Juu on taas hiukan jämähtäny tää kirjotus, blogissa oon kyllä käyny päivittäin, mutta en oo vaan viittiny kirjottaa pelkkää turhanpäivästä, ku en saa mitään aikaseks jostain syystä. Otsan rypistys Vaikka joka päivä jotain pientä on tapahtunukki.

Viimenen kouluviikko meni tosi nopeesti ohi, vaikka välillä tuntu siltä että eikö tää päivä koskaan lopu.. Ku kirjotan nyt vasta, nii en enää kauheesti muista mitä viime viikolla tapahtu.. Ei kai mitään erityistä siis. Paitsi se, että Santtu oli taas eksyny tänne mun blogiin ja tietysti lukenu kaikki tekstit ihastuksista ja muista - no, nyt koko luokka tietää! Olis pitäny olla taas kaukaa viisas ja ottaa ne tekstit pois, niinku sinne yhteen postaukseen kirjotinki että otankohan sittenki pois.. Niin se menee että tyhmästä päästä kärsii koko ruumis ja se tuli kyllä jälleen kerran taas huomattua.

Perjantaina mun piti taas mennä yhdistyksen kokoukseen, mutta päätinki sitte jättää sen väliin. Ei jotenki huvittanukaan mennä.. Yllättynyt Lähdin sitte suoraan serkuille Vammalasta koulun jälkeen, kun siis jokatapauksessa olisin menny niille illalla sen kokouksen jälkeen. Muuttuneen aikataulun johdosta ehdinki jo perjantaina Auramaalle hametta sovittaan Hymy Oli edistyny tosi paljon, joten Tuula lupas hameen mulle sunnuntaiks.

Lauantaina ei tehty mitään, oltiin vaan.. Istuin lähes koko ajan koneella vaan ja datasin. Kävin kyllä ehtoopäivällä serkkujen koirien Demin ja Dustinin kans yli tunnin lenkillä Hymy Sitte kävin saunassa ja taas koneelle Nauru Viisujakin kattelin siinä toisella silmällä ku koneella istuin. Ei menny Suomella hyvin ei! Itku Vaikka Waldo on tällä hetkellä mun lempparibändi! Se Norjan kipale oli ainaki aivan surkee, en tajua kuinka sellanen voitti! Azerbaizan oli hyvä, se olis voinu voittaa Waldon sijasta Hymy

Sunnuntaina pelasin vaan Kain kans GH:ta eli Guitar Heroo, ajelin serkkuni Juhan skootterilla, istuin koneella taas ja sitte käytiin hakemassa se mun hame.

 1242654533_img-d41d8cd98f00b204e9800998eEi kannata meikäläistä vahdata, varsinkaan naamaa kun oon niin ruma ja läskikin. Mutta hametta sopii katsella, se on hieno Hymy

Tänään en oo sit kans tehny oikeen mitään, nukuin aika pitkään.. Imuroin kyllä ku mamma pyysi, koirien lenkitys on nyt vielä edessä.. Puol kolmelta lähdin käveleen keskustaan ku Hekan piti tulla mua hakeen mutta ei se sitte tullukaan.. Puoleenväliin pääsin ni kyllä se sieltä sitte mopoili vastaan ja otti kyytiin. Hyvä niin että tuli ollenkaan, muuten olisin myöhästyny kaverin tapaamisesta, kun sen piti tuoda mulle pari vyötä tohon hameeseen ennen kolmee ku sen bussi lähtee kotiin. Mun kummisetä ja serkkujen isä Vesa eilen sano, että siihen vois sopia valkonen levee vyö. Pyysin sitte mun kaverilta sellasia kun itellä ei oo.. En oo vielä testannu että sopiiko.. Nooran treffauksen jälkeen hain optikolta uudet lasit. Ihan hienot on Hymy Ja tosi kiva kun saan ne nyt sit päättäreihin - vaikka ei hameen väriset ookaan Silmänisku