Minä ku oon luullu et mun synttäreihin olis viel pari viikkoo ja viime yönä ku katoin puhelimesta kalenteria, niin olin silleen MITÄÄÄÄ??!!  Mun synttärit onki jo sunnuntaina!!!   Ja sit masistelin saman tien, ei taida olla viikonloppuna senttiäkään rahaa että pääsis vähän juhlistaan, tosin en oo tietenkään kelleen informoinu tästä, kun itelläkin menny ihan ohi, että taitaa aika mukavat synttärit olla. Noorakaan tuskin pääsee töittensä takia tänne :// Tiinan kans ny kuljetaan melkein joka päivä muutenkin, nii en tiedä sit tuntuuko se niin erikoiselta vaik meniski baareileen perjantaina... Äiti, iskä, mummut tai kukaan muukaan ei oo puhunu mun synttäreistä halaistua sanaa, onkohan neki unohtanu........
Ny sitä taas kaipaa vierelleen sellast Jannee.... No en sitä mutta sellasta samanlaista ihanaa ihmist kuitenki... Olis tullu hyvä kesä =)