Koko viikko on menny ihan hukkaan. En oo tehny mitään muuta ku ryypänny. Niin no, itteensähän siitä saa syyttää enkä mä sillä, ettäkö valittasin.... Mutta voin kertoo että nyt vituttaa. Miehet. -.-

Toni alko maanantaina kyselee pitkästä aikaa mitä mulle kuuluu. Siis ei se, jota nyt deittailen, vaan se aiempi, jonka perään itkin monta viikkoo kun se oli mun kans, sit ei vastannu puhelimee monee viikkoo ja sit taas olikin mun kaa. Ensin sanoin sille, että ei tartte kysellä yhtää mitää, sä oot 2 mahdollisuutta saanu ja pilasit ne myös. Sit aloinki aluks ihan läpällä kokeilee, että mitä se sanoo, jos kysyn koska nähdään. No minähän taas lankesin niihin satuihin välittömästi, kun se alko selittää että nyt on vaan tärkeintä että meidän välillä on kaikki ok, sit tulee perässä kaikki muu. Ehkä haluais mun kanssa suhteenkin, mutta katellaan nyt rauhassa. Se olis tullu mun luo yöks, mutta sanoin ettei tänne voi tulla, tää on ku kaatopaikka tää mun kämppä. No sitte se pyysi mut sen ja sen kavereitten kans baariin. "Tuu tänne mun viekkuun. Ei noi kaverit sua syö. Voin tarjota pari. Ja maksaa taksin jos tuut, haluatko tulla?" Tyyliin näin. Tiina sano mulle että älä mee, se vaan kusettaa. Mutta minähän menin. Tiina heitti meidät sitte sieltä baarista kahden aikaan Tonin kaverin kämpille. Toni oli koko illan ja seuraavan päivän sellanen ihana ittensä (?), no sellanen ainaki millasena mä oon sen tuntenu. Äiti haki meidät sieltä Tonin kaverin kämpiltä tiistaina kun pääsi töistä. Jätkät meni Porkkaan jollekki kaverilleen ja mä kotiin. Ne olis mutkin halunnu mukaansa, mutta sanoin että meen ensin kotiin suihkuun ja syömään. Meidän oli siis tarkotus parin tunnin päästä lähtee Harjavaltaan heittään tikkaa ja juomaan. Tai no en mä mitään olis heittäny, kattellu vaan. Soitin Tonille varttin yli viis että mikä tilanne ja se sano mulle, että niillä ei ookaan kuskia sinne Harjavaltaan, yrittää saada jostain. Ja että soittaa mulle sitte kyllä kun lähdetään. Sen jälkeen en oo siitä kuullu mitään, illemmalla ei vastannu puhelimeen ja keskiviikkona oli koko päivän puhelin kiinni. Torstaina koitin kerran ja löi luurin kiinni, en oo sen jälkeen koittanu.

Keskiviikkona lähdin Tiinan kans baariin, ja löysin pari jätkää sieltä. Mä lähdin ensin niitten mukaan "jatkoille", Tiina tuli vähän päästä perässä. Ja lähtikin sitte aika pian pois, kun se oli ajelemassa yhden toisen jätkän kanssa.... Toinen niistä jätkistä meni nukkuun, mä jäin toisen kanssa. Noh, ....... Se sano mulle yöllä että lähtee sitte jossain vaiheessa aamulla töihin, mutta ei viitti herättää mua. Mä heräsin ilmeisesti heti sen lähdön jälkeen, kello oli jotain 11. Sen kaveri meinaan soitti sille myöhemmin päivällä ja se oli sanonu lähteneensä 11 aikaan. Tää tyyppi sano mulle että voi tulla torstaina iltapäivällä kylään. No, en mä ihan niin hyväuskonen oo että sitä olisin uskonu ja ei siinä mitään, kun sitte kysyin iltapäivällä joskus viiden aikaan että no tuleeko se. Se sano ettei ehdi tuleen, mutta se sano myös että sillä on joku muija kiikarissa ja että "sori nyt mutta mun tekis vähän mieli kattoa mitä siitä tulee". Kiva kiva. Ja mä kysyin siltä juuri edellisyönä että eihän sulla sitte varmasti ole ketään, mä oon kyllästyny oleen joku varavaimo.

