• ....läks tänään koulusta. Ja juu, ihan lopullisesti. Tätähän mä oon miettiny jo koko ajan mutta nyt tuli tänään viimenen niitti ja mä kävin sit sanomassa opelle että mä lopetan nyt. Mä en vaan kertakaikkiaan enää jaksanu sitä ja kun ei mua oikeesti edes kiinnosta opiskella ja koko ajan tulee uutta hommaa niin joo-o heido.
  • ....oli viikonloppuna laivalla Tonin ja sen kaverin kans. Perjantaina soittelin Tonille että mitäs kuuluu ja voitasko nähdä jne. Menin ensin baariin ja sieltä sitte pilkun jälkeen lähdin Tonin työ taksilla. Mentiin sen yhden kaverin työ ja juotiin siellä ja aamu kymmeneltä lähdettiin sitte sen äitin työ. Käytiin puolen päivän aikaan hakemassa kaupungista laivaliput ja sit kävin kotona pakkaamassa. Neljän aikaan takas kaupunkiin ja viideltä lähti bussi Turkuun. Laivareissusta en nyt sen enempää jaksa kertoilla, ihan hyvin se kaiketi meni, vaikka sunnuntai-iltapäivä meniki masistellessa ja jopa itkin ihan kunnolla. Voin joskus myöhemmin kertoo siitä reissusta.... Maanantaina en menny kouluun koska en ollu kolmeen päivään nukkunu sit juurikaan ni en jaksanu ja tiistaina Toni ei "päästäny" mua lähteen kouluun :D
  • ....seurustelee. Niin, Tonin kanssa kyllä juu! <3 Ja tarkennan, että en siis tämän Tonin kanssa jota nyt tapailin tiuhaankin tahtiin ja uuden vuodenkin olin sen kanssa, vaan tää on tää toinen Toni jonka tapasin viime kesänä ja koko syksynhän mä tänne vuodatin kuinka se oli mun kans aina viikonloppusin ja maanantaina ei enää vastannu puhelimeen kun se palas "exänsä" kainaloon.
  • ....on hyvinkin ilonen ja onnellinen, vaikka toisaalta oon tosi levotonkin. Mut toi koulusta lähtö anto sellasen tosi vapautuneen tunteen ja nyt en tiiä oikein kuinka päin olisin ja mitä tekisin. :D No, samalla oon hiukan maassakin edelleen, mutta en niin paljoo mitä viime tai edellisviikolla.
    (jatkettu 11.pv) 
  • ....ei jaksa kiinnostua edelleenkään mistään. Haluaisin vaan syödä ja nukkua ja olla. Eilenkin mua väsytti niin, että menin kahden jälkeen päivällä  nukkuun ja heräsin salkkareiks. Olin muutaman tunnin hereillä, sängyssä taas yhdentoista aikaan ja nukuin aamu yhteentoista. Päästin Hipan ulos ja mentiin takas nukkuun, heräsin puol kolmelta. Ja edelleen voisin nukkua. Vissiin viime viikonloppu verottaa edelleen, mä nukuin koko aikana yhteensä 6 tuntia. Perjantaina en ollenkaan, la-su yöllä muutaman tunnin ja su-ma yöllä muutaman tunnin.
  • ...ei jaksais enää olla ollenkaan olemassa. Välilä tuntuu siltä että olis parempi kun vaan kuolis pois. Kukahan mua täälläkin kaipaa, no ei kukaan. Ainoot, jotka mua oikeesti jäis kaipaamaan olis Hippa ja Leisku. Mitä mä edes teen täällä, kun oon niin tyhmä, laiska ja saamaton. Ai niin ja lihava. (sen sain kuulla viime perjantaina tältä toiselta Tonilta...) Rahaakaan ei oo niin ei tässä elämässä oo mitään kivaa. Kuulostipa kliseeltä ja teiniltä. No, toisaalta ehkä ihan hyvä ettei mulla oo nyt rahaa, voisin veikata että se menis hyvin nopeesti alkomaholiin tänään. Mutta oikeesti. Mikä munkin elämällä on tarkotus? En saa mitään aikaan kun oon niin tyhmä ja laiska ja laitan kaiken aina masennuksen piikkiin sillon kun en saa tehtyä mitään. Mä en haluais silti olla tämmönen. "Niskasta kiinni" ei kuitenkaan auta, tai sitten mulla ei ole tarpeeks suuria pihtejä tai tarpeeks suurta kannattelevaa voimaa, joka mut ylhäällä pitäis. Aina tulee jostain jotain uutta paskaa niskaan.
