Kovin on pieniä kuva näin kollaasina, siks pistän muutaman noista vielä yksitellen :)
 


Iskän ja Merjan koira Pinja <3


 Huuu, kummituskartano

Tälläsiä kuveja. Kivaa oli, tuli pestyä matot painepesurilla, veneiltyä niinku kuvista näkyy, pelattua yö-mölkkyä, otettua aurinkoo, tietysti uitua ja saunottua ihanassa vanhassa rantasaunassa ja syötyä ittensä ihan ähkyyn (mummu tyrkyttää koko ajan ruokaa ja välipaloja ja kahvia :DD) Ja mikä parasta, ei koneella istumista eikä puhelimen räpläystä moneen päivään =)) Eikä tehny ees tiukkaa, vaik ei ihan heti uskois musta että pystyn olee näin monta päivää pois "sivistyksen" ääreltä :D

 

Mutta jälleen kerran, ei mitään hyvää ettei jotain huonookin. Tiistaina Janne pisti viestiä että menisin sen luo yöks... No empä tietenkään päässy Vammalasta asti Raumalle millään  Se on sit vituttanu enemmän ja vähemmän siitä lähtien... Etenki ku Jannelle ei sit taas sovi tavata sunnuntaina kun palaa "sieltä jostain" eikä ens viikollakaan tietenkään ku on töissä ://
Eilen ja tänään otti päähän jälleen kerran Tiina. Eilen se oli ilkeellä ja vittuuntuneella päällä ihan ymmärrettävästä syystä, mutta olis sitte voinu jättää tulematta mun luo kun kerran tiesi et on huonolla tuulella.
Me ollaan Tiinan kans suunniteltu koko kesän, että mennään käymään Särkkiksessä ja Ikeassa. Eilen keksittiin, että ens viikonloppuna (7.8) sit tehdään se reissu. No sit mä muistin, että en mä voikaan sillon lähtee kun on Timon siskon pojan rippijuhlat Espoossa. Muuten vois mennä vaikka vasta sunnuntainaki, mutta empä usko että jaksan lähtee mihinkää hurvitteleen kun edellispäivän ollu Espoossa asti juhlimassa. No niin, niin sit Tiina alko selittää et hän pyytää sit sitä kaveriaan Jenniä, jonka kans oltiin baarissa silloin about kuukaus sitte. Että hän menee joka tapauksessa ens vkonloppuna sinne, tulen mä tai en, hän saa kyl jonku muunki kaverin mukaan. Onko tää nyt sitte oikein mua kohtaan????!!? Meidän suunnittelema kesälomareissu, ja se olin itseasias minä joka sen Ikean viel siihen päälle keksi! Notta eikö se sillon oo vähän niin, että jos toinen ei pääsekään lähteen suunniteltuna ajankohtana, niin sit lähtöö siirretään?!?! Eikä hankita tilalle muita kavereita! Noh, kaikki ei näköjään ajattele samoin ku mä, ja tässä kohdassa vois taas sanoo, että Tiina ei kyllä ajattele yhtään mitään!
Ja sit viel aamulla tuli tekstaria, että hän ei tuu tänään mun luo ku en oo siivonnu (tänään piti), että hän menee kattoon Jenniä. Hänen täytyy nyt olla Jennin kans, kun sillä on huolia. Eikä he oo nähny nyt taas pariin päivään. Jenni sitä, Jenni tätä. Alkaa pikkusen välillä tuntuu, että mä oon Tiinalle vaan niinku paremman puutteessa olevaa seuraa! Jos mulle ei joku sovi, niin Jenni tilalle. Niin ja sit se sano viel, et "san sit vaan ajois jos sul on huomenna jotain tekemistä, ni keksin sit itelleni jotain muuta tekemistä" Eli suomeks, "dataa vaan huomenna koko ilta, mä meen Jennille"

Mä en jaksa tätä Tiinan kans säätöö enää! Senku menee Jenninsä kans ihan mihin lystää, ei mua ees kiinnosta mikään Särkänniemi ja Ikeaan pääsen Turkuun kummitädin kans "koska vaan".

Vois lähtee mummulaan uiskentelee viel vaikka toisen samanlaisen pätkän