Vuoroin vieraissa, sanotaan, mutta tällä kertaa asiat ei kyllä menneet niin.

Tuparit oli ihan kivat, tai ainakin mulla oli kivaa, tiedä sitten muista.... Ainoat harmitukset oli kun mun ihanat tumput katos johonkin ja se, kun kaikkiin ihmisiin ei voi näköjään luottaa.

Mä olen niin masentunu taas! Tai en tiiä onko masennusta vai väsymystä vai molempia, mutta tupakkaa on menny viitisen kappaletta muutaman tunnin sisällä, kävelin koirien kans tavallista pitemmän lenkin ja lisäks oon itkeskelly iltakuuden jälkeen vähän väliä, enemmän kyllä vasta klo 9 jälkeen kun lähdin Perikseltä tänne kämpille ja kadotin avaimeni. Löyty ne kyllä sitten.

Oon ihan tosissani alkanu miettiin, että jospa laittasin tän blogini salasanan taakse ja luovuttaisin salasanan vaan harvoille ja valituille. Alkaa ihan oikeesti ärsyttään ku en voi enää puhua täällä kaikista maailman asioistani, kun täällä käy liikaa tuttuja ja liikaa niitä ihmisiä, joita asiat ehkäpä koskee. Mun blogi ja haluaisin puhua täällä niistä asioista mistä haluan, mutta en kyllä haluais loukata tai suututtaa toisia ihmisiä. :/

 

Gerbiilit, Touko ja Roosa *kröhöm* paritteli eilen illalla, ehkäpä siis vauvoja tiedossa muutaman viikon päästä! ;)