...blogissa siis, täällä talossa onkin sitten kaikkea muuta kuin hiljaista. Blogissa oli viikonloppuna tauonpoikanen, koska DNA:lla toiveista ja ohjeistuksista huolimatta ei juttu kulkenut tarpeeksi. Timo soitti sinne ja sano, että ei oo järkee katkasta yhteyttä ja taas pistää se päälle viikonlopun jälkeen. Puhelimeen sanottiin että joo ei niin, että yhteys pysyy. Mutta kuinka kävikään? Perjantai yöllä jotain klo 1 jälkeen en enää päässy nettiin. No netti kuitenki luvattiin takas maanantaina, Timo soitti sinne aamupäivällä että ku ei pelannu, niin ne lupas hoitaa asian kuntoon päivän aikana. Eivät kuitenkaan pitänee lupaustaan, netti toimi vasta tänään. Noh se siitä...

Niin, täälä oikeessa elämässä ei ookaan sit ollu kovin hiljasta... En taas ymmärrä mikä mulla on. Ihan ku olisin kovinki herkillä jostain syystä - ihan ku raskaana Nauru tai siis enhän mä siitä herkkyystilasta mitään konkreettisesti tiedä, kuullu ja lukenu oon vaan... Mutta niin.. Oon taas itkeny ihan kauheesti, loukkaannun tosi helposti aiheesta ku aiheesta ja on muutenki ihan kumma olo Yllättynyt Eikä kyllä riidoiltakaan olla taas vältytty :(
Toissapäivänä eli sunnuntaina iltapalapöydäs ku äiti alko selittää mulle siitä että pitää maanantaina mennä työkkäriin ja herätä "jo" klo 8, niin aloin poraan siitäki. Kuuntelin sen selitystä reilun varttin verran kasvot käsiin painettuna ja ku se lopetti, pyyhin kasvoni ja söin kesken jääneen iltapalani sanaakaan sanomatta ja painuin nukkuun. Tai no, en saanu nukuttua koska jatkoin poraamista sängyssäni. Itkin sit jotain 20 min ennenku sain itteni rauhottuun. Silti pyöriskelin sängys pari tuntia ennenku nukahdin.

Maanantaiaamuna sit menin sinne työkkäriin puol 10 aikaan. Se nainen sano mulle just sen asian, mitä olin pelänny koko ajan: Jouduin jollekki helvekon odotusajalle viideks kuukaudeks, eli rahaa ei tuu ennen 6.12! Voi vittu, joudun nyt sit palloileen tääl viä koko loppuvuoden!! En jaksa niin kauaa! Mietin sitäki et jos muuttasinki iskälle... mutta sitte todellisuus palas takas pääkoppaani ja tajusin, että eipä siä iskälläkään kovin hohdokasta olis. Jhu...

Palatakseni taaksepäin, oltiin lauantaina ja sunnuntaina koiranäyttelyssä. Siis mä ja haukut. Lauantaina aluks ku oltiin menos raviradalle, tuli vettä n. 10 min niin paljo ku taivaasta mahtu, mut onneks se sit loppu. Mutta se riitti silti kasteleen mut kokonaan, vaikka oli sadetakki päällä, koiratki oli ihan märkiä ja tietysti kaikkien näytteilleasettajien teltat ja tavarat oli ihan märkiä Otsan rypistys Niin meidänki, siis Satesyn :( Mutta onneks ne sit kuivu ku ei loppupäivästä enää satanu :) Samoin kävi sunnuntaina. Silloin mulla ei kyllä ollu koiria mukana, koska oli mun työvuoro.. Aattelin että ne häirittis mun hommia, mutta kyllä ne olis sittenki sinne voinu ottaa, ei meidän teltalla käyny paljookaan porukkaa.. :/ Noh, näyttelyt meni kuitenki ihan hyvin :)

Ja sitte... Mistä näitä senttejä eiku santereita oikeen tulee? Meinaan siis sitä, että Santeri on taas alkanu tulla mun uniin. Luulin perjantaina että se olis ollu vaan yksittäinen kerta, mutta ei - se on tullu mun uniin taas joka yö ! Sinänsä en valita, ne on ollu aikas kivoja unia ;) mutta silti kyllä valitan, koska haluan päästä siitä ihmisestä eroon. Lopullisesti!

Että tällästä taas tällä kertaa...

Oon kuunnellu Voicelta ny vkonlopun aikana useampaan kertaan vielä toistaseks tuntemattoman esittäjän biisin Love is my druck ja oon ihan rakastunu siihen! <3 Se on niin ihana! <33 Ja sitten diggailen yhtä toistakin biisiä Voicelta, senkään laulajaa vaan en muista.. Sen nimi on What would mama do.. :) (*edit* esittäjä Pixie Lott) Onhan se aika rasittava sinänsä, mutta kun sen kuuntelee pariin kertaan, jää koukkuun niin ou-ou kohtiin ;) Tai ainaki mä jäin Cool

Ei tällä kertaa muuta 8) Pojat on illalla menos Porin Viasvedelle johonki karting-tapahtumaan, saa nähä meenkö mäki :>