Tiistaina kävin poistattamassa arvauskeskuksessa tikit. Ei onneks sattunu yhtään. Pelkäsin sitä meinaan jo koko viikonlopun että apua se sattuu, en halua mennä sinne. Tikkienpoiston jälkeen bussiin ja Kyröskoskelle, josta pappa tuli hakeen ja vei Karkkuun koululle. Siinäpä se, ei mitään mainitsemisen arvosta.. Kaverit oli vaan kauheen järkyttyneitä ku näki mun huulen ja ei meinannu millään uskoo ettei siihen oo sattunu ollenkaan koko aikana Nauru

Keskiviikkona saatiin Eeron ja Lailan kans idea lähtee Vammalaan ryyppäämään. No mehän mentiin sitte viiden junaan. Käytiin ostamas jo Karkun kyläkaupasta noille yks siksari, itelleni ostin vaan yhden siiderin. Vammiksesta sitte kaks siksaria lisää ja itelleni ostin taas vaan 3 siideriä. (Se kyllä riitti, olin ihan sekasin loppuillasta - väsymyksen syytä.) Ensin mentiin istuksiin venesatamaan, mutta ku tuli niin kylmä ku tuuli koko ajan, niin pistin yhdelle Hessulle viestin että voitasko tulla kylään. Oltiin siis jo aikasemmin päivällä kyllä sovittu, että se heittäs meidät sit takas koululle.. Juu no mentiin sinne sitte ja ryypättiin puol 11 asti. Sitte käytiin hakemas keskustasta grilliltä ruokaa ja ajettiin Karkkuun.
Kävi huono tuuri, pidettiin liian kovaa meteliä Leilan (Lailan lempinimi :D) kans ja ku yövaksi sattu sopivasti käveleen parkkiksen läheltä ohi, se tuli sanoon että "jaahas, mennääs puhalluttaan teidät." Eero ja mä puhallettiin 1.3, Leila vaan 1. Niin siinä kävi että yövaksi kirjas tietysti ylös että porukka on ollu ryyppäämässä. Arvasin että se ilta ei päättyis hyvin, jossain vaiheessa oltais kuitenki jääty kiinni.
(Santeri oli myös ollu ryyppäämässä, koulun rannassa. Se oli ollu niin sekasin että oli jo ennen kahdeksaa kontannu pitkin maita ja mantuja.. )

Torstaina heti aamusta tuli Kimmo, meidän opettaja hakeen porukkaa yksitellen puhutteluun. Mulle, Eerolle, Lailalle ja Santulle narahti kaikille puolentoista viikon erotus. Eli takas Karkkuun vasta 27.4. Nauru Ei se mua kyllä yhtään haittaa, toi Karkku on niin kuiva paikka. Kiva saada taas viikon loma, ku just olin reilun viikon poissa Kieli ulkona Ja äiti tykkäs kans.Kieli ulkona
Oli niitä muitaki ihmisiä ollu ryyppäämässä, Tiia, Eve, Henna, Make ja Kalle ainaki, mutta ne ei ollu tullu koululle yöks ni ei tietenkää saanu mitään. Epistä! Santtu, Eero ja Leila lähti jo 11 mais, mä pääsin lähteen vasta kahdelta. Äiti piti mulle vielä kotonaki kauheet saarnat mutten jaksanu kauheesti kuunnella. Vastailin vaan että joojoo yms.

Perjantaina eli tänään heräsin vasta kahdeltatoista ku äitee soitti että oonko heränny. Mulle oli tietysti määrätty päivän työks koirien vienti.. Koska kello oli jo noin paljon, että olis ollu vaan pari tuntia aikaa (jäljempänä selitys..), en jaksanu lähtee viemään koiria lenkille, vaan siivosin talon äitin puolesta. (Meille tulee huomenna lauantaina taas talonvahtaajia..) Mamma oli vieny matot pihalle jo edellispäivänä. Imuroin ja luuttusin lattiat ja pyyhin pölyt ja toin matot takas sisälle. Nyt ei äitille jääny ku koirien vienti sitte. Aattelin sen siltäki kannalta että se tykkää varmaan enempi mennä ulos ku siivota..
Iskä tuli puol neljältä hakeen mua ja poikia ja mentiin Poriin. Pojat sen takia että ne meni illalla iskän ja Merjan kyydillä viel mummulaan ja mä sen takia että mulla oli taas yhdistyksen kokous Porissa.
Kokous meni hyvin, saatiin taas käsiteltyä monta ajankohtasta asiaa. Ja siks se kyllä venähtikin reilusti. Alotettiin kuudelta ja yleensä on lopetettu siinä 19.30-20, mutta nyt lopetettiin vasta 21.10. Myöhästyin siis viimesestä bussistakin, joten jouduin soittaan Teemulle, Merjan pojalle, että pääsiskö se hakeen mua ja veis iskälle yöks. Onneks pääsi. Nyt oon sitte ollu tääl yksin koko illan ja istunu koneella jne. Mutta nyt loppu asiat, joten hyvää yötä!