Tää on pelkkä uni, jonka näin juuri ennen ku heräsin, mutta niin ihana, että on pakko kirjottaa se tänne! Voi kuinka toivoisinkaan että se olis totta!

Olin karkkulaisten luokkakaverieni kans ilmeisesti Jämijärvellä jossain ihme eläinpuistossa. Tai ei se puisto ollu, vaan sellanen ihan sika iso talo, jossa oli ovia, ja jokasen takana oli jotain eläimiä.. Ensin kiersin suurimman osan siitä talosta yhden kusipää Pauliinan kans, enkä kyllä tajuu miks just sen, koska vihaan sitä oikeesti! Noh kumminki.. Kun me sitte oltiin kierretty melkeen koko talo, oli vissiin neljä ovee jäljellä, Pauliina katos johonki, siis se sano niinku menevänsä käymää jossain.. Ja tilalle tuli Santeri. Ensin se oli ihan normaali, niinku koulussaki että puhu ehkä jotain, hymyili sillon tällön yms.. Mutta sitte, en tiiä mitä siinä välillä tapahtu, mutta ku oltiin saatu katottua kaikki elukat läpi, ja mä olin lukemas jotai vissiinki ilmotustaulua, Santtu tuli yhtäkkiä mun taa ja halas mua. Säikähdin vähän, mutten sanonu tietenkää mitää ettei se vaa irrottais. Mäki pistin käteni sen käsien päälle. Se suukotti hiuksista ja kaulasta ja sitte ku lähdin kävelee eteenpäi, se piti musta edelleen kii samalla lailla ja käveltiin sitte rappusia alas sillai peräkanaa.. Oli melkosen ihana tunne, mutten uskaltanu viäkään puhuu mitään. Päästiin ne rappuset alas sen talon aulaan ja istuttiin penkille sylikkäin. Jostaki Henna (luokkakaveri) pyyhälsi siihen kans vastapäiselle penkille ja hymyili mun mielestä jotenki oudosti.. Mertsi tuli sen viereen ja seki hymyili. Outoo. Yllättynyt 
Noh, taas  en tiiä mitä välis tapahtu, mutta ilmeisesti kaikki oli sit lähteny pois sieltä talolta ja meki Santun kans lähdettii kävelee sille talolle  johtavaa tietä pitkin pois sieltä.. Tultiin ison tien laitaan ja meillä oli kamala nälkä. Jämpän keskusta oli arviolta 3-5km pääs, joten ei jaksettu lähtee käveleen sinne, vaan lähdettiin toiseen suuntaan. Huvittavaa sinänsä, se tie tulee suoraan Kpäähän ja Jämpältä Kpäähän on ehkä 30km Nauru Jollain sitte saatiin ittemme meille asti ja mentiin nukkuun ja sillai..

Aamulla ku heräsin, mulla oli ihan outo olo - niin onnellinen ja lämmin ja turvallinen.. Ihan ku Santtu olis oikeesti vieläki ollu mun vieressä ja pitäny kii. Mutta tajusin hetken päästä kunnolla herättyäni, että se oliki vaan koirat jotka oli mun jalkopäässä ja siks mulla oli niin lämmin olo ja koska ne painaa yhteensä kumminki sellasen 10kg, tunsin mukamas, että joku pitäis musta kii.

Niin outo, mutta niin ihana uni! Voi, mä niin toivosin että se vielä kävis toteen! Ja sen oli pakko olla enneuni, koska siinä oli se alkutilanne ihan samanlainen ku oikeessaki elämässä meillä. Santtu kyllä puhuu mulle, heittää jotain vitsiäki ehkä ja on jotenki sillai parempi kaveri, mutta ei kuitenkaan lämpee mulle tarpeeks. Unessa se oli samalla lailla, ensin se vaan seuras mun perässä, ei paljoo jutellu, mutta sitte tarrautuki muhun kii. <3 aaw Kieli ulkona <3

 

*edit* Laulusta Infinity 2008, jonka laulaa Guru Josh Project, tulee aina mieleen Santtu. Johtunee kai siitä, että Santtu oli kuullu sen joululomalla ruottinreissullaan ja soitti sitä sitte mullekki. Kuunneltiin sitä koko viikon sillon ihan simona. Latasin sen tossa pari viikkoo sitte omallekki koneelle ja aina ku kuuntelen sitä, tulee mieleen Santeri. Ikävä.