Antti Tuisku -  Juuret

Pitkä hiekkatie
Sitä pitkin kioskille
Aina pyöräilimme rinnakkain
Kun muutin kaupunkiin, posti kirjeitäsi kantoi
Ne meidän ystävyyttä vannoi viikoittain
Sä olit oikeessa, vielä juurillensa palaa vahvinkin

Me istutettiin yhdessä puu
Sen oksille linnut laskeutuu
Mun juuret, ne ovat täällä maassa syvällä
Ja siitä taimesta kasvoi puu
Se maailman tuulissa vahvistuu
Mun juuret, ne ovat täällä maassa syvällä

Sisäpihalla leikkii jotkut uudet lapset
Kivi, paperi ja sakset, vastakkain
Missä mahdat olla nyt, kun et asu enää näillä seuduilla

Me istutettiin yhdessä puu
Sen oksille linnut laskeutuu
Mun juuret, ne ovat täällä maassa syvällä
Ja siitä taimesta kasvoi puu
Se maailman tuulissa vahvistuu
Mun juuret, ne ovat täällä maassa syvällä

Multaan sä piilotit viestin 
Mä etsin ja löysin nyt paikkani maailmassa juurillaan 

Me istutettiin yhdessä puu
Sen oksille linnut laskeutuu
Mun juuret, ne ovat täällä maassa syvällä
Me istutettiin yhdessä puu
Sen oksille linnut laskeutuu
Mun juuret, ne ovat täällä maassa syvällä
Ja siitä taimesta kasvoi puu
Se maailman tuulissa vahvistuu
Puun juuret, ne ovat täällä maassa syvällä
Voisin pistää tähän samat sepustukset ku Lautturiin, niin ihana biisi kans <33
Kuuntelen näitä kahta ny vuorotellen iha fiiliksis <3 awww<3
Aika outo veto Tuiskulta tämä, tai no, voi olla että sillä on näitä enemmänki
tullu viime levyihinsä, mut mä kun en muuten oo mikään Tuiskufani niin en tiiä
sen tuotannosta muuta ku ne ihan ekan levyn biisit.. Että silleen.. mut aww<3