Taitaa tääkin ajatusten valtaväylä vetäytyä kesän ajaksi viettämään hiljaiseloa. Ei mulla kiire ole tai mitään mut ei vaan jotenkaan yhtään inspaa kirjottaa kun ei oo mitään asiaakaan. Jannesta en jaksa enää jauhaa kun sen mieli muuttuu joka päivä niin johan siinä menee kaikki lukijatkin sekasin - itte siis oon jo ja niin on kyl herra itekkin. Eli en jaksa kirjottaa sen mielenmuutoksista edes niinä hyvinä päivinä.

Eipä mun elämäs juuri mitään mielenkiintosta ole tapahtunu tällä välinkään. Kurssi sit loppu ja ilmotin sille vetäjälle etten halua mennä sinne harjotteluun, kun mua masentaa liikaa näitten kaikkien Jannejuttujen takia ja mulla on unirytmi just nyt kohillaan joten en halua sekottaa sitä. No oikeesti se on kyllä taas kaikkee muuta ku kohdillaan, mut en mä nyt sitä voi sille sanoo... Ja masentaa kyllä. Voisin vaikka oikeesti sanoo seuraavalla NuPo-käynnillä sille psykologilleni että en halua jatkaa tätä koska tästä ei oo mitään hyötyä. Masennuslääkkeitä kiitos :)

Oltiin Tiinan ja Jorin kans tiistaina taas baarissa, oli kivaa! :) Ensin oltiin Wanhassa Mestarissa kun lauloin karaokee ja sitte mentiin Monttuun ja sielläki piti laulaa, mut Tiina oli muistanu väärin eikä siel sit enää siihen aikaan mitään karaokee ollu. Noh ei se mitään, hyvin meni niinkin :> Oli suurimman osan ajasta kyllä aika tyhmä olo, kun Tiina ja Jori tunsi tyyliin kaikki niis paikois ja mä en tuntenu ketään. Tietty mulle sit aina esiteltiin "ne parhaat tyypit", mutta silti. Noh Tiinan ja Jorin kautta tutustuin sitte Rikuun sen illan aikana. En nyt enää ihan tarkkaan muista miten kaikki meni, mutta siis olin Jorin kanssa ulkona tupakalla ja hetken päästä siihen pöllähti sit myös Riku. Ei se muuten mua ois huomannu, mut tosiaan kun olin Jorin seurassa niin ne oli silleen "KATO MORO!" ja sit Riku tietty esitteli ittensä mullekki. Jotain siinä tuli puhetta etten varmana uskaltais kertoo nimeeni sille, enkä ainakaan antaa numeroo ja vihonviimesenä lähtisin sen kanssa kahville :D Sanoin että KATOTAANKO, niin Riku anto mulle sen puhelimen ja minähän pistin numeroni siihen ja kysyin että "jaaha, mikäs päivä mennään kahville?" :D
Siinä sit valomerkkiin asti istuttiin vierekkäin ja juteltiin :) Ja kun valomerkki tuli, me lähdettiin Rikun kaverin Jannen kyydillä mun luo. Täällä mun kämpillä oli sitte minä tietenki, Tiina, Jori, Riku ja Janne :D Kuuteen asti kuunneltiin musiikkia, höpötettiin ja muut paitsi minä ja tietenkää Janne joi kaljaa. (Tiinan kans höpötettiin Rikusta kun Riku oli Tiinalle kertonu että tykkää musta ja haluaa varmaanki ruveta seukkaan mun kaa mutta haluaa edetä hitaasti. Ja siitä, kun Tiina kerto mulle millanen holtiton juoppo Riku ennen on ollu mut nykyään on sit kai muuttunu...) En enää yhtään muista mitä Rikun kans höpötettiin, jotain vaan. Mut vasta viimesellä "tupakkatauolla" se sano mulle että hänen tekis mieli suudella mua, muttei tiedä uskaltaako kun ei tiiä mitä sanon :D Vastasin sille sitte että no kato mitä sanon ja sit se eka pussas ja sit suuteli ;D Mua kyllä pikkusen hämäs se sen huulikoru, aika iso rengas oli, mutta kyllä se jotenki suju :D Ihmettelin kyllä sitä, että Tiinalle kyllä pysty tollaset asiat kertoo mutta mulle ei... Vaikka mä olin sentään se kohde :))
Niin kuuden aikaan Janne ja Riku joutu sit lähteen kun niillä oli hommia (Tiina ja Jori jäi mun luo yöks). Ne laittaa jotain festaripakua kuntoon aamusta iltaan ja lähtee sitte juhannuksen jälkeen reissaan ympäri Suomee.

Meidän piti heti sinä päivänä mennä sinne kahville mut sit Riku ilmotti et sille tuliki lisää hommia ja jouduttiin siirtään kahvee torstaille. Siitä "kahvittelusta" en nyt jaksa kauheesti raportoida... Mutta kun luulin että mennään oikeesti kahdestaan "treffeille", niin tää oli kaukana siitä. Ensinnäkään ei menty kahvilaan vaan terasille. Eikä oltu kaksin, paikalla oli myös Janne ja Rikun pikkuveli. Kuuteen mennessä siihen tuli vielä kolme tyyppiä lisää (ja tavattiin siis klo 15.15). No yhtä nopeesti ne sit lähtikin, tai no kaks jätkää sinne terassille sit vielä jäi sillon ku Riku ilmotti et me mennään käymään sen kämpillä ;) Ensin meidän ei ollu tarkotus hommata mitään, kun Riku sano et sille iski nyt herrasmiesvaihde päälle että tutustutaan nyt vaan ensin. Mutta sain sen sit puheillani haluamaan ja sit siinä meinas käydä vielä niin että ite rupesin jänistää, mut sit oli Rikun vuoro vähä auttaa niin eiköhän tää tyttö lähteny!  Ja varmaan ei enää tarvi täsmentää, mitä siis tehtiin

Mulla kun on aina tapana vertailla ihmisiä, mutta tässä kohdassa mulla ei ole muuta vertailukohtaa ku Janne, niin vertailen sitte niitä. En kaikkee kerro, mutta jotain kuitenkin. Pääpiirteittäin vois sanoo että molemmat yhtä kehnoja, mutta toisessa on sit kyl jotain tärkeempää ja parempaa kuin toisessa ;) Niinku esim. Jannen kans ehdoton ykkönen se, että se osuu pohjaan. Juu, Riku ei ole lähelläkään :D Mut sit taas Rikun kans se on jotenki vapautuneempaa, johtuuko siitä ettei sillai tunneta ja se oikeesti tuntu siltä ku olis vaan pelkkä pano. Jannen kans siihen ny tuskin pääsee koskaan. Toisaalta haittaako se - no ei :))

Jees tässäpä nää jorinat taas  Katsellaan meneekö oikeesti tauolle vai koska palailen astialle! :)