Oon tänään itkeny suurimman osan päiväst. Sain meinaan tietää, että Henkan sairaus on edenny. Oon siitä siis joskus aikoja sitten täälläki selittäny, että sillä on luuytimen vajaatoiminta. Äiti soitti aamupäiväl ku olin menos kouluun, että ku Henkka oli eilen käyny lääkärissä niin se lääkäri oli sanonu, että mun, äitin ja Samin täytyy mennä 13.9 verikokeisiin, testaamaan olisko meistä joku sopiva luuytimen luovuttaja Henkalle. Normaalilla terveellä ihmisellä trombosyyttien määrä on kuulemma 250-400, Henkalla on 35. Ja jos niitä on 20 tai alle, se on kuolemanvakavaa. Vuos sitten niitä oli vielä 45, eli se sairaus on pahentunu. Ja mahdollisesti tarvitaan siis luuytimen luovutus. Mä niiiin toivon, etten ainakaan mä ole sopiva luovuttaja! Mua ahdistaa jo valmiiks sairaalat ja pelkät verikokeetkin, niin en todellakaan pysty meneen mihinkään leikkaukseen! Sanoin sen jo äitille että mä en sitten ainakaan suostu yhtään mihinkään.

Pläääh mä en jaksa nyt kirjottaa enempää. Oon niin vitun väsyny. Ja mua todellakin ahdistaa.

(Ja vituttaa, Tiina sano mulle tänään että on mun kans tänään koko illan ja että tulee viimeistään klo 20 tänne. Ja sano, että mennään huomenna laulaan, tai siis mä laulan mutta se tulee mukaan. Että menään ihan sillon ku haluan ja ollaan niin kauan ku haluan.
No se tuli jo seittemältä, mutta lähti äsken. Se istu vaan tossa, katto telkkaria ja söi mun sipsit ja sit alko jotain valittaan ja sanoin vaan sille että mä istun täs koneella ku sä katot vaan telkkaria ja mua ei kiinnosta, niin sit se sano et ei hänellä oo muutakaan tekemistä. Sit se alko tekstaamaan sille kaverilleen Jennille ja äsken ilmotti että lähtee sitte sinne. No joo vitun kiva -.- Pienet on huolenaiheet mullaki -.-)

Mut silti...

Reilu viikko koulua käytynä ja edelleen innolla eteenpäin! :) Eilen puhuttiin musiikkiterapiasta ja heti tuli sellanen olo, että haluan opiskella sitäkin. Muutenkin oon viime viikosta asti miettiny kaikkia lisäkoulutuksia mitä voisin haalia itelleni :D Se erityispedagogiikka kiinnostais ehkäpä mutta kun siitä tulee monta sataa lisää maksettavaa niin ei kiitos :)) Ja toiseks, ne tunnit pidettäis torstaina klo 16.30 alkaen enkä mä jaksa koko päivää siel koululla olla, etenkään kun päästään yleensä torstaisin jo 13.30. Harmi ://