    (jatkettu 12.pv)
  • ...ottaa irtioton arjesta, pakkaa kimpsunsa ja kampsunsa ja lähtee muutamaks päiväks mummulaan Kuloveden äärelle. Äiti, Timo ja kummitukset menee huomenna Tampereelle Iskelmägaalaan niin ne heittää mut samalla sit mummulaan ja Henkan Karkkuun. Alko tänään aamupäivällä tuntua siltä että nyt olis hyvä ottaa muutamaks päiväks etäisyyttä tähän paskaan. Haluaisin ottaa koirat mukaan että pääsen niitten kans käveleen jäälle ja metsään, mutta voi olla parempi jättää ne vaan kotiin, ettei tuu sanomista. Tai sitte voisin ottaa vaan pelkän Leiskun mukaan. Se tykkää olla pihalla millä ilmalla tahansa ja sillä on enemmän energiaa juoksennella ku Hipalla. No saa nyt nähdä... Kamera kuuluu ainakin vakiokalustoon, on niin ihana kuvailla niitä maalaismaisemia etenkin näin talvella. Ajattelin palailla kuvioihin keskiviikon tai torstain tienoilla, tai voi olla että tulen vasta perjantainakin....
  • ...on muuten laihtunu joulun jälkeen 2kg. Se on tosi ihmeellistä, koska musta tuntuu että oon taas syöny ku hevonen ja olo on ku valaalla. Se taitaa tosiaan olla totta, että tupakoivat laihtuu kun se estää ravintoaineita imeytymästä elimistöön. No ihan hyvä vaan mun kohdalla Vaikka kyllä mä sen tiedän että se on kaikkee muuta ku terveellistä polttaa, kaikenlisäks ku en ole ku sosiaalisessa koukussa, niin vois vaikka lopettaa kokonaan. Mutta joo.... on mullaki laihdutuskeinot! :D
  • ....on huolissaan mummunsa terveydestä. Sen se ihosairaus on uusinu, tai oikeestaan se on ollu koko ajan päällä kun se joutuu syömään sitä jotain estolääkitystä eikä se meinaa edes auttaa. Mutta nyt se on kuulemma kuitenki pahentunu, ne rakkulat puskee taas pintaan. Mummuhan oli Taussissa silloin marras-joulukuussa -08 ja mä kävin sitä Karkusta siellä kattomassa muutamana keskiviikkona. Toivottavasti se ei joudu sinne uudestaan, vaan sais nyt vaikka jonkun uuden lääkkeen joka alkais tehota paremmin. Kai niillekki voi immuuniks tulla? :o
    Henkan terveydestä oon tietty myös huolissani koko ajan. Ja mua ärsyttää edelleen ku asiat ei etene mihinkään suuntaan, sen sopivan luuytimen löytämisen osalta siis. Sairauden ei tarttis edetä enää ikinä yhtään. Henkalla on vissiin joskus huhtikuussa taas verikoekontrolli, niin selviää onko trombosyytit entisellään vai kuinka.
  • .....sanoo nyt vielä sen verran Leiskusta, että oon huolissani siitäkin. Se on lihonu aivan älyttömästi viime aikoina, vaikka lenkki- ja ruokamäärä on pysyny samana koko ajan. Äiti tässä vähän aikaa sitte päästi ilmoille ajatuksen, jos sillä oliskin joku kasvain mahassa. Oon yrittäny sanoo sille että soittaa ell. ajan, mutta eipä se oo saanu toimeks. Pelottaa vaan jos siel onkin jotain. Mä en halua enää ikinä toista koiraa menettää leikkauspöydälle!
    Ollaan muuten neidin kanssa harjoteltu vieressä kävelyä. Alunperin se hoksas sen ihan itte ja nyt oon yrittäny opettaa sille vieressä kävelyä niin, että kun se on pahimmat virrat saanu hosuttua pois, hiukan vedän hihnasta ja kysyn Leiskulta, tuleeko se vierellä. Aina se ei onnistu, jos on jotain muuta mielenkiintosta meneillään, mutta jos onnistuu niin kehun sitä koko ajan. Ei se montaa metriä vierellä vielä kulje, mutta sen ajan mitä kulkee niin kehun ja jos astuu askeleenkin yli lakkaan kehumasta. En vedä hihnasta yhtään, se on täysin Leiskusta kiinni kauanko se kulkee vieressä. Hetken ajan päästä kysyn uudestaan ja yleensä se tulee mielellään viereen ja kävelee muutaman metrin pidempään kun edelliskerralla. Odotan sitä koska se hoksaa, että siinä voi kävellä koko ajankin. Ihana haukku se on!