Minkä takia kaikki mukavimmat miehet maailmassa on aina ittee vanhempia ja kaiken kukkuraksi muistuttaa liikaa exiä??!?
Tai no tällä kertaa ikä ei olis ongelma, tää jätkä on "vasta" 22. Mutta minkä takia mukavimmalle miehelle pitkään aikaan on siunaantunu ihan liikaa Jannen näköä ja jopa nimi on sama?! En pysty ihastumaan tähän ihmiseen, vaikka ehkä haluaisin, mutta koska muistan koko ajan sen edelliskesän (-08), jonka Jannen kanssa vietin. Ne kaikki valheet, mutta silti kaikki ne mukavat ja "kielletyt" hetket jotka sen kanssa olin. (Jannestahan ei tykänny eikä tykkää meidän suvussa kukaan muu kuin mä, nyt tähän joukkoon ei kuulu edes mua). Muistan senkin kerran kun se tuli mua mummulasta hakemaan ja koska Sami oli mun kanssa sielä sillon, se tietenki näki että lähdin sen kyytiin. Onneks osas pitää jälkeenpäin päänsä kiinni. Ajettiin ensin Ellivuoren huipulle ja katteltiin maisemia. Tai mä katoin, Janne olis ilmiselvästi halunnu mut kanssaan kotaan.... Sitte ku Janne tajus ettei flaksi käy, ajeltiin Siuroon siiderille ja kaljalle Koskikahvilaan vai mikä ny olikaan.. Tän jälkeen ajeltiin vielä Siuron kautta Kutalaan ja lähellä Kuloveden rantaviivaa takas mummulaan. Sellanen parin tunnin reissu.

No joo, nyt tuli taas raastettua muistoja tarpeeks.

Ja mua ärsyttää, koska tää tyyppi olis tosi komee ja erittäin timmissä kunnossa, mukava ja lämmin ja huumorintajunen, mutta en pysty sopimaan treffejä sen kanssa, koska siitä tulee koko ajan mieleen Janne :(
Noh katotaan nyt kuinka tää tästä etenee vai eteneekö... :)