Mä luulin, että tää olis hyvä päivä - mutta näköjään erehdyin. Töissä on nyt menny ihan kivasti, jopa Leenan kans. Melinaa en oo vielä tällä viikolla nähnykään... Noh, tänään töissä meni muuten ihan hyvin, mutta aamupäivällä maistaessani Heidin tekemää keittoo poltin vasemman käteni kun sitä keittoo tippu lusikasta kädelle. Taas. Viime viikollahan poltin sormeni kun olin ottamassa sitä tulikuumaa mukia pois mikrosta.... No joo ei sitte muuta ihmeellistä tapahtunukaan...

Kävelin tänään töistä kotiin kun mentiin aamulla rankkasateen takia Timon kyytillä kaupunkiin. Äitin meidät piti ensin viedä mutta eipä sitte vienykään.. No, matkaa töistä kotiin on suurin piirtein 2,5 kilsaa, siis ihan sopiva matka. Matkan kävely kesti puoli tuntia koska mun jalat oli niin kipeet.

No, jouduin odottaan Hekaa koulusta kotiin n. puoli tuntia, koska mulla on kotiavain samassa nipussa mopon avaimen kans eikä mulla tietenkään ollu nippua mukana kun ei ollu mopookaan..

Äitee ja Timo lähti Vammalaan illalla, mutta ei ottanu mua tai ketään muutakaan mukaan, vaikka varsinki mä olisin halunnu lähtee. En tiä mikä se oikee syy oli, meille sano vaan että ku ne ei oo moneen viikkoon ollu kotona tai missään muuallakaan kahdestaan, että haluaa nyt mennä kahestaan ajelulle.
No oli sitte melkosen tylsä ilta, ei huvittanu tehdä mitään eikä kyllä ollu oikeen tekemistäkään. Koiria nyt tietysti olis voinu viedä, mutta sanoin äiteelle ennnenku ne lähti että en varmana vie ku en päässy mukaan.
Leipookin olisin halunnu muffinseja, mutta eipä ollu vuokia niin leipomukset jäi. En jaksanu lähtee kauppaan, vaikka äiti anto viiden euron plussasetelin että kävisin sillä ostaa niitä kun sillä ei nyt sattunu oleen rahaa pussissa....

Mutta se illan vituttavin juttu: Henkka oli käymässä mun läppärillä, joka oli mun huoneessa kun olin kattomas Lemmen Viemää. No ei se sielä kauaa ollu, tuntu siltä ettei koneella käynykään. Se tuli mun huoneesta melkosella vauhdilla ja oli jo pukemas takkia päälle, ku se ilmotti, että mun kirjahyllystä oli muka pudonnu lattialle iskän eilen antamat viiskymppiä Hesan matkaa varten. Kaks kahdenkympin seteliä se löysi, mutta yks kympin seteli oli mystisesti kadonnu. No ei Henkka sitä tietenkään myönnä että oli sen ottanu, mutta ei se seteli voi tosta noin vaan kadota mihinkään! Ja en usko siihenkään selitykseen että ne rahat olis mihinkään tippunu, koska kävelin ohi rauhallisesti ja sitä ennenkin olin viilettäny siitä ohi täysillä eikä setelit ollu mihinkään tippunu. Hekaa vastaan puhuu myös se, että se on eilen ja tänään vinkunu multa ja äiteeltä taas rahaa kun sillä ei itellään oo. Kun ei saanu niin päätti varastaa!! Saatana että mua vituttaa se, mä tarviin ne joka sentin viikonlopun Hesan reissulle!! Ja aattelin siitä jättää myös seuraavan viikon Fazerin reissulle Hesaan jonkun verran, kun kerran Jumboon shoppaileen mennään samalla reissulla!

Noh enää asialle ei voi mitään, yritän saada rahan Henkalta takas mutta tuskin saan, se kuitenki kävi syömäs ABCilla sillä rahalla!