Jaahas, se olis kesäkuu hyvää vauhtia menossa, jo puolivälin tienoilla. Kohta on juhannus ja vähän päästä mun synttärit (JEEJEE, tulee yks täyskymppi lisää!!). 11.pv heinäkuuta Kipillä alkaa loma ja me yritetään siihen kohtaan keksiä joku lomareissu, asuntovaunulla olis tarkotus lähtee johonkin päin Suomee ehkäpä noin viikoks.

Juhannuksen vietto ratkes meidän osalta torstai-iltana, kun sain soiton että oon voittanu Kalajoen Juhannukseen 3pv liput kahdelle. Voitin ne sellasesta sähköpostiin tulleesta gallup-kyselystä..... Asuntovaunua ei olla saatu mistään lainaks tolle reissulle joten telttailuks menee, no onneks juhannuksena on varmaan lämmin. Oon niin monta vuotta jo halunnu päästä tonne ku siel on aina ihan sikahyvät esiintyjät ja nyt ku pääsen vihdoin sinne ni uskotteko että oon aikas happyhappy!!

Monta kertaa oon jo sanonu tulevani tänne välillä kertoon ihan oikeesti olostani ja tuntemuksistani. No nyt sen teen. Kuten oon jo montaa kertaa kertonu, mun oloni ei oo kovin hyvä jostain syystä. Toisaalta mä nautin joka hetkestä, ku mulla on niin ihana mies ku Kipi ja saan jakaa elämäni sen kans. Mut toisaalta mulla on kokoajan sellanen alakulonen, ahdistunu ja väsyny olo. Mikään ei kiinnostais eikä huvittais, ku vaan sais olla kotona Kipin kans kaksin tekemättä mitään tai menemättä minnekään. Sit ku siltä tuntuis ni olis kiva lähtee käymään jossaki. Niinku perjantaiehtoona oltiin Porin saaristossa ajelulla ja Kallossa narraamassa fisuja.
Toisaalta silti kaipais jotain tekemistäki päiviks ku Kipi on töissä. Silti sen pitäis olla sellasta ettei tarvi joka päivä mennä eikä kovin aikasin. Sairasloma päätty torstaina ja niitten työvoimapalvelukeskuksen (=typpi) akkojen kans aletaan sit suunnitteleen jotain tällästä kuntouttavaa työjuttua... Äiti vinkkas mulle että Porin Diak pitää kahvilaa koulunsa yhteydessä, mutta se meinaa vähän lyödä leiville kun ne koulun keittäjätädit ei oo töissä ku klo 13:sta ja sen jälkeen kahvilaki menee kii ja se on tosi tyhmää koska kumminkin opiskelijat on koulussa vielä klo 15-17. Niin että jos siihen olis mahdollista saada jotain työllistymistukee tai muuta rahaa, ni mähän voisin alkaa pitää sitä kahvilaa. Innostuin tästä ideasta heti, mutta mä suostun vaan niin että olisin siellä vaan sillon ku ne keittiöihmiset ei pääse, eli jotain klo 12 eteenpäin ja vaikka viiteen iltapäivällä.
Äiti ei oo nyt työvuorojensa takia päässy käymään sielä koululla, mutta heti ku ehtii ni menee kysyyn että haluaisko ne ottaa mua sinne iltapäiviks jatkaan pitämistä. Olis kyllä tosi kiva jos pääsisin sinne! 

 

Hmm..... Meille muuten muuttaa ens viikon torstaina kissa. Tosin väliaikasesti vaan, luvattiin ottaa meille sijaiskotihoitoon yhdistykselle tuleva 11kk ikänen pitkäkarvanen norjalainen metsäkatti Romeo, oranssi väriltään. Se on varmaan ihan ku Karvinen 2! ;D Eihän sitä silti tiedä vaikka rakastuttais siihen niin paljon ettei enää halutakaan antaa sitä pois, vaan pidetään se meillä. :)
Saas nähdä miten käy, mä kun en ihan hirvee kissaihminen ole, en tykkää niitten terävistä kynsistä. Tiedoissa luki että tulee toimeen toisten kissojen, koirien ja lasten kanssa. Toivottavasti pätee meidänki koiriin jotka ei oo oikein ikinä kissaa nähny...

 

Ens viikko näyttää alustavasti siltä, että tiistaina meen äitin mukana käymään mummulassa ja mummun tykönä. Jes, pääsee ekaa kertaa kahteen vuoteen uimaan! Otan myös meidän vähäset matot mukaan ja pesen ne sielä. Äiti menee keskiviikkona käymään Tampereella (siis tulee yöks Poriin), joten saattaapi olla että jään mummulaan sillon tiistaina yöks ja tuun keskiviikkona taas äitin mukana takasin. Torstaina äiti menee käymään Kankaanpäässä ja sillon haen meille sen kissan.

 

Palaillaampa taas, en nyt just oikeen keksi enempää kirjoteltavaa, vaikka oikeesti asiaa oliskin. Ei vaan tuu päästä ulos! ;D