Ensiksi: Pohjan vaihdoin eilen ja tämän uuden otin SivuSetistä. Saa nähdä kuinka kauan tässä viihdyn ;)

Kun en ainakaan nyt juuri saa mitään muutakaan aikaiseksi, pistän nyt muutaman kuvan... Tosin nämä kaksi seuraavaa kyllä ovat tuiki "tärkeitä", koska ovat uusimman nukkekotini kuvia.

 Tässä se on, uusin projektini joka nyt on siis jäissä inspiraation puutteen vuoksi. Tällä ei ole nimeäkään vielä, sen projektinimi siis on "Nimetön nukkekoti" ja teen tälle nyt oman kategoriankin.

Tässä Hippa hyppäsi kokonaan lelulaatikkoonsa valitsemaan mieleistään lelua, kun ei osannut sitä ulkopuolelta hakea :D

 Leiskun lempivahtipaikka oli sohvien päällä. Tää kuva on otettu jo pari viikkoa sitten, joten tässä toi sohva oli vielä kasalla.

 Hippa ja luu. "Samalla" sohvalla kuin Lady oli ylemmässä kuvassa. Siis jos olisin kuvannut hieman ylempää niin Leisku olisi näkynyt tuolla taustalla...

 

Ei mulla oikeasti mitään asiaa kai ole, kuhan nyt noi kuvat laitoin että tiedätte että olen hengissä Nauru Leivonta koukuttais nyt aika vahvasti, mutta flunssan takia en voi vielä leipoa Itku
Tehdään nyt tikusta asiaa että jotain muka tänne päivittäisin Kieli ulkona 
Kätenikin koloin tänään aamupäillä, kun istuin tässä sängylläni sillain puoliksi makuulla ja olin nostamassa itseäni käsillä ylemmäksi. Vasen käteni notkahti jotenkin ja nyt siihen sattuu kun laitan sen suoraksi ja nostan ylös. En pysty varaamaan sille yhtään painoa ja tavaraan tarttuminen esim. hyllyltä, joka on vyötäröni yläpuolella, sattuu todella paljon! Auts! Itku 

Noh, minä lopetan nyt, sillä olen haistavinani tukkoisella nenälläni kaffeen tuoksun tulevan keittiöstä Cool