Ompa tosi typerä otsikko, mutta en ny keksiny parempaakaan tähän hätään.. :S

Saatiin tänään aamulla kuulla että ei voida majottua meidän solussa tällä viikolla siivouksen takia. Sen olis pitäny olla meillä kuulemma tiedossa jo viime viikolla, mutta eipä oo informaatio tullu meille asti : / Saatiin vähä noottia siivoojilta sitte vaikka eihän se meidän vika ollu.. Mutta niin.. Informaatio pelas taas siinäki suhtees, että Ellu sano meille, että tavaroita saa tunkee kaappiin niin paljo ku mahtuu - siivoojat tuli juuri sen jälkeen sanoon ku olin saanu kaappini täyteen, että ei ku neki pitää olla ihan tyhjät. Että bueno! Eikun vaan tavarat pois kaapista ja muovipusseihin ja varastoon. Päätin samalla, että minähän en kolmen yön takia aio kamojani sinne toiseen soluun rahdata, vaan meen mummulaan yöpyyn. Siis kun mähän lähden torstai-illalla kotiin sen perjantain lekurin takia.. (juu siis alunperinhän se piti olla niin, että to ja pe molempina päivinä lekurit, mutta nuput arvauskeskusessa oli sössiny jo toistamiseen eikä mitään aikaa sit taas ookkaan torstaille..) Niin tota jotta pappa saa sitte aamulla ja iltapäivällä kuskailla, mutta sanoin ettei oo välttämättä pakko, voin mennä toisellekki mummulle. Sanovat kumminki että ei siitä mitään haittaa oo =)

Mä luulin että mulla olis tänään kauheesti asiaa, mutta sitte ku aloin kirjottaa tätä, nii ei enää tullukaan tekstiä Yllättynyt Kaikki ajatukset hävis Huuto Katotaan vaan niin taas ku oon saanu tän päätökseen ja sulkenu koneen, nii ajatuksia alkaa taas tulvia mun päähäni. *murr*

Sen nyt kerron ainaki, että oon ihastunu.. Silmänisku Ehkä pikkusen. Ihan pikkuriikkisen vain, en paljoo Kieli ulkona No ei vaan, oon oikeesti ihan "sikakusessa" siihen, mutta yritän vaan toistella itelleni niin koska se on "kielletty rakkaus", jota en voi koskaan saada - ellei tapahdu ihmettä. Ihmisestä en kerro sen enempää, salanimee yritän kehitellä mutten oo vielä keksiny :( Muuten voisin vaikka heti kirjottaa oikeellaki nimellä, mutta kun jotkin ei-toivotut henkilöt, kuten Santtu lukee tätä mun blogia.. Päättämätön Ja Santtu tuntee sen, se menis heti kertoon sille.. Siitäpä vasta soppa syntyis Jalka suussa Mutta olkaa ylpeitä musta- se EI oo Santtu! Cool Mäki oon Kieli ulkona (Katotaan vaan niin se tulee huomenna utelemaan multa että jaajaa, kukas se sun ihastus onkaan) Mutta nyt en jaksa jauhaa siitäkään enempää ilman sitä salanimee, ettei se vaan paljastu.. Taidan mennä kattoon telkkua.