Vakkarikampaajani pyysi mua taas hiusmalliks. Tällä kertaa siihen sisältyy oikein hiusten värjäyskin. :) On pitänyt sata kertaa ostaa hiusväri kaupasta, tää mun pääni kun on jo ihan jotain muuta kun punanen :DD Mutta eipä ole ollut oikein rahaa siihen. No nytpä ei onneks tarvii :) Jos sillä selviäis sitten heinäkuuhun asti. Tai pakko se on, se hääkampaus tulee varmana ihan sairaan kalliiks! :DD Mutta joo tosiaan, mä muistaisin joskus jostain lukeneeni ettei raskaana ollessa sais värjätä hiuksiaan? Pitääkö sellanen paikkaansa??? Mulle ku soitettiin perjantaina iltapäivällä ja vasta myöhemmin aloin sit miettiin että ai niin joo, meitsi on tosiaan paksuna. Mutta toisaalta tiedän myös niitä ketkä värjäs hiuksensa myös raskaana ollessaan, eli ei kai se sittenkään kiellettyä oo ?? :O

Mä niin toivon että tää paha olo loppuis jo! Mä haluan elämäni takasin! :DD Mulle tulee ihan varmaan kohta makuuhaavoja ku makaan vaan kaiket päivät. Mutta empä mä muutakaan voi kun heti alkaa oksettaa ja yritän välttää sitä parhaani mukaan. Ruoka ei maistu mutta pakko olis syödä. Mutta eipä siitä paljon iloa ole kun kaikki tulee ylös. Tai riippuu päivästä, toisena tulee ja toisena vaan etoo ja meinaa tulla. =)

Olis huomenna aamulla labra klo 10.30. Kauhulla odotan mitä siitäki aamusta tulee. Joudun vielä yksinäni pyöräilemään sinne ku Kipi on töissä. Luulin että sillä olis iltavuoroviikko, mutta niillä jatkaakin yks työntekijä saikkuaan vielä viikon eikä Kipi sillon voi tehdä iltavuoroo. En muista koska viimeks olisin joutunu menemään labraan yksinäni, siis en moneen vuoteen ainakaan! "Pikkusen" jännittää senki takia. Mä en halua mennä sinne!! Sitäpaitsi mua huijattiin, neuvolatäti ja äiti sano että enää ei tarvi mennä labraan kun sillä ekalla neuvolakerralla vaan se akka ottaa näytteet. Tietääkseni mua pistetään huomenna jo toistamiseen muutaman viikon sisään =))

Joo-o, tällästä tasasen tappavaa arkee täällä vaan. Mä tosiaan toivon ettei tää pahoinvointi jatku enää montaa viikkoa, ei esim. niinku Kipin serkun vaimolla ekat 5kk. Samainen nainen ku oon joskus täällä muutaman sanan maininnu pikku-Ronjasta <3 Voivoi, mä niin muistan ku ekoja kertoja heillä käytiin viime keväänä ja Ronja ei osannu vielä edes kävellä ja nyt ens kuussa se täyttää jo 2w, käy tarhassa ihan niinku isosiskonsakin ja puhuu jo hiukan!! :D

 

Ainiin, eka ultra-aika tuli tällä viikolla postissa. 1.6 pääsis sit sinne! =))