Rippijuhlista selvitty.
Maanantaina olin Raumalla, Jannen kans.
Juu olin, vaikka Tiina, äiti, kummitäti, Noora ja kaikki muutki on kieltäny. Siis menemästä sinne ja olemasta sen ihmisen kanssa missään tekemisissä. Mutta onneks menin, meil oli aikas kivaa! ;P (tosin varpaat ja kantapäät on nyt aivan verillä ja rakoilla kun oli vähän väärät kengät jalassa niin ne hiersi )
Tiistaina olin serkun, kummitädin ja kummitädin ystävän kanssa Turussa shoppailemassa.
Kierrettiin Bauhaus, Mylly ja Ikea. Kaikkee mukavaa tarttu taas mukaan, enimmäkseen ihan turhaa tavaraa tietenki, mutta löysin sentään äiteelle synttärilahjan lähes kokonaan ja tänne kämppääni sohvapöydän ja siihen ihanan "vadin". Käydessämme vuosi sitten Ikeassa toi vati oli siellä jo silloin, mutten raaskinu ostaa kun mulla ei vielä ollu sillon Ikea Family -korttia. Nyt on ja sain sen kivalla alennuksella :)

Pöytä tässä. Mutta makso vaan 10€ ja väri tummanruskea.
"Vati", tai nettisivulla kulho -
tässä. Eli makso mulle 19.90€
Lasit, joita ostin 4kpl,
tässä.
Nää mukit, joita mulla ennestään on mustana, niin nyt myös 4kpl vihreitä.
Tän tyynyn ostin Tiinalle tuliaiseks :D
Näitäkin voi joskus tarvita :D
Koirille
pallo
Nämä oli niin ihanat että oli pakko saada! :D
Nämätkin niin ihania ja halpoja että ostin oikein kaksin kappalein :P
Lisäks ostin jäätävän kokosen teekupin ja asetin, sydämenmuotosen jääpalamuotin ja vaaleet tyynynpääliset, joissa vaaleenpunasia ja punasia sydämiä, mutta näitä en netistä löytäny.

Lisäks Tintti shoppaili viimeviikolla alkuviikosta Kärkkäisellä, ne ostokset bloggaan sitten huomenna kuvan kanssa! :)