Olenko mä muistanut jossain välissä mainita, että otan meidän yhdistykseltä gerbiilejä hoitoon?? No jos en ole, niin nyt sanon kuitenkin. ( voi kyllä olla että oon siitä selittäny joka välissä, mutta kun tuppaa olemaan varhaisiän dementia päällänsä ;)) Ja gerbiilit saapuu TÄNÄÄN !    Tiia tuo ne Vihdistä kun sillä on tällä hetkellä kaikki meidän yhdistyksen pikkuelukat.

Sitten vaan vauvoja odottamaan, sillä ne gerbiilit mitä otan on isi ja äiti ;) Ensin kyllä sanoin Tiialle etten halua sellasia kun en osaa niitä parittaa ja sitten jos ne gerbiilit ei kulukaan niin mulla ei ainakaan ole tilaa pitää enempää häkkejä. Mutta Tiia eilen soitti ja sano että ei oo sellasta ongelmaa, gerbiileistä on kuulemma huutava pula kun niitä ei enää tuoda ulkomailta. Tiialta ja sen tutuilta on kuulemma tän alkuvuoden aikana jo menny 500 gerbiiliä. Ihan hirvee määrä mun mielestä :O Noh, hyvä jos käy kaupaksi :))

Meidän yhdistys menee tänään tutustumaan Euraan, Ehyyn eli Euran eläinsuojeluyhdistykseen, jos saatais vaikka jotain yhteistyötä aikaseksi :)) Mä ainakin kaavailin ens kesälle koirien mätsäriä ja olis tosi kiva jos sais niiltä vähän järjestelyissä yms. avustusta :)