Edelleen masentaa. Ja väsyttää. Aamulla oli hetken parempi mieli, mutta kun heräsin kunnolla tähän sekasortoon, oli päivä ihan valmis. Alotin siivouksen tupareiden jäljiltä kello 11 ja lopetin joskus klo 15. Enkä vielä edes päässyt lattioihin asti, vaan tuo aika siis meni tiskaukseen, pullojen keräykseen, patjojen ja petivaatteiden keräykseen ja yleisen järjestyksen palauttamiseen. Huomenna sitten ehkä ne lattiat...

Loppupäivänä en oo jaksanu tehdä yhtikäs mitään, oon vaan istunu koneella ja kattonu telkkaria. Henkka piipahti päästyään koulusta ja lähti neljän maissa. Aikomuksena oli Salkkareiden jälkeen lähtee pienelle happihyppelylle, mutta jäi sitte sekin.

Äiti yrittää mua kovasti saada huomena liikekannalle keskustaan kun sielä on työkkärin toisessa toimipisteessä taas joku työkkärin järkkäämä juttu jossa on työnantajia ja kouluttajia ja jotka kertoo miten pääsis paremmin käsiks niihin. Plääh -.-

Loppuviikon suunnitelmat meni kans uusiks, eipä tarvii torstaina lähtee Turkuun. Enkä pääse siis myöskään käymään Loimaalla niissä "aarrekaupoissa". Mutta eipä mun kotiinjääminen taida siltikään enää edesauttaa Nooran synttäreiden viettoo täällä.  No eipä mulla kyllä olis rahaakaan mihinkään bailaukseen, tänään tuli asumistukirahat ja on muutamaa kymmentä senttiä yli tili, jes saan maksettua vuokran!  Se on elettävä kaurapuurolla, vedellä ja leivällä siihen asti notta saan sossusta toimeentulotukipäätöksen ja toivottavasti myös rahaa.

Ei kyllä juuri mielialaa paranna sekään, että mun pitäs taas hoidella yhdistyksen asioita. Okei, oon sihteeri, mutta kun en vaan jaksais enkä etenkään osaa! Pitäs päättää seuraava kokouspäivä ja ilmottaa päivä kaikille muille hallituksen jäsenille. Ja mulla ei ole puoliakaan ihmisten yhteystiedoista!
Sitte pitäis suunnitella HUOMISEKS Uusi Pori -lehteen mainos, mutta sanoin kyllä Tetille, jolta siis tän homman sain, että en todellakaan osaa laittaa tekstejä johonkin valmiisiin kehyksiin, eikä mulla ei ole semmosia ohjelmia missä homma onnistuis! Saa nyt nähdä meneekö homma jollekkin muulle vai jääkö tekemättä - kallistun jälkimmäiseen :/

Huoh.
En vaan jaksa.
Just nyt ei taas kiinnostais yhtään mikään.
Ku sais vaan nukkua koko päivän ni kaik ois hyvi.