Emännöin eilen Mary Kay -ihonhoitokutsut anopille, anopin työkaverille ja Tiinalle. Myös Kipin siskon piti tulla ja yhden toisen naisen, mutta he sitten joutuvatkin perumaan. Oli kyllä kiva ilta, siitä on kohta kaks vuotta kun viimeks pidin kutsut äitin tykönä. Jo sillon mua hiukan alko kiinnostaa, josko alkaisin itte konsultiks, mutta ne suunnitelmat on tähän asti ollu jäissä rahotuksen takia. No ei oo rahaa edelleenkään, mutta nyt kuitenkin päätin ihan tosissani, että kunhan rahat löytyy alotuslaukun ostoon, alotan konsultin työt. Mulle kun ei toi normi päivätyö oikein sovi, niin tästä saakin helppoo rahaa! ;) Ei musta ainakaan ihan aluks ole menemään tuntemattomien tai edes puolituttujen kotiin esittelemään koko Mary Kayn repertuaaria, vaan alotan ihan näistä tutuista mummoista ja kavereista esittelemällä niille käsien- ja huulienhoitosetin. :) Sillaikin voi kuulemma alottaa ja silti siitä syntyy heti voittoa kun pitää yhden tai kaks tilaisuutta viikossa. Mä pidän kolme ;)

Kun vaan jostain sais nyt pian revittyä sen rahan, niin tällä hetkellä olis intoa alottaa vaikka heti! Reilussa tarjouksessakin ois... Sinänsähän 130€ ei ole iso raha, paitsi meille on, jotka jo tälläkin hetkellä joutuu aina loppukuusta turvautuun makaroniin ja näkkäriin. Niin mitäs sitten kun vielä ton rahan laittais tavallaan "hukkaan", kun sitä loppukuusta tarvittais.. sitten ei varmaan syötäis edes makaronia. Ja kissat kun ei edes elä makaronilla eikä auto kulje makaronimössöllä...

Enemmänkin asiaa olis mutta jotenkin tällä hetkellä tuntuu että en nyt pysty keskittymään kirjottamiseen... Lähinnä tässä on joulu ja joulunvietto päällimmäisenä mielessä.... missä ja millä kokoonpanolla... Mä haluan mummulaan vanhalla kokoonpanolla ja Kipin kans tietty, Kipi taas haluaa olla omien porukoidensa luona mun kanssa. Eikä kumpikaan oikein suostu luopumaan omasta perinteestään. Mutta ei sekään kivalta tunnu jos joudun olemaan erossa Kipistä, se on sentään mun rakas aviomies! <3