Eipä mitään kummempia tällä kertaa, kuhan nyt jotain rustailen..

Koska kaikkia kiinnostaa tietenkin, niin kerron, että siivosin eilen vaatekaappini. Mua alko ärsyttään se, kun kaikki vaatteet oli ihan hujan hajan siellä täällä, vaikka joskus talvella viimeks järjestin t-paidat, topit, housut ja pitkähiaset omiin pinoihinsa, niin nyt ne oli ihan sekasin. Ja muutenki niin täynnänsä vaatteita että ei sieltä ees saanu takanurkasta just sitä paitaa minkä tänään olis halunnu päällensä laittaa. Nyt ne on siististi omissa pinoissaan, vaihteeks taas löytääki jotain ) Otin paksuimmat talvipaidat kokonaan kaapista pois ja pistän ne pahvilaatikoihin. Ei niitä enää kannata kaappiin yläkomeroon tunkee jos kerran heinäkuussa muutetaan pois.. Sukille ja alushousuille pitäs viä saada isommat laatikot, kun niitä on niin paljon että pursuaa laatikoista yli.. Harmi vaan tohon kaappiin ei mahdu isommat laatikot, eli pitäs joku muu ratkasu keksiä.... Moneen laatikkoonkaan niitä ei voi jakaa, koska on vaan yks hylly vapaana niille ja hyllylle mahtuu vaan ne kaks lootaa. Jhu..

Tänään käytiin äiteen ja Timon kans mummun uudessa kodissa. Timo laitto mummulle keittiön seinään hyllyn mihin se saa pistää mikron, niin jää enemmän laskutilaa muille.. Naulakon kylppäriinki se Timo asensi.. Äitin kans otettiin verhoja ikkunoista pesuun ja pistettiin toisia paikalleen : )

Mua niin jänskättää ens maanantai, ku sillon vissiinki tulee tiedot kouluunpääsystä.Tai siis siitä, etten päässy Kannukseen. Toisaalta odotan sitä, jos sieltä kumminki tulis joku ylläripylläri, mutta toisaalta en, koska tiedän etten voi päästä siihen kouluun ku ei ees valintakokeisiin pyydetty. Ihan tyhmää. Menin kympille sen takia että saisin nostettua numeroita Kannusta varten. Ja nostinki niitä ihan reilusti. Ja mulla ku on tota harrastuneisuutta koira-alalle ihan kivasti :)  Sisustusalalle ei yhtään, paitsi mitä ny oon tehny tota mun unelmatalon pohjaa ja sisustusta... että silleenki... Soitan kyllä sit sinne Kannukseen ku saan ne tiedot ja kyselen, et olisko sittenkää mitenkää mahdollista päästä sinne kouluun... Ellei, sit pitää kehitellä jotain muuta, tonne Tyrväälle en halua.

Nyt pitää vuodattaa sit taas ihmissuhteista... Mä teen väärin. Mä teen niin väärin mut en "voi" sille mitään. Nää pari päivää ku on täs nyt ollu kiireitä, enkä oo ehtiny Janin kans meseen, on pistäny mut miettiin.. taas. En oo yhtään edistyny täs tunneasias..  ehkä pikemminki päinvastoin.. En ymmärrä mikä ihmeen kammo mulla on nyt sitoutua.. En anna itelleni jostain syystä lupaa tunteilleni. Normaaleille tunteilleni, sillä yleensä täs kohtaa olisin jo palavasti rakastunu tai ainaki vahvasti ihastunu. Miks ei nyt? Noh jos mä oonki aikuistunu sen verran, en ihastu enää ihan päätäpahkaa vaan järkeilen kunnolla.. Mutta oon mä silti ihastunu. Toiseen. Ehkä.. Tapasinki sen vasta tänää, siis netissä, mutta sen kanssa alko heti juttu luistaan, flirttiä tulee väliin ja meil on hauskaa ;) Mutta teen väärin Jania kohtaan. Vaikka ei me seurustella, mut sovittiin ettei kattella muita.. Ja mitä mä teen. Meen nettiin, samalle sivulle missä Janiin tutustuin, tutustun siihen toiseen ja ihastun. Tai ainaki kovasti tykästyn. Taas mulla on "monta" pyörityksessä samaan aikaan. Vaikka niin lupasin itelleni että edelliskerran jälkeen niin ei enää saa tapahtua! ..ja siitä on jo pari vuotta...
Noh, saa nyt nähä kehittyykö tosta ees mitään.. tai Janinkaan kanssa, jos en saa itestäni irti että meen tapaan sitä. Vaikka Alajärvelle oon kesällä menos luokkakaveria tapaan, niin en tiiä uskallanko silti Jania tavata... : /

Äh, ei sais tälläsiä kirjotella tänne ku nyt Janiki lueskelee sillon tällön tätä mun blogia.. Tästä ei tuu ku harmia. No mut nyt meen nukkuun, jos vaikka saisin unta. Viime yönä sain jopa jo yhdeltä unta, ku mamma pakotti sänkyyn kesken datauksen :/ Olin kai niin väsyny... Vaikka oonhan mä ollu jo monta aikaa, mut ei se auta siihen nukahtamiseen. Pitäs ny pian saada niitä unilääkkeitä et sais elämän taas mallilleen. Väsymys ku vaikuttaa mielialaan aika ratkasevasti... No mutta, hyvää yötä! Kieli ulkona