Täytyy nyt tehdä vielä eri postaus tän päivän hommista... Ihan ku niissä nyt jotain kiinnostavaa olis, mutta silti...

Kahdesta neljään olin Nuorten työpajalla ja tällä kertaa tehtiin kortteja. Miä tein äitille äitienpäiväkortin, kun mummuille tein täällä kotona. Piti myös tehdä rippikortti sille tytölle, jonka rippijuhliin menen tekemään kakut tän kuun lopulla, tarkemmin siis 23.5. Mutta jäi tekemättä kun ensin odotin inspiraatiota melkein koko ekan tunnin ja sitten tein sitä äiteen korttia sen toisen tunnin kun piti aina välissä miettiä että mitäs nyt. Ei oikein järki juossut tänään, ei :D

Viime yönä päätin että jos ja kun tänään on hyvä ilma, lähen pyöräileen ja teen oikein kunnon lenkin. Koko aamupäivän ootin että pääsispä jo lähteen, mutta ei tietenkään päässy ku piti pajalle ensin mennä. Kun olin kotona vähän neljän jälkeen, päätin että lähden viideltä pyöräileen. Kello tuli viis ja Janne ilmesty koneelle, no en mä tietenkään mihkään halunnu lähteä. Kello tuli kuus ja sit mä päätin että pakko mennä tai en mee sit ikinä. Noh, viis yli kuus olin pihalla ja matkalla porukoille hakee pyörää :D Mulla oli jo valmiiks selkee suunnitelma et pyöräilen Noormarkkuun ja takas, 11km per sivu. Ekat 2 kilsaa oli yhtä tuskaa, polviin sattu ja muuallekkin kun en ollu pyöräilly sitte viime kesän enkä silloinkaan tainnu ku kerran, että näin :DD Noh, empä mä muistanu ettei se pyörätie mee ihan Noormarkkuun asti ja en halunnu pyöräillä autotietä, joten 8km kohdalla kun se pyörätie loppu käännyin takas. Mut mä päätin etten kyllä tästä suorilta kotiin viä mee, joten kiersin Hyvelän, Lotskerin ja Toejoen kiemuroiden kautta xD (Ei varmaan kenellekkään sano noi asuinalueet yhtään mitään mut ei haittaa! :D) Sain jotain reilu 2km lisää matkaa "mittariin". Vein pyörän takas Perikselle, siis äiteelle ja sit kävelin kotiin. Ja mua sattu joka paikkaan sanonko minkä verran, eniten alavatsaan, oikeeseen polveen ja takalistoon :D Olin varmaan aika huvittava näky!! Mun päässä pyöri, tuntu ettei jalat oikein kanna ja tosiaan alavatsaan sattu sen verran että olis tehny mieli taittua kaksinkerroin ja lyyhistyä siihen paikkaan! :<  Ei mulla hiki ollu oikeestaan juurikaan, sattu vaan joka paikkaan :( No pääsin mä kuitenki sit kotiin asti, aika hitaanlaisesti vaan suju se kävely :) Sit äkkiä suihkuun ja vaatteiden vaihto niin johan alko olla taas ihmismäinen olo! :)

Istuin reilun tunnin verran koneella ja sit päätinki yhtäkkiä et lähden äiteetä vastaan kävellen ku se pääsi klo 21 töistä (tai siis työharjottelusta). No en kerenny kovin pitkälle, jotain reilu 500m niin näin ku se jo tuli :/ Noh ehkä toisaalta ihan hyvä etten enää tehny toista lenkkiä, oli aika rääkki. Mulla vaan oli niin levoton olo että oli pakko päästä vielä pihalle :D Mut huomenna uusiks jos en mene Raumalle.. ( *edit* ja jäljempänä selitys miks en menis) Loppuillan sit istuinki Jannen kans koneella, tai no eipä se paljoo oo nyt puhellu kun se on kipeenä.. :/

Ja tästäpä tuliki sit mieleeni et huominen Rauman reissu peruuntu tai toivottavasti vaan siirty, kun en halua mennä Jannelta tautia hakeen. Se tuli keskiviikkona kipeeks sen jälkeen kun kävi hammaslääkärissä tulehtuneen hampaan takia ja sai siihen antibiootit. Ensin Janne luuli et johtuu vaan niistä anttareista pieni kuume, mut ei sen nyt enää pitäis vaikuttaa ja kyl se sit tuli ihan kunnolla kipeeks :( Harmittaa vaan sen puolesta kun sit ei voidakaan mennä tänä viikonloppuna kihloihin :/ Ja kaks viikkoo näkemättä on toooosi pitkä aika : < Mut toivotaan parasta et Janne ois huomenna jo hiukan paremmassa kunnossa ja pääsisin sen luo edes lauantaina :) <3 (Vaikka heikolta näyttää, en vaan halua myöntää sitä. Tosin kaiketi se on sit sama, kyl mä sen taudin Jannelta lauantainaki saan jos oon saadakseni) Tai muuten voisin mennä vaikka vasta sunnuntaina kun ensin oli suunnitelmissa että tulisin kotiin vasta maanantaina, mutta tosiaan kun mulla alkaa se koulutus niin en mä sit voikaan olla siellä sunnuntaita pitempään :/ Harmi! :<