Rippijuhlarumba alkaa olla ohitse - siis valmistelujen osalta. Huomenna on sitten ne juhlat. Veljeni Sami saa naimaluvan ;) Meikäläiselle tää tarkotti sitä, että piti tehdä kakkuja. No niitä on sitten väännetty torstaista asti: to pohjat, pe täytteet ja tänään la koristelut. Tai no marsipaanikakusta puuttuu marsipaanit vielä päältä, laitan vasta huomenna aamulla. Kuvia kakuista tulee sitten vasta huomenna pöydästä :))

Torstaina olin Yyterissä kun siellä alkoi BeachFutis. Ei mun sinne oikeesti ensin ollu tarkotus mennä, mutta kun Henkka alko siitä höpöttää, että hää on kaverinsa kanssa menossa niin miä sitte kans. :D Ja onneks meninki, siellä esiinty Kymppilinja ja The Baseballs. Vaikka jälkimmäistä en nähnykään... Mut Kymppilinja! <3 "Mä en kestä kauempaa, nainen sä oot kaikkein kauneinta" !!!  Ne veti RMJ:ssäkin ihan hyvän keikan, mut tää oli vielä parempi :)) Ja tällä kertaa "Hauki-biisi" soi kunnolla  RMJ:ssä se kertsin Mariskan osuus pätki tosi pahasti :// Ei silti, se onki aika paska biisi :DD

Mulla oli yks Samu kuskina tolloin torstaina ja se tuli sit Tiinan kans hakeen mua Yyteristä yöllä. Tiina nauro mulle koko loppuillan ku oli itte ihan selvistäpäin ja minä sitte kännissä tietenki :DD Enkä oo kyllä ollukaan Tiinan seurassa noin kännissä mitä nyt :DD En juurikaa muista mitä kaikkee oon sillon höpöttäny, mut sen muistan, et sanoin vaa koko ajan et "lujemmalle lujemmalle, mä en kuule mitään, votuuu lujemmalle!"  Vaikka Samun autossa on ihan vitun isot subbarit ja kajarit, niin kai olin sit oikeesti muka niin kännissä että kuulo alko heikkenee enkä kuullu kunnolla :D Sitte Tiina vaan huusi mulle että "koita ny vittu olla hiljaa ja kuunnella, ei oo mikää ihme jos et kuule mitää ku höpötät koko aja. Tää on niin lujalla että kuuluu toiselle puolelle Poria nää subbarit!" :DDD Sellasta juu... :DDD
Samu ja Tiina tuli hakee mua Yyteristä joskus puol 2 aikaan ja sen jälkeen ajeltiin siis keskustassa... Puol viideltä tultiin mun luo nukkuun :D Ja Tiinalla perjantai vielä työpäivä ;DD Oli aika onnellinen aamulla.... :D (Mut ite halus ajella, mä olin sammumispistees jo Yyteristä lähdettäes, lakkasin sit vaa juomasta etten sammu :D)

