Miksköhän mulle on nyt tullu sellanen vaihe, ettei oo oikein mitään kirjotettavaa? Haluaisin kirjottaa, koska tää on mulle tärkee tapa purkaa ja uudelleenkoota asioita ja ajatuksia millon mistäkin aiheesta. Mutta tuntuu ettei nyt tuu mitään järkevää kirjotettavaa. Kai mä voisin tänne käydä joka päivä selostamassa että ei taaskaan tapahtunu mitään, mutta mitä se hyödyttäis ja ketä se kiinnostais.

Mun elämässä ei jostain syystä tapahdu nyt mitään. Jopa mun pikkuveljillä (Henkka -94, Samppa -95) on enemmän elämää ku mulla! *angst* Hekaki sai nyt vihdosta viimein läpästyä mopokorttikokeen ja iskä toimitti mopon kotio. Sillä se on nyt sitte pärränny koko päivän niin, että huomenna pitäis jo mennä tankille. Samppa lähti taas serkuille tänää, tulee vasta sunnuntaina. Se on taas sitte ens viikolla niin turhantärkee ihminen ku vaan voi olla. Onneks (onneks ja onneks..)oon sit jo taas Karkussa eikä mun tarvii kattella eikä kuunnella sitä. Sille iskee aina Heikkilässä ollessa joku ihmeen pätemisvimma tai joku sellanen. Sitte se pätee vähintään koko seuraavan viikon joka asiassa, että hän on oikeessa ku "Vesa sano näin" tai "Kai teki niin" taikka jotain muuta ja hän ottaa mallia niistä. Mutta ei noista enempää..

Meikä oli siis serkuilla ti-to. Tosta ajasta ei muuta "mainitsemisen arvosta" ole kuin se, että keskiviikkona mentiin mun nuorimmaisen serkkuni Kain kans sen mpk:lla Yläneen keskustaan. Se on siis mopo. Pelkäsin koko matkan ajan (yht. 20km) istua sen kyydissä - en sen takia että se olis huono kuski, vaan sen takia ku se mopo tuntu niin huteralta! :D
Toinen vähä enemmän mainitsemisen arvonen asia oli se, kun käytiin mun kummitädin ja serkkujen äidin Kaarinan kans torstaina sen työkaverilla sovittamassa sen hametta. Se Tuula siis tekee vissiinki sivubisneksenään kaikenmaailman käsitöitä, ja tällä kertaa siis Kaarinalle hametta, jonka se pistää tuttavansa häihin päälleen.
Niin, siellä sain idean, että se Tuula vois tehdä mullekki hameen, jota käyttäisin koulun päättäreissä ja vanhimman serkkuni valmistujaisissa ja Hekan rippijuhlissa ja kaiketi vielä yhden kaverini Maiskin rippijuhlissa.. Kuvaa ei nyt ole, mutta malli olis samanlainen kuin Kaarinan hameessa, erilaiset olkaimet vaan.. (Sanoo varmasti tosi paljon tässä vaiheessa, mutta pistän kuvaa kyllä joskus kun sellasen ensin saan..) Että nyt eikun vaan sitte kangaskauppaan ja äkkiä! Tulee vähän kiire saada se valmiiks 20. pv ens kuuta mennessä.. Päättämätön

Ei muuta tälläkertaa, meen nukkuun nyt. Hyviä öitä Hymy