Tosiaan.... Nyt tein näin, koska mulla meni hermot Jannen kyttäämiseen ja kommentointiin mun blogista. Ei auttanu sekään kun vaihdoin tän blogin osoitteen, on se semmonen Sherlock! Toivotaan ettei pääse ohittaan tota salasanajuttuakin jollain konstilla. Tää kun kuitenki on MUN blogi ja haluan kirjottaa tänne ihan mitä mieleen tulee. Enkä saanu kirjottaa sillon kun Janne näki nää jutut. Paljon on kuitenki tapahtunu kesän ja alkusyksyn aikana asioita, jotka olisin halunnu tänne raportoida, mutta toi yks kielsi.

Me ollaan ensinnäkin Jannen kans yritetty sitä vauvaa koko kesän. Vielä ei oo tärpänny. Marraskuuhun asti olis aikaa, koska haluan kesävauvan. Tästäkään asiasta en tietenkään saanu mainita halaistua sanaa täällä, joten perustin uuden blogin, käsittelemään pelkään tätä aihetta. Mutta arvatkaa vaan löysikö Janne senkin blogin saman tien! Sen kirjottamista vaan en lakannu.... Nyt vaan ei oo tullu postausta sinnekkään pitkään aikaan koska ei oo mitään kirjotettavaa, hommat ei oikein edisty. Alkaa tulla kiire.... :(

Toisekseen mä olisin halunnu vuodattaa tänne kesällä ja miksei tässä alkusyksystäkin juttua Jannesta ja Laurasta. Jotain joskus kai mainittinkin hiukan, mutta siis tosi hiukan, kun Janne olis muuten tietysti kieltäny senkin. Ja tää on siis se Jannen toinen (tai kolmas tai neljäs vai viides) pano. Mua niin paljon korpes koko kesän, kun Janne laitto ja laittaa Lauran aina etusijalle. Sillon kun olis pitäny sitä vauvaa taas yrittää niin eihän se Jannelle sopinu silloin kun hänen piti mennä Lauran luo. Se kuvittelee että ne on joku pari, vaikka oikeesti Laura on naimisissa ja se koko touhu on pelkkää seksiä satavarmasti. Sitä kuvioo en kyllä ala selvittään täällä, se on niin erikoinen ettei itekään käsitä.

Kolmas mitä olisin halunnu tänne kertoo, niin on mun omat miesjutut. Niitä Janne ei kyllä estäny kertomasta, mutta koska se tosiaan luki tätä blogia niin en mä niitä halua sille selvittää missä meen ja kenen kanssa. Ja etenkään en halua, että se tietää kaikki ne kurvit kun ei oo ihan putkeen menny aina...

Ja vaikka se useimmiten tietää, kun mesessä kerron, että mua masentaa, niin en olis halunnu että se lukee niitäkään kaikkia juttuja. Ei kuulu sille pätkääkään koska mua masentaa ja miks.

Nää jutut on syöny kyllä melkosesti motivaatioo ja halukkuutta kirjottaa yleistäkään sepustusta tänne. Ennenhän mä selitin kaikki päivän tapahtumat melko yksityiskohtasestikin, mutta nyt ei oo huvittanu. Baareiluista en oo tainnu kirjottaa yhtäkään postausta. Noh, tiiä sitte ketä kiinnostaa millon oon kenenki kans baarista kotio lähteny, mutta silti.... Riidat Tiinan kanssa oon sentään kertonu, en ihan kaikkia pienempiä kun jotain vittuilua tulee lähes joka päivä tai ainakin joka viikko, mutta ne suurimmat kyllä...

 

---

Jatkan tätä huomenna, nyt kello alkaa olla niin paljon että täytyy mennä suihkuun ja nukkuun. Huomenna ei oo koulua, tai on mutta meillä on leirikoulupäivä.