Pari viikkoa Diakin puutyöpajalla on jo vierähtäny ja tosi kivaa on ollu! :) Se homma on kyllä tosi kaukana ala-asteen puukässätunneista ja onneks niin, sillä niitä mä vihasin aina yli kaiken. Oon oppinu käyttään käsisahaa, vannesahaa ja nauhahiomakonetta. Oon sutannu käteni maaliin ja joka toinen päivä sit yrittäny kuumeisesti hinkata niitä puhtaaks tuloksetta. Joka päivä oon kironnu sitä kun sielä on niin pölystä ja mua inhottaa ku tiedän että oon yltäpäältä puupölyssä.
 Raskastahan se on, mut onneks on aina yks huilipäivä välissä. Päivärytmi on pakostakin alkanu taas mennä raiteilleen, kun ei enää voi valvoo kolmeen eikä edes yhteen että pääsee aamulla ylös puoli kasilta. Joka ilta on alkanu väsyttää jo siinä 21-22 välissä ja viimeistään puoli 12 oon jo menny nukkuun. Nukkuminen muutoin vaan on entisellä mallillaan, heräilen keskellä yötä monta kertaa ja aamulla oon usein hereillä jo ennenkun Kipi. Saan kyllä unenpäästä samantien takas kiinni mutta sinänsä se on rasittavaa koska herään aamulla tosi väsyneenä katkonaisen unen takia. Unilääkkeen oon kyllä ottanu joka ilta jo hyvissä ajoin, mutta ei toi melatoniini tunnu auttavan. Ja sitä Ketipinoriahan en voi syödä ku siitä tulee niin paljon ja pahoja painajaisia. Onneks on torstaina lääkäri niin saan taas valittaa sille ku lääkkeet ei auta.

Meinasin saada töitä hyllyttäjänä. Oon joskus alkukesästä lähettäny Go On Yhtiöihin(työnvälitysfirma Turusta) hakemuksen hyllyttäjän paikasta ja sillon ei tarvetta ollukaan. No viime viikolla sain viestin että töitä olis, ne tarvis pikasesti työvoimaa, jopa jo tällä viikolla. Kaikki oli jo sovittuna, palkka ja työajat yms. mutta nyt viikonlopun aikana sitte päätinki, että en ota sitä paikkaa vastaan. Tajusin, että musta ei todellakaan ole heräämään joka aamu puoli viideltä. Lisäks olisin nää viimeset kaks viikkoo painanu kahta duunia samaan aikaan, joka toinen päivä Diakissa ja joka toinen päivä hyllyttäjänä. Soitin eilen sinne paikkaan ja sanoin että perun tuloni. Loppujenlopuks musta se oli erittäin hyvä päätös, mielummin mä pajalla oon. =)

Eli ihan hyvin menee siis =) Vielä kun sais ittensä raskautumaan niin kaikki olis täydellistä! <3

Kipin serkun perheeseen synty pari viikkoo sitten toinen poika. Hänelle alotin viikonloppuna tekemään junasukkia. Eka sukka on puolivälissä menossa, eli taidan saada ne ristiäisiin mennessä valmiiksi ;) Huivia en oo jatkanu silmukkaakaan sitte viime päivityksen, mutta eiköhän sitäkin tuu taas jossain vaiheessa tehtyä.

Me ollaan muuten ajateltu, että otettais Pilville kaveri tässä loppukesästä. Jos olis jollakin tutulla tässä lähistöllä pentuja... Mitään lehti-ilmotusten kissoja en huoli, ei niistä ikinä tiedä millasia ne on. Yhdistykseltäkään en ota enää vaikka niitä olis enemmän kun tarpeeksi, oon saanu tapella muiden hallituksen jäsenten kanssa viime aikoina ihan tarpeeks Pilvin takia. Ja meitsi muuten myös päätti, että eroon SatESYstä tän vuoden jälkeen. Se touhu on menny entisestään omituisemmaks tän vuoden aikana, kun pj vaihtu.

Mutta nää läpinät riittää taas tältäerää, ilmotin vaan että oon mä sentään hengissä! :D