Olin tänään Porissa Satakunnan eläinsuojeluyhdistyksen pönttötalkoissa. Tehtiin ainakin toistakymmentä pönttöä ja 9 kissanloukkua, joista vissiinki 4 täysin valmiita. Alotettiin tossa 11 maissa ja lopetettiin joskus puol 5. Välissä syötiin ja pidettiin pikanen kokouskin. Talkoiden jälkeen menin vielä Tiian, sen pojan ja Tettin kanssa hakeen jostain rivitaloalueen pihasta 300 jätesäkillistä kutterinpurua. Mahtu kolmeen pakettiautoon ja kahteen peräkärryyn. Kyllä siinä ihan kivasti sai rehkiä Kieli ulkona Lähdin 20.25 bussilla Porista taas kotiin.

Toi päivä oli kyllä tosi mukava! Varsinki siks, ku Tiia pyysi mua niille Vihtiin työharjotteluun. Ei sovittu vielä mitään aikoja tai muuta, kun Tiia sano et täytyy kysyy ensin Ellulta koulusta että koska olis sopiva rako ja ennen kaikkee tietysti että saanko mennä. Olis kyllä niin kiva mennä! Niillä ei oo mitään yritystä, mutta niillä on kotonaan lampaita, kaneja, koiria ja kissoja. Suurin osa yhdistyksen eläimiä. Tiia sano myös että jos en muualta kesätöitä saa, niin voisin mennä niille kesälläkin. Ja sitte ku niitten naapuris on joku perhe, jolla on heinäyritys, niin voisin mennä sinnekki töihin ku siitä saisin palkkaaki. Tiialta en voi saada kun sillä ei oo yritystä Otsan rypistys Että sen puolesta, kyllä kai mun täytyy ihan oikeisiinki kesätöihin mennä, että pääsen kesällä ratsastus-/koiraleirille. Siis kun tein äiteen kans sopimuksen että jos saan kesäks töitä, mutta palkkaa en vielä siihen mennes ku se leiri on, niin äiti maksaa sen ja mä maksan sille takas sit ku saan palkan. Olis hiukan helmee päästä hevos- ja koiraleirille samaan aikaan, samaan hintaan. Noi kennelliiton leirit ku on melko kalliita Otsan rypistys 100€ menee helposti. Siihen viä päälle ratsastusleiri 300€. Toi leiri mille mä menisin, maksais muistaakseni 280€ Hymy Ei kovin paha :)

Miks mulla on sellanen tunne, että pitäs kertoo taas jotain masentavaakin? Ku on sellanen tunne että on tapahtunu jotain masentavaa ja siks mua nyt masentaa, mutta en saa sitä päähäni että mitä se on Yllättynyt Outoo. Santerin kans menee ihan hyvin vieläkin, joskin mökötin sille tossa viikko sitten pari päivää ku se alko säätää meidän luokkalaisen Pandan, siis Pauliinan, kans. Vaikka ei mua niitten touhut kiinnostanu, mä vaan edelleen oon niin vitun mustis. Onneks sitä ei kestäny ku kaks päivää, oon salaa tosi ilonen ettei niillä ollu ku vähä säätöö vaan. Eipä ne kyllä olis toisilleen sopinukaan millään muotoo.

No mutta nyt täytyy lopettaa, eipä mulla kyllä asiaakaan enää kauheesti oo.. Huomenna ehkä taas lisää! :)