Eilinen ei taas menny ihan putkeen meidän perheellä. Tai itseasias se alko jo perjantai-iltana. Huudettiin, tapeltiin ja mä itkin. Ja mistä? No muutosta tietenki. Äiti ei edelleenkään usko, että jos kerran saan 700€ tukia ja ku vielä yritän ettiä töitä, että en muka eläis tosta summasta jäävällä n. reilulla 300€:lla! Todellaki elän! Sanoin, että ehkä ekana ja vielä toisenaki kuukautena voi tehdä loppua kohden tiukkaa, jos en sittenkää jostain syystä tajua sitä rahanmenoo. Mutta kyllä sitä sitte pikkuhiljaa alkaa tajuta. Mutta ei menny läpi. Äiti huusi mulle, mä huusin sille ja veljet viä vittuili ja huusi väliin. Mulla meni hermot! En muista enää mitä perjantai-iltana tapahtu, mutta eilen aamulla huudettiin kuitenki niin, että ku äiti lähti puol 2 töihin, pistin Nooralle viestiä että en jaksa enää. Se sitte kutsu mut niille ja tietenki menin. Poikia ei kiinnostanu mihin menin, vähin äänin pakkasin kassiin yhden yön tarpeet, sanoin pojille että morjes, mä lähen vittuun täältä ku mua ei täälä kaivata! Ja että ruokkii koirat viideltä ja sit lenkille.
No, pojat oli sitte jossain vaiheessa tajunnu että tosiaan en oo kotona ja oli soittanu äitille. Äiti soitti mulle töistä seittemän aikaan ja kysy missä olin. Sanoin että Nooralla. Se oli helpottunu, ku kuuli että olin "tallessa". Mutta toru silti, että pitäs ilmottaa jos lähtee. Sanoin vaan että no hemmetti, paljo mua varmaan kiinnostaa ilmotella mun menoista ku meillä menee niin "hyvin" nyt. Sitte mamma vaan sano että joo-o, ymmärtää mua. Toivotti viä hyvää yötä ja lopetettiin sit.

Meillä oli Nooralla hyvin hauskaa! Ensin olin tietysti vähä mieli maassa, ja mun naamasta näki että olin itkeny ja paljon, mun silmät oli punaset ja vetiset, näytin kuulemma siltä että voisin taas itkee koska tahansa. Pari kertaa meinasinki, mutta sain pidäteltyä. Kerroin Nooralle meidän illasta ja aamusta ja se yritti lohduttaa. Pikku hiljaa se sitte sai mun mielen piristyyn ja yöllä olin jo melko hilpee. NauruNauru Vietiin Nooran koiria uimaan läheiselle lammelle, toinen makas vaan puskassa ja toiselle heitettiin keppiä veteen, eikä se olis millään halunnu lopettaa uimista. Kieli ulkona
Mentiin Nooran kaverin luo (tai no on se vähä munki kaveri) lainaan leffoja. Olin kyllä tuonu yhden leffan mukanani, mut Noora sano et valvotaan koko yö Nauru No, sillä reissulla sit meniki melko kauan, alettiin laulaan karaokee ja Nooran äiti ja Evan, siis sen kaverin, isä lähti tänne Jämijärveltä hakeen kaljaa. Ne viipy sillä reissulla yli puoltoista tuntia. Evan äiti oli ihan kännis, selitti koko ajan jotain ihan omaansa ja me Nooran kans naurettiin välillä ihan katketaksemme sen jutuille! Nauru No, sitte ku Nooran äiti ja Evan isä tuli, lähdettiin melko pian takas Nooralle. Alettiin kattoon saman tien leffoja. Ensin Ocean tribe, sen mun keskiviikkona ostaman leffan. Sitte katottiin V2. Oli viä Million dollar baby kattomatta ja kattomatta se jäiki, sillä se oli poltettu cd:lle eikä dvd-soitin tietenkää tukenu sellasta läpyskää. No, meni noissaki silti puol neljään asti, sitte katottiin hetken aikaa Se Oikea -chattia ennenku alettiin nukkuun, siis vähä neljän jälkeen.

Mun yö oli katkonainen, heräilin parin tunnin välein. Kahdeksalta heräsin viimesen kerran, ennenku sain sit kunnolla nukuttua ja sen jälkeen heräsinki vasta puol 12. Kolmeen asti vaan lötkötettiin ja pötkötettiin, sitte mentiin hakeen Nooran hevonen tarhasta, harjattiin se kunnolla ja vietiin vähä kauemmas toiselle laitumelle. Sen jälkeen taas takas sisälle, Noora ja Henkka, sen poikaystävä, alko siivoon ja mä juoksin lätkä kädes ympäri huushollia yrittäen saada kaikki kärpäset kiinni! NauruNauru Jotenki saatiin aikaa kuluun seittemään asti kun Nooran äiti tuli töistä ja lähdettiin samoin askelin Kankaanpäähän, mää kotiin ja Noora, sen äiti ja Henkka meni yhdelle tutulleen saunaan ja suihkuun.. (Nooralla on vesivahinko eikä niillä tuu lämmintä vettä ollenkaan..)

Tää ilta on menny ihan kivasti, äiti oli ilonen ku tulin takas kotiin ja halas pitkään. Pojatki on ollu ihan hiljaa koko illan, kai äiti on sanonu niille että tuun kotiin pian että olis hiljaa eikä haastais riitaa. Ihan hyvä vaan että on ollu hiljaa, juuri ku sain pidettyä päivän hermolomaa ja mieleni takas ilosemmaks, ettei ne heti taas pilais sitä. Toivottavasti huominen menis taas yhtä kivasti =)