Tällä postauksella tuskin tulee olemaan päätä taikka häntää, mutta väliäkö hällä. Kunhan nyt jotain turisen.... Ja mua ei haittaa tänään näköjään mikään, sen tuutte huomaamaan kun luette tätä ja valitan joka asiasta ja perään lisään "mutta ei haittaa." 
Mua kyllä ärsyttää sen puolesta, ku oon viime keväästä asti ollu tosi laiska bloggaaja. No, kirjotuksia kyllä verotti se Jannekin, kun se ei antanu mun kirjottaa tänne meidän touhuista... Mutta muutenkin, ei oo oikein ollu inspistä kirjottaa. Ja silloin, kun tuntuu että asiaa olis, niin ei oo konetta saatavilla. Yleensä sillon, kun ollaan mummulassa, alkaa ajatukset selkiytyä ja stressi häviää ku taikaiskusta. Sillon tulis tekstiä vaikka kuinka ja paljon, mutta en viitti siellä istua koneella kovin kauaa ku vanhukset ei tykkää... Ja se että siellä mun tekis aina mieli kirjottaa ulkona jossain rauhallisessa paikassa. Ei vaan tuu otettua ikinä vanhaa päiväkirjaa mukaan, josta vois sitte siirtää ne kirjotukset tänne...

Mä mietin aiemmin, että tohon otsikkoon liittyis melko osuvasti se, että oon koko kesän rampannu enemmän Raumalla Jannella kuin se täällä. Ja siis toi pitää todellakin paikkaansa, se on käyny täälä ehkä 2 kertaa koko kesän ja syksyn aikana. Mutta siis juu joo, en jaksa selittää Jannesta nyt.... Meidän piti perjantaina tavata, se olis kerranki tullu tänne mutta yllätys yllätys saatiin taas jostain riita aikaseks ja meni fiilikset molemmilta ihan täysin. Eipä oo jätkästä kuulunu siis sen jälkeen mut en mä oikein tiedä haittaako mua ees. Noh, huomenna tai viimeistään tiistaina rupee harmittaan jos ei mitään kontaktia saa, meinaan sillon olis taas melko otollinen aika tapahtua....

Tajusin perjantaina (siitäkin huolimatta että oltiin Tiinan kanssa rimpsalla "pikku"päissämme), että mä lakkaan nyt oikeesti kyselemästä miehien perään. Jos ne ei ota yhteyttä niin niitä ei kiinnosta. Niin simppeli juttu ja niin totta. Ja muakin lakkas kiinnostamasta sillä samalla sekunnilla.
Tonia odotin kolmatta viikkoo ennenku se otti edelliskerran jälkeen yhteyttä uudestaan, muka oli puhelin korjauksessa ja numerot jäi puhelimeen, oltiin viime viikonloppu ja nyt ei oo taas kuulunu mitään. Muka selvittämättömiä asioita ja hän selvittää ne ensin. No selvittäköön mutta mä en ainakaan vastaa sille enää vaikka vielä soittaskin. Mutta tuskin soittaa ja ei haittaa-.-
Rikua en oo nähny varmaan pariin kuukauteen kun on ollu kiireitä kummallakin, mutta en tiedä haittaako sekään. On se ihan kiva ja silleen mutta koska meillä mitään yhteistä tulevaisuutta (Rikun mukaan) ei tuu olemaan niin.... joo....
Jannenkin näkemisestä on jotain reilu pari viikkoa ja se haittaa kaikista vähiten. Meni viime tapaaminen ihan päin mettiä kun sato ihan tarpeeks ja se silti halus mennä sinne perhanan kalliolle missä ennenkin ollaan oltu. Ei uskonu vaikka sanoin etten tuu. Niin eli jollain ihmeellä se mut sai sinne raahattua ja sitte olin tosi vittuuntunu ku kastelin vaatteeni ja uudet kenkäni aivat turhaan, kun mitään ei ees tapahtunu sit loppuviimeks. -.- Fiiliksiä entisestään söi ne ainaset selitykset Laurasta ja kaikista muista muijista joita hän tapaa. En oikeesti enää tiedä tekeekö se sen vittuuttaan ärsyttääkseen mua, vai minkä takia. Onko se vaan niin siistiä selittää kuinka täydellinen se Lauraki on vai mikä on homman nimi?! No ihan sama, ei mua ees kiinnosta. Aikamoinen viha-rakkaussuhde meillä näyttää olevan, molemmin puolin....
Edellisviikonloppuna baarissa tapasin Juuson. Olin silleen että jesjes, uusia ihmisiä, wuhuuu :D Ja sitte seuraavana päivänä ku selitin Tiinalle ihan innoissaan että mäpäs tapasin sellasen Juuson, se on 24 ja seki kiertää Kespaa ja sillä on 2,5w Onni-poika  niin Tiina sano mulle heti että se tuntee sen :D Fiilikset meni taas :D Tiina oikeesti tuntee kaikki nää porilaiset tän ikäset tyypit! :D "juu mä tunnen sen, just viime viikonloppuna otettiin viivaa sen kans" :D No, komee ulkokuori petti sit Juusonki kohdalla, se kuulemma on vaan sen perässä. Ja tuli se tänä perjantaina huomattuakin ihan itte... vaikka ei siis mulle mitään selittäny eikä mitään, itseasias huomattiin Juuso vasta sitte ku oltiin lähdössä Cabaretista.

Hmm.... Nyt katkes ajatus ja teksti loppu....

Nooh palaan asiaan taas ku jaksan, kyllähän täs jo oliki!