Tunteet sisälläni myllertää. Jotain sanomatta ehkä jää, mutta uskon että kaikki selviää.
Kun sydän on heikoimmillaan muistot esiin tulvahtaa. Kun siivet on ohuimmillaan en sua mielestäni saa. Mennyt ajatuksiin työntyy, mieli pikkuhiljaa myöntyy ymmärtämään sen: Melkein jokaisena päivänä pidin sua itsestäänselvänä.
  - A. Aallon rytmiorkesteri - Kun sydän on heikoimmillaan

Niin ihana biisi että! <3 En osaa niitä youtuberuutuja tänne linkittää, että pääsisi suoraan kuuntelemaan, joten tässä nyt vaan linkki biisiin: http://www.youtube.com/watch?v=pt0e2yWi7K0 

Biisi ei liity mielentilaan TÄLLÄ HETKELLÄ mitenkään, se nyt vaan muuten kolahtaa :>

Sitä tulin kertomaan, mitä mulle eilen tapahtu. Juu krapula on kun eilen sitten päätin lähtee baariin pitkästä aikaa, mutta se ei ollu se asia  Vaan se, kun mummeli soitti mulle eilen ja kerto, että pappan juhlien juhlapaikan omistaja eli se Haapaniemi oli kysyny, että tarvitaanko me juhlissa ulkorakennusta, "pirttiä". Sielä on tanssilattia ja karaokelaitteet, joten arvaatteko siis mitä mummu multa kysy ;) Niin aivan! Että vetäisinkö karaoketanssit!!

Olin ihan että MITÄÄÄ ?!?! kun kuulin mummun ehdotuksen!  Ja sanoin tietysti että JOOO! :DD Sitte alko lenteleen perhosia mahassa, kun aloin miettiin että niin mitä mä sitte laulaisin  Sellasia biisejä, mitkä sitte myös herra J:n (iskä) mielestä mulle sopis. Sillä kun on aina mielipide joka asiaan ja hän on aina oikeessa. Janne Tulkin kipaleet ei kuulemma mulle sovi ollenkaan, vaikka niitä just eniten tykkäisin laulaa ja osaan kaikki melkein ulkoo, koska tosiaan mamma ja kummitus on fanittanu Jannee jo 10 vuotta. Noh, ehkä unohdan iskän mielipiteet ja laulan mitä haluan. nih.

Päässäni tein jo hiukan listaa mitä voisin laulaa:

Janne Tulkki - Sisältä kultaa (tällä alotan aina laulaan, on varma ja helppo biisi, sekä hyvä äänen avaukseen :))
Anne Mattila - Taivaan kartta
Marili - Sinun (tai jossain lukee myös Minun)
Veera xx - Ensimmäinen päivä
Neljänsuora - Musta tuntuu
Tauski - Taivaassa tavanneet
Janne Tulkki - Kahden hengen nuotio
Jari Sillanpää - Valkeaa unelmaa
Anne Mattila - Vie
Kaija Koo - Minun tuulessa soi
xxx - Poika varjoiselta kujalta
Kaija Koo - Tinakenkätyttö
Janne Tulkki - Sinisen taivaan sateenkaari
Anna Erikson - Kesä yhdessä
Janne Tulkki - Unten erämaa (tän oon laulanu vaan pari kertaa aiemmin, joten en oikeen tiedä otanko tätä..)
Anna Erikson - Ilta yöhön kuljettaa
Janne Tulkki - Lumikenttien kutsu
 

Muitakin lauluja vielä ois, joita haluaisin laulaa, kuten Annika Eklundin On sama kuinka kauas meet ja sit yks toinen Veeran biisi, mutta koska niitä ei ollu näillä levyillä mistä noi edelliset biisit katoin, vaan ne on iskällä, niin saattaa jäädä laulamatta...

Noista myös aattelin, että se pappan onnittelubiisi vois olla toi Jannen Sisältä kultaa. Vaikka se onki enemmän rakkauslaulu ku onnittelulaulu, niin jotenki se olis ehkä silti kiva :)) Arinan ehdottamaa Yön Satukirjan sankaria meillä kun ei oo :(