Perjantaina taas baarissa. Ensin ajattelin, että en lähde mihinkään. Sitten yks kaveri kysy, lähdenkö laulaan 92:een. No lähdinhän mä sitten. Mutta päätin etten juo mitään. Klo 23 aikaan sovittiin Tiinan kanssa että mennään Cabaretiin. Minä menin, Tiina ei tullu. Odotin sitä tunnin, odotin toisen. Sit se sano että tulee ihan just kun saa kyydin. Meni puol tuntia ja taas se sano että ihan kohta kyyti tulee. Se oli toisessa baarissa ja yleensäkään kaupungin keskustassa olevien baarien välimatkat ei juuri päätä huimaa, ei siis näidenkään. Mutta ei, hän ei vaan voi kävellä. Loppujen lopuks sit käveli kuitenkin. Kello oli 01.45 kun neiti asteli sisälle. Lainasin sille 40€ rahaa. Aiemmin illalla se pyysi 20€, sitte 30€ ja viimeseks 40€. Ensin sanoin että en niin paljoo lainaa, mutta toisaalta se on ihan sama kun kuitenkin joudun sen koko 40€ nostaan että saisin annettuu Tiinalle edes kolmekymmpiä. Sanoin Tiinalle, että mä olen nyt odottanu sua sitte koko vitun illan että saat kyllä tulla mun kans tanssiin, mutta eipä luvannu tulla. Hän haluu vaan istuun. Sit kun me oltiin vähän aikaa istuttu, se sano että mennään ettiin jotain miehiä. Mä sitte sanoin sille että luuletko että mua kauheesti huvittaa ettiä jotain miehiä k**** ottassa, kun oot suoraan sanottuna pilannu mun illan. No, vaihdettiin sitte kuitenki istumapaikkaa discopuolelta karaokepuolelle niin eikö mun viereeni istu joku jätkä ja ala juttelee. Tiina alko samantien höpöttään jotain päälle ja mun oli pakko sanoo sille että ole nyt hiljaa. Se suuttu siitä ja alko pauhaa mulle että hän tulee mun kans baarii ja nyt mä vaan istun jonku jätkän kans! Noh, itepähän halus että mennään ettiin miehii ja nyt kun mulla olis niin sit ei saakaan jutella. Kummaa touhua! Kysyin sitte siltä jätkältä että mennäänkö tupakille, kysyin Tiinaltaki mutta ei kattonu päinkään. Kun tultiin takas tupakilta Tiinaa ei näkyny missään ja mä aattelin että ihan sama, lähteköön vaikka kotio. Meni alta 5min kun se sieltä pamahti paikalle ja pyysi, että haen sille taas juomista. Mulla kun oli ranneke, jolla saa juomat puoleen hintaan ja sillä sitä tietenkään ei ollu kun tuli niin myöhään. Mä jatkoin edelleen juttelua vaan tän jätkän kanssa, Tiina höpötti päälle mutta en kuunnellu. Ihan sama mitä höpötti, se oli pilannu mun illan.
Sitte se meni kysyyn siltä karaokeDJ:ltä meille kyytiä. Mä olin nähny sen tasan kerran aiemmin, se oli Tonin kaveri ja oli sillon maanantaina meidän kans baarissa ja siellä sen toisen kaverin luona yötä. Tiinasta en tiiä kuinka monta kertaa se sen on nähny, mutta voin sanoo että aika lailla yhden käden sormista laskettavissa ne kerrat. No, se Tomi sitte kuitenki lupas heittää meidät kotiin. Valomerkki tuli ja sanoin Tiinalle että nyt mennään, Tomi odottaa. Se oli jääny höpöttää joillekki jätkille ja sano mulle että hän ei lähde mihinkään vielä, Tomi saa odottaa. Sanoin sille että se ei kuule todellakaan odota, se ehkä haluaa nukkuun ku on ollu koko yön täällä töissä. Tiina sano taas että hän ei lähde, no minä sitte kaivoin sen narikkalapun mun laukusta, annoin sille ja sanoin että hyvää yötä ja lähdin menee. Mä näin sen eteisessä, se ei nähny mua. Mä menin Tomin autolle ja vähän ajan päästä se Tiinaki sieltä tuli. Tomi oli aika kiukkunen tietysti, kun joutu odottaa Tiinaa.
Tiina alko siellä autossa selittää, että oli siltä jätkältä (jonka kans olin keskiviikkona) menny kysyy että minkä takia sä oot sanonu Tiinalle (mulle) että sulla ei oo mitään muijaa ja sitte kuitenki onki?! Kun se vielä erikseen kysy sulta! Se jätkä oli sit vaan vastannu että oli muka sanonu mulle että sillä on muija. Ja ei kyllä todellakaan ollu sanonu. (Niin ja muuten mä näin tätä jätkää koko illan siellä baarissa sen muijansa kans, oli tosi kiva kun se välillä oli ihan vieressäkin muttei tietenkää reagoinu mitenkää ja mä vaan yritin kattella muualle. Baaritiskillä ja eteisessä osuin ihan vahingossa sen viereen.) Mä sitte kysyin Tiinalta että mitähän helvekkoa varten sun on tarvinnu sille mennä selittään yhtään mitään, en ole pyytäny, että antais olla vaan! Se oli vaan halunnu puolustaa mua.
Tomilta kysyin että oliko se Tonista mitään kuullu ja se sano että juu kyllä ne tänään oli jotain viestitelly. Sitte kysyin silleen ohimennen että missähän se Toni mahtaa nyt olla, niin se vastas että kotona varmaan. Ja sit kysyin vielä että mikähän juttu tää on että Toni selittää mulle että se on eroomassa sen muijansa kans ja haluais ehkä olla mun kans ja sit ei kuulukaan mitään moneen viikkoon?! Tomi sano että se on ihan pötypuhetta, niillä on vähän riitoja vaan nyt ja se xxx (muija) on ehkä päivän kiukkunen ja sit ne taas palaa yhteen! Eli juuri sillon Toni soittaa mulle ja latelee niitä kauniita satujaan =) Kyllähän mä sen tiesin, tiesin ihan hyvin, mutta kun sen toinen mulle sanoo niin se putoo niinku pommi taivaalta. Ihan kiva juu =)

