Nyt on palattu serkuilta. Torstain leivonta-saldona on masaliisaa, mustikkatikrua, ananaskakkua, laskiaispullia ja broileripiirakkaa. Näitä tarjottiin myös Mary Kay-meikkikutsuilla torstai-iltana.

Nupolla olin tänään, joten siksi mun piti palata serkuilta jo tänä aamuna, muuten olisin voinut olla vaikka pitempäänkin. Maanantaina oltaisiin voitu mennä käymään Loimaalla serkkuni kämpällä ja jollain kuulemma tosi kivalla kirppiksellä ja siellä "aarrekaupassa", jossa nukkisjuttuja myydään. No, se reissu jää nyt tekemättä koska en jaksa huomenna tai sunnuntainakaan lähteä taas takaisin serkuille.

Käytiin tänään äiteen kanssa kaupassa ja ostin nyt kaapit "täyteen" ruokaa. Tuntuu että silti oikeestaan en ostanu mitään ja kuitenki meni rahaa 25€!  No onneks tota summaa ei joka kerta mee, kun en mä nyt joka reissulla osta kaurahiutaleita, muroja, riisiä, levitettä, juustoo ja mehukattia. Tulevilla reissuilla selviää 5-10 eurolla :) Jjuu...

Tänään kun tultiin kaupasta ja mentiin sitte mun kämpille laittaan hiukan tavaroita paikoilleen ja silleen ja sitte ku äiti oli lähdössä niin mulle iski taas kauhee ahdistus. Onneks Timo ilmotti että oli laittanu saunan päälle niin pääsin hyvällä syyllä lähteen äitin mukaan tänne. Mä en olis pystyny jäämään sinne yksin! Tai noh koirien kans.... Ensin meinattiin että tuun sitte saunan jälkeen takas kämpille, mutta kai äiti sitte huomas sen etten haluu jäädä sinne, niin se keksikin että voin mä tännekin vielä yöks jäädä. No jäin tietenkin!
Serkuillaoloaikana mielessä pyöri ajatus että perun koko touhun. Soitan vuokranantajalle etten mä haluakaan pitää tätä kämppää ja muutan takas kotiin. Äitillekki jo asiasta sanoin ja se vaan sano että saat tulla mutte ite kannat tavaras. Äiti on kyllä tehny niin suuren työn mun muuttoni kanssa että ei voi kun kiittää ja kumartaa!  Vieny, tuonu ja tuupannu, rahdannu tavaroita, ostellu kaikkee tarpeellista ja siivonnukki vielä.

Oon alkanu pistää merkille, kuinka oon taas alkanu miettiin Santtua. Ei siinä aluks mitään kummaa ollu, mutta sitte tosiaan ku aloin "seurailla asiaa", niin mähän ajattelen sitä taas nykyään "koko ajan" ! Mistäköhän se johtuu??? Juuri mä  olin päässy siitä yli niin eikö se taas ala! murr. Mielessäni oon taas ruvennu toivoon meidän yhteenpaluuta ja oon nähny siitä unia ja sellasia ihme haavekuvia. Ikäänku se olis mun edessäni koko ajan. No nyt en kyllä aja ruokkiin haaveitani näillä höpötyksillä enempää !

Ai niin, tänään tuli kirje työkkäristä että mua ei oltu valittu siihen Kohti työelämää -koulutukseen. Tosi harmi kyllä, nyt joutuu maanantaina käymään työkkärissä kyselemässä että mitäs nyt sitte. Vai alanko puistokemistiks

Tajusin muuten juuri tänään että se kakkutilaus on jo tässä kuussa! Kiire tulee ja kaiken lisäks en oo ees sillon kotona kun kakkua pitäs toimittaa. Tai olen mä siis silloin 22. pv, mutta en edellispäivänä kun kakkua ehkäpä pitäis olla väsäämässä ja varmaankin jopa toimittaa silloin.  Paskempi homma.... Saas näkee miten käy.