Jees, eli tuli sitte tänään tiedot kouluun pääsystä - tai pääsemättä jäämisestä.. Hyvää suomee taas Nauru 
En päässy Kannukseen koira-alalle, mutta en kyllä Tyrväälle sisustajalinjallekkaan.. Mut oli valittu Kangasalle leipuri-kondiittori linjalle. En oikeen osaa iloita asiasta ku olin niin vahvasti päättäny että meen Kannukseen ja sillä sipuli. Musta tulee kennelalan yrittäjä ja saan sen jälkeen pistää koirahoitolan pystyyn jos haluan. Mutta ei. Nyt musta tuleeki sit kondiittori ja pistän pullapuodin pystyyn.
Njääh.. mietin että jos jättäis menemättä. Yritän ettii jostain töitä. Sais paremmin elettyä ja vuokrat maksettua palkalla ku kelan tuilla. Meinaan siis joka tapaukses nyt muuttaa omaan kämppään. Eipä sieltä Kangasalta ees löytyny vapaita kämppiä, ainakaan vuokraovesta. Kai mä sit ruven pulsuks ja nukun sillan alla =)
Mutta tossa työn haussa vaan tulee melkosen kiire, paikan vastaanottamis- tai hylkäämispäätös pitää postittaa takas koululle 26.6 mennessä. Ei siinä ajas mitään töitä löydetä...
Mammaki tykkää tosi paljon jos jätän menemättä kouluun. Ja kaikki muutki sukulaiset, iskä etenki. Voi harmi kun ei oo saanu täydellistä tytärtä...

Mutta mietin, että vois se olla ihan oikeesti hyväki pitää välivuosi. Mun pää ei oo juurikaan selvinny viime syksyn ja tän kevään pyörityksistä vielä. Se voi olla just niin, että alussa korkeintaan pari kuukautta on mukavaa, ku on uus koulu ja uudet kujeet, mutta sitte astuu arki kuvioihin ja koulu ei enää maitakaan. Mitä mä sit teen? Jätän taas koulun kesken? Vai juoksenko ensin pari kuukautta baarissa niinku viime syksynä? Mun mielestä olis hyvä pitää ny vähä väliä kouluun just ton takia, että saisin pääni selväks ja mietittyä mitä todella haluan. Nyt ku ei Kannukseen päässy, ni on taas kaikki linjat ihan auki.. Ja mun mielenterveys ei tosiaan oo nyt vahvimmillaan ja positiivisimmillaan.. Että jos tähän ei pian muutosta tuu, en usko että on kovin kannattavaa ottaa tähän päälle taas koulustressi. Eikä mua kyllä oikeesti oikeen huvitakkaan istua koulunpenkillä. Se vaan olis melko pakko jos meinaa joskus valmistua.. Mut ei nyt, en halua tätä nyt!

  

Ja angstia lisää. Mun juhannus on pilalla. Mun koko elämä on tästä eteenpäin pilalla! Mutta se jussi.. Taisin tästä jo joskus mainitakkin.. Mun piti ensin lähtiä Leilan kans Kalajoille. Sitte keksin Himoksen, siä ku olis lähes samat esiintyjät.. Mut Leila ei saanu lähtee sinne. No pyysin yhtä Jennaa.. Ensin meinas näyttää vihreetä valoo, mut sit tuliki punanen, se oli sekottanu päivät ja oli lupautunu jo menee johki toisen kaverinsa mökille.. Mamma ehdotti RMJ:tä eli Raumanmeren juhannusta, mutta ei tienny et sinne on K18. Enkä tietenkää voi sille kertoo et mulla on paperit kyl... Eli se siitä. Tänään pistin Lailalle viestiä et niin että voishan sitä ihan vaan Yyteriinki mennä, hiekkarannalle istuu ja ryypiskelee.. Olis ainaki ilmasta, tosin se rantabaari kyl maksaa.. Ja yöpyminen, en usko et sinne rannalle saa telttaa pystyttää ja Yyterin caravan-alue taas käsittääkseni on kallis.. Enkä tiiä, ei Leila ainakaa siinä kuulostanu kovin innokkaalta, sano vaan et kattoo jos hän saa kyydin.. Noh, kai mää sit ihan oikeesti istun vaan yksin kotona ku iskä ja Merja ei vissiin tarvii ees venekuskia ku veneen moottori on kai rikki.. en tiiä. Mut ei mua kyl sinnekkää huvita mennä, ihan jo senki takia et siel ei ainakaa voi ryypätä. Vaikken koko aikaa iskän ja Merjan seuras oliskaa, niin ne kyllä näkee paljonko oon ottanu ja Merja varsinkaa ei tykkää et alaikäset ryyppää.. Ja mummu ja pappa. Ne on pahimmat. Jesusauta tiedän jo nyt mikä meteli siitä syntyy ku ne näkee ja kuulee et oon juonu enemmän ku yhden siiderin! Sitäki pitäs litkii hyvin harvakseltaan, tunnin saa kuulemma hyvin kestään yhden pullon. SE ON VARTTI JA SE ON JUOTU! Cool Kauheen saarnan piti sillonki ku -06 juhannuksena sain ekan siiderini juoda. Ei hekään juo ku yhden pullon puoliks saunan jälkeen. Siitä tulee kuulemma niin nopeesti humalaan, viina on niin petollista. Ja vitut. Yhdestä tai kahdestakaan siideristä ei tuu ku kiukkuseks, jos sitäkää :DDD Neljä siideriä putkeen saunan kautta voi alkaa jo hiukan tuntuu.. Mutta ei oo ees paha Kieli ulkona Mulla on niin hyvä viinapää. Silmänisku

Nyt tuli vähä niinku kaks postausta samaan, mut en jaksanu alkaa erilleen niitä laittaa... Sentään eri fontilla : >

SORI KUN ON VÄHÄN VAIKEESELKOSTA TEKSTIÄ, EN TAJUU KUINKA NUO TOLLALAILLA PIENENEE Yllättynyt