Tältä muuten Tonin toiselta kaverilta, jonka luona me sitte silloin oltiin yötä, kysyin Facebookissa torstaina, että no oliko ne tiistaina menny sinne Harjavaltaan ja arvatkaapa vaan mitä se vastas. Juu, oli ne siellä! :) Ja sen jälkeen ne oli menny Winstoniin kattoon Ässien peliä. (Suunnitelmissa kun maanantaina oli, että mennään kattoon Ässien peliä UrhoTV:stä sinne Winstoniin, mutta sitte jätkät keksikin että lähdetään Harjavaltaan heittää tikkaa.)

Nämä ei suinkaan ole ainoita tapahtumia tällä viikolla. Tämä Toni, jota deittailen, oli torstaina lukenut Facebookista statuspäivitykseni, että olen ollut keskiviikkona baarissa. Se tietysti soitti mulle ja tenttasi, missä olen ollut ja kenen kanssa. En tietenkään voinut totuutta kertoa, sanoin että olin Tiinan kanssa ja mentiin Tiinan tuntemille jätkille yöksi. Minä nukuin kiltisti Tiinan vieressä eikä mitään tapahtunut. Toni ei uskonu mua ja sano, että sen näkee sitte perjantaina tuleeko hän yöksi vai ei. Perjantaina laitoin kolmen aikaan viestin että toivon että se tulis, puhutaan asiat selviksi ja sanoin, että mulla on ikävä sitä. Niinku mulla onkin kyllä. Ei vastannu. Soitin seittemän aikaan sille, mutta ei vastannu. Soitin tänäänkin iltapäivällä sille, mutta ei vastannu. Eli peli taitaa olla nyt sitte selvä tältäkin osalta.

Vaikken tunteistani olekaan varma, niin silti musta tuntuu nyt tosi pahalta. Niin pahalta, että itkettää. Tiedän kyllä todellakin, että tein väärin sitä kohtaan. Olis pitäny jättää se kirjotus Facebookiin laittamatta tai muotoilla ainakin sanani toisin.. Tai no, olis pitäny jättää koko typerä "temppu" tekemättä. Molemmatkin. Eli tiedän senkin, itteensä tässä vaan saa taas syyttää.

Tänään oon sitte ollu tosi maassa ton takia. Tiina päivemmällä soitteli eikä sillä ollu mitään asiaa. Sitte ku se soitti taas viiden maissa ja olin just koneella ja keskittyny Facebookiin kirjottamiseen enkä kuunnellu sitä, se sitte lopetti puhelun ja laitto viestiä perään että mikä mulla nyt on. Sanoin ettei mua huvita puhua, eikä sulla näyttäny mitään asiaakaan oikeen olevan. Se sitte suuttu mulle siitä ja sano että kyllä hänellä olis ihan asiaakin ollu. "Mutta ei sitte jos ei kiinnosta. En soittele enää. Et moikka." En valehdellu, mua ei ihan oikeesti oo tänään huvittanu puhua ja oon sanonu kaikille niin, en pelkästään Tiinalle. Eipä auttanu ku laitoin viestiä vähän päästä... Soitin sille tossa 9 aikaan ja sanoin että olisko pienen sovintokeskustelun paikka, en mä halua että se on mulle suuttunu enkä että se luulee että mä oon suuttunu sille. Se vaan sano ettei se oo mulle suuttunu mistään. Mutta eipä se juuri kerinny mua kuunnella, oli just käyny kaupasta hakemassa juomista ja alotti juomisen. Soitti vähän päästä taas mutta eipä se sitte enää siitä selittäny, että asia jäi siihen.. Noh mutta pääasia että se kuitenkin puhuu mulle edelleen. :)

Tämmöstäpä sekoilua taas tällä viikolla, jos ens viikon ottais sitte rauhallisemmin. Ja päätin tänään, että nyt jää baareilut vähäks aikaa. Noi meen, mitä mulla tuossa "menokalenterissakin" on, mutta sen jälkeen saa seuraava baarireissu olla vasta uutena vuotena. Jos vaikka sais tätä elämäänsä vähän järjestykseen. Vuorokausirytmistä pitäis ensinnä alottaa se elämänsä "korjaus".

Kello on 02.44 eikä mua väsytä eikä nukuta tippaakaan.