähtee ja vastasin että on, Noora haluu tulla panee sua ja lähetti mut pois. Se vastas että me ei todellakaan panna, siitä ei seurais ku harmia, se on nähty.

Mie oon pihi, en haluu käyttää rahojani kalliiseen taksiin, joten kävelin kotiin. Matkaa jotain 3 kilometriä. Oli iha vitun kylmä, ainaki 18 astetta pakkasta, mulla ohuet sukkikset mustien suorien housujen alla vaan eikä sukkia, ohuet nahkasaappaat jalas, avonainen toppi ja neuletakki päällä mutta ei paljoo auttanu ja villakangastakki. Teki mieli alkaa itkee monta kertaa matkan varrella, mut itkuu ei tullu, niiskutin vaa.

Kotona olin kymmentä vaille viis, unta en kyllä saanu varmaan ennen kuutta ku oli niin kylmä ja tärisin vaan. Yleensä koirien kans nukkues tulee kuuma ja toivoo vaan että tulispa niillekki kuuma ja lähtis pois, mutta sillon toivoin vaan ettei Hippa kuristu kun rutistan sitä niin lujaa :D Leisku oli lämmittämässä mun varpaita ;)

Mua vaan harmittaa nyt se, että Juhalla alkaa viikon päästä armeija eli mulla on sillon vaan viikko aikaa vallottaa se itelleni jos meinaan. Ei kovin hyvältä näytä, sillä ei kuulemma ole senttiäkään rahaa eli ei suoraan luvannu lähtee mun kans keskiviikkona baariin. Vielä eilen pidettiin siitä kiinni että mennään kahville joko kaupungille tai sen luo, nyt en oo siitäkään enää varma kun se sano että sillä on niin paljon hommaa mitä pitää tehä ennen ku se lähtee Niksulaan. Niinisaloon siis. Hahah, sanoin sille baarissa että mun iskä on Niksulas kapteenina että varmaan törmäät siihen ;D Se kysy nimee ja sano sitten että se tietää jo kuka se on, sillä on siitä kuva jossain