Perjantai eli eilinen meniki sitte vähä railakkaammin.... Tiinan kans oltiin sovittu jo alkuviikosta että perjantaina sitte otetaan. No otettavahan se oli kun tuli luvattuu, vaikka mulla viel edellisillasta pieni krapula. Nooh ei siinä mitään... Lähdettiin ajeleen kymmenen maissa. Ilta alko niinkin lupaavasti, kun Tiina kysy Samulta että voidaanko heittää sen siskon kaveri Yyteriin. No tietysti voidaan =) Kello oli 22.40 kun saavuttiin sinne ja 20min köröteltiin jonossa että päästiin edes suurinpiirtein perille. Samu oli aiemmin päivällä kuullu kaveriltaan että Yyteriin oli Pihlavasta asti jonot, eli veikkaampa jotain 10km. No onneks nyt ei ollu ihan niin pitkä enää mutta ei kyllä paljon puuttunukaan... Noniin lähdettiin takas Poriin ja haettiin Samun kaks kaveria kyytiin jostain. Sanoin, että nyt haluan laulaan karaokee. Tiina ei meinannu päästää mua, kun se sano että eikun nyt ajellaan että mee kohta sitten. Pidin pääni ja sanoin Samulle että vie mut nyt sinne karaokebaariin, Tiina sano tulevansa puolen tunnin päästä perässä. Joopa joo, mä niin tiesin sen. Meni 40min ja pistin Tiinalle tekstaria että missä se kuppaa, niin se sano että juo vielä yhden juoman ja tulee sitten. No vierähti 20min ja tuli mun vuoro laulaa ja sit soitin Tiinalle että joo oon ny laulanu ettei tartte enää tulla. Tässä välissä toinen kyydissä olleista kavereista oli vaihtanu autoo.... Samun toisen kaverin autoon. Mentiin ajeleen puoleks tunniks, käytiin hakemassa mun kämpiltä mulle lisää juomista yms. Palasin takas sinne karaokebaariin ja onneks palasinkin jo sillon, vaikka ensin aattelin että saan istuu siä viä puol tuntii ennen mun uutta vuoroo. Siel ku on aina niin paljon porukkaa et suunnillee tunnin välein pääsee laulaa.... Olin viä ulkona tupakilla kun kuulin mun nimeni sanottavan :D Tiina, Samu ja se sen kaveri tuli kuunteleen kun mä laulan ja lähdettiin sit pois sieltä kun tuli valomerkkikin. Samulle soitti joku kaveri että voisko tulla hakeen Yyteristä ja haettavahan se sitten oli. Matkalla selvis, että sieltä oliskin tulossa kaks jätkää. No ei siinä mitään, se Samun kaveri vaan vastas sinne puhelimeen että ootte sitte sylikkäin. Siellä viel soitti sit kolmaskin jätkä, et hän ei jaksa kävellä, pääsiskö kyytiin. No takapenkki oli jo täynnä, minä istuin etupenkillä, joten mun syliinhän se sitte änkes. Tosin vaihdettiin vielä niin päin että minä istuin sen sylissä. Oli kyllä aika taito saada ittensä vääntäytyy sinne auton sisään ja sanoinki Samulle että minä en tällä lastilla kyllä lähde mihinkään, seittemän päätä autossa ja enkä halua sille sakkoja. Jätkät huusi että jalka autoon ja ovi kiinni ja mennään, no eipä ollu vaihtoehtoja :DD
Ei päästy ku Yyteristä Porin tiehaaraan (reilu kilometri), niin liikenteenjakajas seiso maija. Olin silleen että vittu me jäätiin nyt tähän, mutta onneks siinä oli vasemmalla puolella auto niin ne kytät jututti vaan niitä toisia eikä huomannu meitä. Oltiin ajettu jotain alta kaks kilometriä niin perästä tuli se sama maija tuhatta ja sataa pillit päällä ja taas mä ajattelin että ei helvetti, nyt jäätiin kii. Oho, se meniki ohi. Parin kilsan päässä tuli vastaan pienempi kyttäauto, ihme kyllä ei nekää huomannu mitään. Kameroita kyyläsin matkalla että koska välähtää koska välähtää, mutta eipä välähtäny. Jätkät takana huusi Samulle että koittas ajaa lujempaa, kasikympin alue eikä kuudenkympin, et kaikki autot ajaa ohitte. Sanoin Samulle että ei nostais nopeutta, mutta nostipa sittenki. Toisaalta, päästäämpä nopeemmin pois täältä tienpäältä. Päästiin ku päästiinki loppumatka ilman kameroita ja vastaantulevia kyttiä. Lasti oli menossa Mevlanaan, yhteen pizzeriaan. Torinlaidalta (Mevlanaan matkaa 70m) huomattiin just Mevlanan edessä olevan kytät parkissa, mutta onneks ne lähtikin sit just sillon pois siitä ja kurvas just nurkan taa, kun tultiin parkkiin. Huh huh! Lastin purku ja sanoin Tiinalle että mä meen sit nyt kyl nukkuun. Se vaan sano että etkä mee että ajellaan vielä. No vierähti puol tuntii ja sanoin sit Samulle että nyt vittu oikeesti sit seuraava kurvi xxxxx:lle, mun on päästävä nukkuun ja aamulla ylös! No miä tulin kotiin ja Tiina jäi viel ajelee. Meni vartti ja Tiina pisti viestin että tultais nyt kaikki mun luo yöks, sopiiko. Vastasin että ei sovi ja tietty se kysy sit että miks ja sanoin että tänne ei tule ketään tänä yönä. Meni puol tuntii ja Tiina pisti viestin et hän tulis nyt nukkuun, saako viel tulla. No annoin sille luvan sit.

Mua vitutti koko ilta ihan törkeesti, pistinkin Tiinalle viestiä sillon kun tulin nukkuun että oli kyllä taas viimenen reissu hetkeen. Tiina on tosi mukava kaveri, mutta kännissä se ajattaa toisia ympäri Poria ja käskee kaikkien tehdä niinku hän sanoo. Menee jutut sen takia ihan pilalle. Ihan turha ees suunnitella etukäteen mitään kun ne muuttuu kuitenkin.
Ja vaikka siis tässä kohtaa suurin sooloilu oli sen Samun kaverin takia, kun se vastaili silloin Samun puhelimeen että tullaanko hakeen Yyteristä.... Mutta toi Mevlanan jälkeinen ajelu... Kun Tiina ei ymmärrä että mua väsyttää ja että haluan nukkuun! Aamulla tosiaan piti päästä viimeistään puol 11 ylös, no nousimpa sitten vasta vähän jälkeen yhden.

Maisemanvaihdos. eikuhä.... asianvaihdos.

En jaksakaan kirjottaa sittenkään enempää... Huomenna tosiaan ne Samin naimalupajuhlat, maanantaina Raumalle ja sieltä illalla serkuille, tiistaina serkun ja kummituksen kanssa Turkuun shoppaileen! ;) Keskiviikkona jos tulis kotiin ja huilailis pari päivää, näillä näkymin perjantaina nään Rikun! ;D (soitin sille torstaina kun olin kävelemässä Yyteriin [siis parkkipaikalta rannoille], että miks ei ole jätkästä kuulunu mitään, eikö oo pokkaa sanoo suoraan ettei enää kiinnosta vai mikä on, niin se sano et se on vaihtanu puhelinta eikä oo saanu mun viestei. Ikivanha veruke, tiiän, mut ihan sama. Mut sano että kyl häntä kiinnostaa vielä silti. Niin sovittiin sitte että ens viikonloppuna nähdään ;))
Niin ja mitäs mä Raumalla vielä teen... No en tiedä itekään, mut Jannee meen kattoon... Ite pyysi.

Loppuun vielä kollaasi Tintin uusimmasta kesälookista, maanantaina kävin kampaajalla.

Niin ja kerronta, että hain sittenki vielä kouluun. Kerroinhan joskus keväällä, että Eurajoella olis perhepäivähoitajalinja, mutta että haen sinne sitten vasta kun kuulen mitä tää WinNovan kondiittorilinja sanoo. No sinne en ole menossa, mutta tää pph kiinnostais nyt aika mukavasti :> 9.8 haastattelut!