Hei ei tää oo reilua. Taas kun kevät tulee, joka kadunkulmassa tulee äiti vastaan vaunujen taikka rattaitten kans, lapsi/lapset on joko niissä tai sitte taapertaa perässä. Ja joka paikassa mainostetaan vauvojen leluja ja kaikkia tarvikkeita. Miks pitää kiusata sellasilla mainoksilla ihmisiä, joilla on kauhee vauvakuume? :( No, kattelen tietysti kaikki mainokset kieli pitkällä ja jos on monta samanlaista tavaraa, vertailen että mikä olis hyvä just meikäläiselle yms.. Olispa mullakin vauva! Mä niin haluaisin sellasen pienen taaperon, joka tois elämään jotain sisältöö söpön ulkonäkönsä lisäks.
Mutta mistä mä miehen löydän? Päättämätön Jostain baarista vai ?! No joo toi olis sen puolesta hyvä juttu, että yleensä baarista bongatut on vaan yhden illan juttuja. En todellakaan kaipaa nyt mitään miehiä roikkumaan perässäni tai lojumaan nurkkiini. Mutta silti.. Ei se jäis yhden illan jutuks siinä mielessä, että kyllähän sen miehen sitä lasta elättää pitää. Joutuisin siis ainaki raha-asioissa oleen yhteydessä siihen, ja siitä mulle tulee sellanen olo että oon toisesta riippuvainen rahan takia tai että hyväkskäytän sitä suunnilleen. Tai sellanen outo kumminki, en osaa selittää..

Mua ahdistaa. Kevät. Lapset. Kaikki. Kohta en pysty liikkuun enää missään ku kaikkialla tulee vastaan ellei lapsia niin sitte niitä mainoksia. Vauvakuumeeni senkun yltyy vaan! Laskin, että jos ja siis kun aion hankkia ne kaikki 11 lasta, multa menee siihen touhuun 11-13 vuotta! (Oho, oompa fiksu!) Juu, niin että jos oon nyt kohta 18, oon kaikki lapset saatuani n. 30! (Siis jos aattelee sillai yhden lapsen vuosivauhtia..) Kauhee ikä. Tai no, kun ei oo sillon enää ensisynnyttäjä niin ei se ikä niin paha oo, mutta jos olisinki Yllättynyt Jos en oo ennen sitä löytäny ketään varteenotettavaa miestä! Apua! Huuto Siinä mielessä kannattas nyt vaan "kiltisti" hipsiä sinne baariin ja antaa miesten bongata jos ne haluaa ja eikä estää niitä tutustumasta, niinku oon tähän asti tehny.. Taikka sitte mennä kaikkiin bileisiin vaan mihin kutsutaan ja juoda sekä juottaa pää täyteen niin ettei kumpikaan tiä mitä on tekemässä.. Aivan. Hyvä idea!